Anonym (J) skrev 2014-05-11 18:49:51 följande:
Många människor är svartsjuka och avundsjuka på mig. Jag är en väldigt snygg man (vill inte skryta) men alla säger det. Alla är efter mig och vill ha mig. Jag har haft både kvinnor och män efter mig. På gymmet brukar kvinnor titta på mig. Ibland kommer de fram och känner på mina muskler. Många av dessa kvinnor är gifta och jag vägleder dem då genom att tala om meningen med äktenskapet och att man ska hålla sig trogen. De blir väldigt fascinerade.
I och med mitt utseende avundas folk mig. Ibland kastar folk saker på mig i syfte att förstöra mitt ansikte. Igår köpte jag en burk tomatpuré och blev behandlad om som en böna kassörskan. Hon vill ha mitt nummer men jag förklarade då att jag inte avsåg att meddela detta. Det kändes väldigt jobbigt!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...?
Underbar läsning. Snacka om att få liv i jantesvenskarna haha! Inget biter så hårt på dem som självgodhet och narcissism...
Ditt problem låter ju angenämt och påminner mig om en kille jag dejtade som var så vacker att han hade direkta problem av det. Inte nog med att han hade en perfekt kropp, längd, totalt bildskön, intelligent, begåvad och fick alla blilckar på sig. Han hade dessutom en perfekt kuk! "mamma mia!!"...Tjejerna var som flugor på hans blotta uppenbarelse, säkert killar också. Men killen mådde inte bra och kunde inte hantera det psykiskt. Han inledde den ena historien efter den andra med kvinnor ofta flera samtidigt, för han var besatt av bekräftelse och sex men var inte så intresserad av kvinnor egentligen och deras kroppar. Så gott som 99% av alla han låg med blev kära och ville träffa honom igen vilket fivck (tvingade) killen att bete sig som en skit mot alla. Han la huvet i sanden försvann fort utlösningen lämnat hans kropp. Sen till nästa och nästa...Han klarade inte bonda med någon och vågade inte tacka ja till kärlek eftersom han var livrädd för att missa möjligheter och att inte kunna ta sig ur eftersom det hela tiden fanns nya skönheter att bestiga.
Jag har haft lite samma sits som kvinna eftersom jag också är en sån där som folk alltid raggat på och ansett vacker och sexig. Men den stora skillnaden på mig och killen jag dejtade var att han lät sig styras av kroppens begär och var ganska nöjd med det medan jag aldrig fixat ligga runt och kunnat känna tillfredsställelse i detta utan snarare behövt närhet och kärlek av människor. Så på det viset har min skönhet varit lite bortslösad medan han lever livet och tar alla möjligheter för att han har den drivkraften som kille. Otroligt många av mina tjejkompisar har haft det som du och varit så otroligt vackra och eftertraktade, men få av dem har knullat runt. De har alla bara letat efter Mr Right och fastnat i långa relationer där utseendet varit mindre viktigt och skaffat barn etc.
Så nu till min fråga till dig Mr HUNK! Hur ställer du dig själv till denna uppmärksamhet? Ligger du runt och lever loppan och finner det svårt att nöja dig med en fast flickvän? Hur är det att vara så snygg rent praktiskt/sexuellt? Tar du alla chanser du hinner med?
Är det inte frustrerande att inte kunna knulla alla tjejerna som vill ha dig och killarna eller hur fungerar du?