• Jullan

Mensvärk efter et

Hej! Jag gjorde et igår och är alltså på RD 2. Både igår kväll och nu på morgonen har jag haft ganska kraftig mensvärk i ca 3 minuter. Därefter har den försvunnit som om inget hänt. Någon mer som varit med om något liknande? Är det normalt? Ska ringa kliniken och fråga men tänkte om det är någon av er andra som har egna erfarenheter. Hoppas på svar!

• Svar på tråden Mensvärk efter et
  • Jenkis
    Jullan skrev 2014-02-05 12:19:35 följande:
    Nä bara 1 av 5 gick till frysen. Känns som att chanserna för att det ska bli något med det som är i mig minskade nu :( jag vill bara gå hem. Det är så himla jobbigt att vara på jobbet under denna tid tycker jag. Kan inte koncentrera mig.

Pluttemor: kan inte alla de symptomen du nämner vara graviditetssymptom? Det tror jag! Jag skulle inte kunna hålla mig från att testa om du har kommit så långt att ett test skulle kunna ge utslag :)
    Trist! Men ge inte upp! Jag tycker du låter gravid redan nu! Skrattande
  • Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-02-04 21:09:13 följande:

Jag har testdag den 11/2 vilket e nästa tisdag :) tack för att du tror på mig. Själv vågar jag inte hoppas för mycket. Har gjort det tre gånger vid dom tre senaste ruvningarna då vi gjort syskonförsök.
    Jag är också expert på att känna efter för mycket och analysera för mycket... blir också deppig...

Ömma bröst betyder inget för mig.
    Förändrat luktsinne betyder inget.
    Illamående betyder inget.
    Blödningar kan vara både bra eller dåligt för mig.
    Trötthet betyder inget för mig.
    Yrsel betyder inget för mig.

Vad jag menar med att det inte betyder något är att jag kan känna så och ändå få minus.

Jag har varit gravid två gånger och båda gångerna har jag haft som krypningar i brösten. Börjar som då och då och blir värre och värre ju fler dagar som går. Känns som bröstvårtorna styvnar hela tiden fast de inte gör det. Känns mest i sidorna till en början. Sen ju mer gravid jag blir får jag mer ont i brösten/vårtorna. Men då vet jag redan om det så att säga. Inget jättetidigt tecken.

• Jullan

Har inte känt någon molvärk de senaste dagarna. Nu på morgonen fick jag ganska kraftig mensvärk så jag trodde att mensen var på väg. Men sen försvann mensvärken efter bara några minuter, precis så som det var de två första dagarna efter insättning. Vet inte vad jag ska tro. Det här är ju tortyr.

• Jullan

Jag tror jag plussade imorse, RD 11. Förstår inte hur jag ska kunna lägga upp en bild från mobilen men det var ett svagt streck bredvid kontrollstrecket :)

• Jenkis
    Jullan skrev 2014-02-10 06:33:17 följande:
    Jag tror jag plussade imorse, RD 11. Förstår inte hur jag ska kunna lägga upp en bild från mobilen men det var ett svagt streck bredvid kontrollstrecket :)

Grattis! Jag med! Vi ligger lika på dagar tror jag. ÄP 28/1? Hoppa in i gravidtråden vettja. Kan tyvärr inte länka nu. Men kolla januaritråden för ivf. Hur går det Pluttemor?
  • Pluttemor

Hej tjejer! Jag plussade oxå i förrgår :) på RD 11, Kan inte tro att det är sant! Efter så många försök!! :) Vad roligt att alla vi plussade! 

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

oj, vad många dom var i tråden! 

Ska vi inte starta en ny för oss istället :D

• Pluttemor

ja, jag säger detsamma! Stort grattis till alla

• Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-02-10 09:59:53 följande:
    Hej tjejer! Jag plussade oxå i förrgår :) på RD 11, Kan inte tro att det är sant! Efter så många försök!! :) Vad roligt att alla vi plussade! 
    Grattis!

Tror du kollade i fel tråd, för vi är inte så många ännu. Skall länka.
Svar på tråden Mensvärk efter et