• Anonym (Komlossnu)

Bodycontact

Har nån någonsin fått napp på den sidan? Jag ser fett bra ut och är bra i sängen, mycket att erbjuda en likasinnad tjej. 26 år gammal. Orkar inte kriga på bc inte en tös som svarar, tips?

• Svar på tråden Bodycontact
  • Acubens
    KillenmedstortK skrev 2014-05-14 16:28:49 följande:

Haha, ja det får du faktiskt göra! Men oj så varmt och skönt det kommer vara. Då kommer du tänka ännu högre tankar om tips-killen på FL! Jag tänkte satsa på att göra det samma. Fästingarna har jag inget tips mot dock. Stöna högt och väldigt aggressivt så tror jag de springer iväg!
    De där jäkla myrorna och myggen visar inte heller särskilt stor hänsyn till knullandet utomhus!
  • Anonym (Realistkuken)

Har du TS en kuk som tjejer uppfattar som stor och grov? Om så är fallet så har du en rimlig chans om du ligger i. Om inte så spelar det ingen roll vad du gör, chanserna är ändå ytterst små att du ska kunna locka någon i kukstorlekshysteriträsket på BC.

Lycka till!

• Acubens
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-05-15 08:09:57 följande:
    Har du TS en kuk som tjejer uppfattar som stor och grov? Om så är fallet så har du en rimlig chans om du ligger i. Om inte så spelar det ingen roll vad du gör, chanserna är ändå ytterst små att du ska kunna locka någon i kukstorlekshysteriträsket på BC.

Lycka till!
    Som motpart till det så vet jag att om man är charmig och vältalig i skrift, finns det goda chanser ändå att finna någon tjej på BC.
  • Anonym (Realistkuken)
    Acubens skrev 2014-05-15 08:12:06 följande:
    Som motpart till det så vet jag att om man är charmig och vältalig i skrift, finns det goda chanser ändå att finna någon tjej på BC.
    Möjligen efter mycket möda, om hon efter en tids sökande efter någon som är charmig, vältalig i skrift OCH har stor grov kuk inte lyckas hitta det. Då kan man med mindre kuk lyckas komma in på en i hennes ögon mindre önskvärd reservplats. Men jag är väldigt säker på att medelstorleken på kuken hos de killar som får napp via BC är långt över det verkliga medlet överlag. Bland de som når framgång hos par extremt långt över verkliga medlet.
  • Acubens
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-05-15 08:18:12 följande:
    Möjligen efter mycket möda, om hon efter en tids sökande efter någon som är charmig, vältalig i skrift OCH har stor grov kuk inte lyckas hitta det. Då kan man med mindre kuk lyckas komma in på en i hennes ögon mindre önskvärd reservplats. Men jag är väldigt säker på att medelstorleken på kuken hos de killar som får napp via BC är långt över det verkliga medlet överlag. Bland de som når framgång hos par extremt långt över verkliga medlet.
    Nu vet jag visserligen inte vad du anser är en stor och grov kuk, men en längd på 17 cm och omkrets på 14 cm verkar ju räcka ;)
  • Anonym (Realistkuken)
    Acubens skrev 2014-05-15 08:20:44 följande:
    Nu vet jag visserligen inte vad du anser är en stor och grov kuk, men en längd på 17 cm och omkrets på 14 cm verkar ju räcka ;)
    Ja, det är en stor och grov kuk eftersom medel är 15x12. Vad anser du själv?

Jag är rätt övertygad om att det inte finns en enda man med kukstorlek under medel som någonsin lyckats på BC.
  • Acubens
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-05-15 08:36:21 följande:
    Ja, det är en stor och grov kuk eftersom medel är 15x12. Vad anser du själv?

Jag är rätt övertygad om att det inte finns en enda man med kukstorlek under medel som någonsin lyckats på BC.
    Aha.. trodde du menade att man behövde värsta monsterkuken, då kan jag hålla med i ditt resonemang.
  • KillenmedstortK
    Acubens skrev 2014-05-15 07:45:20 följande:
    De där jäkla myrorna och myggen visar inte heller särskilt stor hänsyn till knullandet utomhus!
    Haha, nej de är ena riktigt svin! Ska gå o bita dem när de ligger o knullar en vacker dag!

Så får de se hur kul det är!
  • Anders 386
    KillenmedstortK skrev 2014-05-15 09:50:02 följande:
    Haha, nej de är ena riktigt svin! Ska gå o bita dem när de ligger o knullar en vacker dag!
    Så får de se hur kul det är!
    Kan bli svårt att genomföra kanske -både myror o myggor knullar uppe i luften, dom "ligger" inte...   Skrattande
  • KillenmedstortK
    Anders 386 skrev 2014-05-15 10:05:26 följande:
    Kan bli svårt att genomföra kanske -både myror o myggor knullar uppe i luften, dom "ligger" inte...   Skrattande
    Skit me... Får tänka om helt enkelt.. Acceptera mitt nederlag kanske..

Alternativ börja knulla uppe i luften? ????Hmm...
  • Anonym (Samma sits)

Krogen eller happy pancake ;).. Sidor som BC är för 1or och 2or som tror de är 10or pga det finns 10 gr fler män. 

Går jag in på krogen så dör tjejer för mig bara jag står i baren och bögarna bjuder mig på drinkar. Går jag in på BC eller darkside blir jag hårt dissad, går jag in på happy pancake så händer det att samma tjejer som dissar mig på BC och darkside dör för mig och gör allt för att träffa mig och ha sex. Har haft sex med 5 riktiga snyggingar och en  ok som kanske egentligen var under min normala norm från HP.. Bara fått chans att träffa två riktigt shabbiga PAR inte singeltjejer på BC. Darkside var det omöjligt. Såna sidor är helt skit om man ser bra ut och är attraktiv i verkligheten. Bättre man raggar på en busshålltsplats eller matbutik eller nått istället..

• MartinKLN1
    Anonym (Samma sits) skrev 2014-05-15 10:33:08 följande:
    Krogen eller happy pancake ;).. Sidor som BC är för 1or och 2or som tror de är 10or pga det finns 10 gr fler män.    Går jag in på krogen så dör tjejer för mig bara jag står i baren och bögarna bjuder mig på drinkar. Går jag in på BC eller darkside blir jag hårt dissad, går jag in på happy pancake så händer det att samma tjejer som dissar mig på BC och darkside dör för mig och gör allt för att träffa mig och ha sex. Har haft sex med 5 riktiga snyggingar och en  ok som kanske egentligen var under min normala norm från HP.. Bara fått chans att träffa två riktigt shabbiga PAR inte singeltjejer på BC. Darkside var det omöjligt. Såna sidor är helt skit om man ser bra ut och är attraktiv i verkligheten. Bättre man raggar på en busshålltsplats eller matbutik eller nått istället..

Känner igen mig, men jag orkar verkligen inte hetsa tjejer på dessa sidor de blir ändå inget. Vill ingen ha dehär så är det deras förlust.
  • Anonym (Riktigt nyfiken)
    Anonym (Samma sits) skrev 2014-05-15 10:33:08 följande:

Krogen eller happy pancake ;).. Sidor som BC är för 1or och 2or som tror de är 10or pga det finns 10 gr fler män. 

Går jag in på krogen så dör tjejer för mig bara jag står i baren och bögarna bjuder mig på drinkar. Går jag in på BC eller darkside blir jag hårt dissad, går jag in på happy pancake så händer det att samma tjejer som dissar mig på BC och darkside dör för mig och gör allt för att träffa mig och ha sex. Har haft sex med 5 riktiga snyggingar och en  ok som kanske egentligen var under min normala norm från HP.. Bara fått chans att träffa två riktigt shabbiga PAR inte singeltjejer på BC. Darkside var det omöjligt. Såna sidor är helt skit om man ser bra ut och är attraktiv i verkligheten. Bättre man raggar på en busshålltsplats eller matbutik eller nått istället..

Hmmm.... hur gör man för att ragga upp BDSM-intresserade på en busshållplats? Eller ett par för en trekant? hur många smällar åker du på?
  • aidarkk31

Sexdejting på nätet - hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.

• Sk007

En vanlig anledning till att karlar inte lyckas på dejtingsidor är att de är så fruktansvärt dåliga på att uttrycka sig i skrift.
    Har de dessutom ingen självinsikt så är fiaskot ett faktum.

Svar på tråden Bodycontact