• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • alva91
    johannatys skrev 2014-07-03 06:41:44 följande:
    gravidfotografering i sista sekund. V 40 imorgon. johannaty.se
    ååå gud vilken vacker bild... du är jätte vacker :) 
  • Susssiii

Hej alla goa fina nyblivna mammor eller fortfarande väntande blivande mammor ;-P....
    Hoppas allt är bra med er och era små om dem valt att titta ut än. Om ni vill är ni välkomna att gå med i en grupp för mammor i skåne på facebook (om ni bor i skåne vill säga) ;-P Länken är www.facebook.com/groups/675507665857478/

• alltåinget

Passion, ja jag gillar också färgerna :) det blir grönt och turkost i lillebrors rum också.

Idag ska jag ge mig på att sy ett "lapptäckspåslakan" till vagnen :)

• Passion
    alltåinget skrev 2014-07-04 07:00:28 följande:

Passion, ja jag gillar också färgerna :) det blir grönt och turkost i lillebrors rum också.

Idag ska jag ge mig på att sy ett "lapptäckspåslakan" till vagnen :)

Låter bra det!

Vi har en svart/röd vagn så därav valet av mina färger till lapptäcket och vagnmobilen

Har inget bebisrum till lillkillen ännu, han ska få sova i vårt sovrum tills vi har renoverat hans blivande barnrum. Längtar dit! Men det är lång väg dit pga renovering av ett badrum och hall innan, haha

Men den som väntar på något gott...

Lägg gärna upp en bild sen på dagens kreation
  • Poison82
    Susssiii skrev 2014-07-04 05:32:35 följande:

Hej alla goa fina nyblivna mammor eller fortfarande väntande blivande mammor ;-P....

Hoppas allt är bra med er och era små om dem valt att titta ut än. Om ni vill är ni välkomna att gå med i en grupp för mammor i skåne på facebook (om ni bor i skåne vill säga) ;-P Länken är www.facebook.com/groups/675507665857478/

Lyckas inte
  • alltåinget

Här är det nästan klart. Ska bara sy dit en vit baksida, men det var för soligt för att stanna inne efter lunch :) sydde ett matchande örngott också i den gröna färgen. Ska sy ett av det turkosa tyget också :)

• Passion
    alltåinget skrev 2014-07-04 16:31:59 följande:

Här är det nästan klart. Ska bara sy dit en vit baksida, men det var för soligt för att stanna inne efter lunch :) sydde ett matchande örngott också i den gröna färgen. Ska sy ett av det turkosa tyget också :) php1ideSl61407.jpg

Snyggt!
  • alltåinget

Magen igår kväll, 39+4 :) BF imorgon. Nu är det nära. Har en känsla att han kommer idag eller imorgon. Vi får se :) (önsketänkande)

• Poison82

V 37+0 på fotot. Tycker magen är väldigt låg. Hoppas det kan betyda att det inte är jättelångt kvar
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd