• Dickless

    Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?

    Jag själv är en cuckold. Och har alltså blivit det under senaste åren. Började med att jag är undergiven. Och blev det i tidig ålder. Men som nu oskuld och 34 år så har min undergivenhet gått från fantasier till 100% äkta. Är nu i ett förhållande och vet att hon är tillsammans med mig för ekonomisk trygghet. Hon set bra ut, och under senaste tiden har jag berättat om hur jag är. Och att om hon blir sträng emot mig så kommer jag skämma bort henne totalt. Så sa till henne svara på några frågor (hon är ifrån Filippinerna) och har 3 barn me. Men då frågade jag hur ful jag är? Då sa hon bara rakt ut "jätte ful" på dålig svenska. Men hon la också till att jag väger 150+ har liten snopp och världens fulaste rumpa. Nu sen efter jag sagt att jag är cuckold så har hon äntligen fått sex med riktiga män och ser glad ut.

    Flera killar med små snoppar och fetma SKA vara cuckold tycker jag. Annars är det egoistiskt.


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?
  • Anonym (M)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-19 20:07:50 följande:
    För att tillfällig njutning inte löser barndomstrauman.
    Hur har han ett problem med barndomstrauma? Lider han av det?
  • Tukt

    Ah ännu en tråd som kapas av fördomsfulla personer som ska vräka ur sig skit mot andra. Undrar vad de haft för uppväxt?

  • Anonym (Domina deus)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-20 19:50:19 följande:
    Skitsnack. Det finns folk som njuter av att skära sig i armarna också. Betyder inte att detta skulle vara en lösning på trauman som folk burit på under en längre tid.

    Terapeuter vet mycket mer än outbildade töntar som på allvar påstår att sex skulle vara likvärdigt med professionell hjälp. 
    Det finns de som läser mer än ett ämne på universitet vet du, och då kan man studera det mänskliga psyket också, eftersom det är rätt intressant.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (M) skrev 2024-03-21 13:24:40 följande:
    Hur har han ett problem med barndomstrauma? Lider han av det?
    Det vet jag inte. Det får du fråga kvinnan som är ihop med honom. Det är hon som nämnt att hans cuckande beror på något i hans barndom.

    Ja, i längden lär inte män må bra av nedvärdera sin egen manlighet i att se sin flickvän ligga med andra män. Det är inte ett normalt beteende utan en avvikelse, en störning, något som går emot naturen. 

    Hade det varit något naturligt så hade vi alla ägnat oss åt sådant men nu är det bara en minoritet som gör det. Detta säger ganska mycket. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Domina deus) skrev 2024-03-21 17:33:53 följande:
    Det finns de som läser mer än ett ämne på universitet vet du, och då kan man studera det mänskliga psyket också, eftersom det är rätt intressant.
    De flesta människor, utöver psykologer, förstår något så grundläggande som att cuckeri är ett avvikande beteende som går emot våra naturliga instinkter.

    En normal man med en frisk sexualitet vill inte dela sin partner med andra män. Det går emot hela idén om att vara man och instinkten om att säkra sin avkomma. Något djupt rotat. 

    Vidrigt sen att ens föreslå nåt sånt för en flickvän. Totalt empatibefriat att vilja låta andra män utnyttja ens flickväns kropp. Sjukt är det, inget annat. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-27 04:13:34 följande:
    Det vet jag inte. Det får du fråga kvinnan som är ihop med honom. Det är hon som nämnt att hans cuckande beror på något i hans barndom.

    Ja, i längden lär inte män må bra av nedvärdera sin egen manlighet i att se sin flickvän ligga med andra män. Det är inte ett normalt beteende utan en avvikelse, en störning, något som går emot naturen. 

    Hade det varit något naturligt så hade vi alla ägnat oss åt sådant men nu är det bara en minoritet som gör det. Detta säger ganska mycket. 
    Nej precis, du vet inte, men ändå så påstod du att han behöver lösa det som du anser.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (M) skrev 2024-03-27 10:54:33 följande:
    Nej precis, du vet inte, men ändå så påstod du att han behöver lösa det som du anser.
    Jo, jag vet att killens cuckande har att göra med något som hänt i hans barndom då kvinnan längre upp här (om det ens är en riktig kvinna) påstod det.

    Men hon berättade inte specifikt vad som hänt. Därav att du får fråga henne istället om du vill ha fler detaljer. 

    Och jo, jag är tillräckligt påläst att förstå grundläggande problematik som att sex inte löser barndomstrauman. Detta kan enbart en professionell beteendevetare hjälpa med. En psykolog eller terapeut. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-27 23:16:28 följande:
    Jo, jag vet att killens cuckande har att göra med något som hänt i hans barndom då kvinnan längre upp här (om det ens är en riktig kvinna) påstod det.

    Men hon berättade inte specifikt vad som hänt. Därav att du får fråga henne istället om du vill ha fler detaljer. 

    Och jo, jag är tillräckligt påläst att förstå grundläggande problematik som att sex inte löser barndomstrauman. Detta kan enbart en professionell beteendevetare hjälpa med. En psykolog eller terapeut. 
    Varför ska han lösa det, om han inte mår dåligt av det? Du svarade ju mig att du inte vet om han lider av det.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (M) skrev 2024-03-28 23:16:43 följande:
    Varför ska han lösa det, om han inte mår dåligt av det? Du svarade ju mig att du inte vet om han lider av det.
    För att det är en sexuell störning att cucka och inget naturligt. I längden mår ingen man bra av att förminska och förnedra sig själv på det sättet.

    Sen är det lika grisigt respektlöst att behandla sin flickvän som ett billigt luder man lånar ut till vem som helst som vill utnyttja. Noll värdighet. Noll självrespekt. 
  • Anonym (Domina deus)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-27 04:17:51 följande:
    De flesta människor, utöver psykologer, förstår något så grundläggande som att cuckeri är ett avvikande beteende som går emot våra naturliga instinkter.

    En normal man med en frisk sexualitet vill inte dela sin partner med andra män. Det går emot hela idén om att vara man och instinkten om att säkra sin avkomma. Något djupt rotat. 

    Vidrigt sen att ens föreslå nåt sånt för en flickvän. Totalt empatibefriat att vilja låta andra män utnyttja ens flickväns kropp. Sjukt är det, inget annat. 
    Naturen är ingen lämplig måttstock för mänskligt beteende eller samhällsmoral och har aldrig varit det. Naturen selekterar fram även gängvåldtäkt, infanticid och kannibalism hos däggdjur som fullt funktionella beteenden, vilka gynnar vissa gener i vissa situationer. Att dra in naturligt- argumentet i frågor om mänskligt beteende och moral blir därför alltid ett logiskt felslut.

    Ingen ska givetvis tvingas till ett sexliv som den inte vill ha, spelar ingen roll om det gäller sockar i sandaler eller partnerbyte. Men när två jämbördiga möts har du inget att göra med vad de njuter av, och jag garanterar att det har mycket lite med förmåga till empati att göra. 
  • Anonym (inteundergiven)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-29 19:39:38 följande:
    För att det är en sexuell störning att cucka och inget naturligt. I längden mår ingen man bra av att förminska och förnedra sig själv på det sättet.

    Sen är det lika grisigt respektlöst att behandla sin flickvän som ett billigt luder man lånar ut till vem som helst som vill utnyttja. Noll värdighet. Noll självrespekt. 
    Tungan ute Säger någon med stor erfarenhet av detta?
  • CTP

    Jag har erfarenheter av cuckold och har levt i ett sådan förhållande... Min exman gillade detta och lyckades få mig att prova detta och lyckades få mig att gilla detta...
    Man gör saker tillsammans, och det är mycket mer än bara själva akten. Men visst här kan man ju välja både det en o andra och passa på att träffa o testa olika saker där mannen inte kan tillföra....
    Kort o gott kan jag säga att vi hade jättekul tillsammans när vi satt och kollade exempelvis BC tillsammans och kollade vilka svar vi hade fått mm, inte sällan slutade det med sex i soffan mm.
    Våga njuta av livet skulle jag vilja säga

  • Anonym (Ja)
    Anonym (inteundergiven) skrev 2024-03-30 11:00:59 följande:
    Tungan ute Säger någon med stor erfarenhet av detta?
    Ja, jag vet mycket väl hur normala män fungerar i sitt sexuella psyke. Cuckeri är inte nåt normalt. Det är en störning som går emot mannens naturliga instinkter.

    En oattraktiv och misogyn störning dessutom. Bara att undvika cuckar. De har noll partnervärde och framförallt - noll värdighet och självrespekt. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Domina deus) skrev 2024-03-30 08:52:09 följande:
    Naturen är ingen lämplig måttstock för mänskligt beteende eller samhällsmoral och har aldrig varit det. Naturen selekterar fram även gängvåldtäkt, infanticid och kannibalism hos däggdjur som fullt funktionella beteenden, vilka gynnar vissa gener i vissa situationer. Att dra in naturligt- argumentet i frågor om mänskligt beteende och moral blir därför alltid ett logiskt felslut.

    Ingen ska givetvis tvingas till ett sexliv som den inte vill ha, spelar ingen roll om det gäller sockar i sandaler eller partnerbyte. Men när två jämbördiga möts har du inget att göra med vad de njuter av, och jag garanterar att det har mycket lite med förmåga till empati att göra. 
    Usch, vilket oärligt, osmakligt inlägg du just kom dragandes med.

    Du pratar om andra djur och deras lägre stående natur när du nämner  företeelser som kannibalism och gängvåldtäkt. I människans värld har vi kommit betydligt längre än så i vår utveckling och det är numera bara undermänniskor, mänskligt avskrap, som sysslar med såna sjuka ting.

    Vet man vad empati är så jo, då behandlar man inte sin partner som en billig liten slinka som andra får ligga med och utnyttja. Kvinnor är inga naturliga slampor heller. Det ligger inte i deras natur att vara lösaktiga med andra partners, speciellt inte när de redan är i en sund relation.

    Du får göra vad du vill men räkna inte med att vi normala människor ska hylla din sjuka, onaturliga livsstil. 
  • Lazzi
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-29 19:39:38 följande:
    För att det är en sexuell störning att cucka och inget naturligt. I längden mår ingen man bra av att förminska och förnedra sig själv på det sättet.

    Sen är det lika grisigt respektlöst att behandla sin flickvän som ett billigt luder man lånar ut till vem som helst som vill utnyttja. Noll värdighet. Noll självrespekt. 
    Är homosex en sexuell störning 
    Dom gillar de o inte störs man av de 
    Du kanske är emot abort med för de är ju inget naturligt
    O tjejerna vill dom inte lånas ut måste dom väl säga ifrån för går dom med på de o inte vill 
    Låt folk vara som dom är bara de inte går ut över andra 
  • Anonym (Ja)
    Lazzi skrev 2024-04-01 10:02:22 följande:
    Är homosex en sexuell störning 
    Dom gillar de o inte störs man av de 
    Du kanske är emot abort med för de är ju inget naturligt
    O tjejerna vill dom inte lånas ut måste dom väl säga ifrån för går dom med på de o inte vill 
    Låt folk vara som dom är bara de inte går ut över andra 
    Nej, homosexualitet är medfött och således ingen störning orsakad av trauman i barndomen.

    Abortkliniker är inte naturligt nej men ändå ett nödvändigt ont för många vilket jag kan förstå då ingen kvinna ska behöva straffas med att föda fram ett oönskat barn.
    Fetischer är sexuella störningar eftersom endast en minoritet har en sådan läggning och det är inget man föds med heller.

    Jag bryr mig inte personligen vad folk gör i praktiken, så länge de håller sina fetischer för sig själva och inte försöker predika för folk om hur normalt det minsann är att cucka, smiska, äta fekalier och allt annat osmakligt som de flesta normala människor spyr av bara i tanken.

    Ska man dock ge sig in på ett familjeinriktat forum och äckla sig med en massa obscena texter om sin egen störning så kan du ge dig sjutton på att det blir mothugg från min sida. Sånt hör inte hemma härinne. 
Svar på tråden Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?