• Anonym (kåt)

knulla sitt ex

vad säger ni om att knulla erat ex? 
    är det okej? 

har själv gjort det några gånger.

• Svar på tråden knulla sitt ex
  • Anonym (The man)
    Anonym (Hannah) skrev 2025-06-27 08:39:49 följande:

Har mitt ex som KK nu. Har ett nytt förhållande där själva förhållandet är fantastiskt men där sexet inte är så fantastiskt.
    Med mitt ex var förhållandet värdelöst men sexet helt galet bra. 
    Vi har sex ca 3-4 ggr/månad men förövrigt ingen kontakt. Vi knullar hemma hos honom och när vi är klara duschar jag och sen går. Absolut inget mysande eller sånt....

Bra därGlad Allt för många missar möjligheten att skapa en brygga för sex då de lämnar sitt förhållande. Klagas ofta på hur svårt det är att hitta en kk men oftast finns möjligheterna närmare än man tror om man avslutar sina relationer som vänner och håller kontakten i någon form. 
  • Anonym (Rövknullad)

Jag är kluven, har legat med mitt ex flera gånger men då de inte var jag som avslutade relationen så är det rent av destruktivt. 

Mår som en kung varje gång sen går de ett tag efteråt och då börjar jag må dåligt för jag vet att den personen kan träffa någon ny när som helst. 

Kommer gå i bitar den dagen den personen hittar en ny.... 

• Anonym (gnafs)

Inte exet, men snarare hennes mamma.  Min ex-svärmor är nu min kk. Vi håller på som utsvulta kaninar.
    Attraktionen och kemin har varit där lenge, men vi har inte kunnat agerat på det så länge jag var ihop med dottern (exet).  Jag är i ålder ca mitt mellan mor och dotter.

• Motherinlaw
    Anonym (gnafs) skrev 2025-06-27 19:26:54 följande:

Inte exet, men snarare hennes mamma.  Min ex-svärmor är nu min kk. Vi håller på som utsvulta kaninar.
    Attraktionen och kemin har varit där lenge, men vi har inte kunnat agerat på det så länge jag var ihop med dottern (exet).  Jag är i ålder ca mitt mellan mor och dotter.

Åh så härligt, hur kom ni in på att båda ville?

Längtar efter mitt ex mamma, kommer så jäkla hårt när man onanerat och tänker på henne. 
  • Anonym (gnafs)
    Motherinlaw skrev 2025-06-27 19:35:06 följande:
    Åh så härligt, hur kom ni in på att båda ville?

Längtar efter mitt ex mamma, kommer så jäkla hårt när man onanerat och tänker på henne. 
    En outhållig stark attraktion som utvecklades sakta över tid, intet vi "kom in på". Ömsesidigt begär och åtrå utan dess like.  På slutet visste vi båda vad som skulle hända, bara inte när och var eller hur.
  • Motherinlaw
    Anonym (gnafs) skrev 2025-06-27 20:14:31 följande:
    En outhållig stark attraktion som utvecklades sakta över tid, intet vi "kom in på". Ömsesidigt begär och åtrå utan dess like.  På slutet visste vi båda vad som skulle hända, bara inte när och var eller hur.
    Häftigt, jag träffar typ aldrig mitt ex/svärmor längre och hade nog inte kunnat lyfta en sån grej. 
  • Anonym (The man)
    Anonym (Rövknullad) skrev 2025-06-27 18:53:01 följande:

Jag är kluven, har legat med mitt ex flera gånger men då de inte var jag som avslutade relationen så är det rent av destruktivt. 

Mår som en kung varje gång sen går de ett tag efteråt och då börjar jag må dåligt för jag vet att den personen kan träffa någon ny när som helst. 

Kommer gå i bitar den dagen den personen hittar en ny.... 

Förstår dig och det är naturligare än man kanske kan tro. Dels är det naturligt att vår hjärna signalerar att något vi upplever skönt och bra, det vill vi få återuppleva igen och igen och en rädsla att mista den möjligheten faller sig naturligt. Sen är ju inte vi svenskar världskända för att kunna glädjas åt andras lycka direkt, säger det med glimten i ögat. När grannen parkera sin nyköpta fins bil på uppfarten så gnager det lite i oss och vi rusar inte direkt över och gratulerar och beundrar direkt. Men åter till ditt x. Ett tips är väl att bearbeta redan nu vad som kan bli den naturliga fortsättningen, dvs att hon hittar en ny partner. 

Ett annat tips är att ta upp er vad man skulle kunna kalla för nya relationsform och diskutera den utan att gå för djupt in på känslorna kring detta utan mer den tekniska biten och hur ni ev tar detta vidare om hon (eller du) hittar någon annan. Jag har ex där vi gemensamt bestämt att vi har en så pass bra sexuell synergi och bra vänskaplig grund, att vi bestämt att vi håller kontakten oavsett om vi går in i nya relationer eller inte, och är vi singlar i samtid så vet vi att vi har varandra och slipper jaga på nätet eller krogen. Vi är kk men med vissa mått av både vänskap och känslor skulle jag säga.
  • Anonym (Ja du)

Jag gjorde också det efter 6 år. Smart av mig neeee

• Anonym (Beror på)

Det beror ju på. 

Jag och nuvarande är gamla ex. Var tillsammans i 6 månader för 25 år sedan. Hade sex då och då i ett par år efter att det tagit slut. Sen träffade jag den som sedan blev mina barns pappa och vi var tillsammans i drygt 20 år. Jag och nuvarande har under åren haft kontakt men inte setts genom åren. Ibland har det gått ett par år emellan att vi pratat. Vänskapen har alltid funnits kvar. 

För 1,5 år sedan (snart 2 år) hörde han av sig, då hade hans fru just flyttat ut. Jag och barnens pappa hade det knackigt och jag hade sagt att jag inte orkade längre men steget att göra slut hade inte tagits. Jag och nuvarande inledde någon form av relation under tiden. Under våren förra året blev det separation under extremt stökiga omständigheter (inte pga nuvarande eller att den relationen avslöjades utan pga fysisk och psykisk misshandel).

Nuvarande har funnits där som stöd genom allt. Jag är extremt trygg med honom, han accepterar mig till 100% för den jag är. Han har varit min klippa sedan vi återfick kontakten. Vi har båda barn men inte introducerats för varandras barn. Vi tar det lugnt och stilla och ser vart vi är på väg helt enkelt. 

• Anonym (Nice)
    Anonym (Hannah) skrev 2025-06-27 08:39:49 följande:

Har mitt ex som KK nu. Har ett nytt förhållande där själva förhållandet är fantastiskt men där sexet inte är så fantastiskt.
    Med mitt ex var förhållandet värdelöst men sexet helt galet bra. 
    Vi har sex ca 3-4 ggr/månad men förövrigt ingen kontakt. Vi knullar hemma hos honom och när vi är klara duschar jag och sen går. Absolut inget mysande eller sånt....

Så skulle jag också vilja ha det, låter som en perfekt lösning.
  • Anonym (Hannah)
    Anonym (Nice) skrev 2025-06-28 09:46:12 följande:
    Så skulle jag också vilja ha det, låter som en perfekt lösning.
    Ja, förutom att min nuvarande skulle bli tokig om han fick reda på det....
  • Sol678

Vi är nyskilda och ligger hela tiden. varje dag i princip.
    Vi vill inte träffa någon annan så blir nog vi ändå fast på varsitt håll

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nice)
    Anonym (The ma) skrev 2025-07-01 23:51:50 följande:

Ja jag knullar mitt ex 
    Hon låter mig knulla henne mer nu när vi inte är ett par än när vi va sambos
    Nu låter hon mig knulla henne analt vilket va en Big no no tidigare
    Sen suger hon med happy ending vilket hon aldrig gjorde förr

Lyllo
  • Anonym (Nutiden)

Jag umgås med mitt ex nästan som innan så det blir inget sex. Är väl anledningen till att hon är mitt ex

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ja du) skrev 2025-06-28 07:06:47 följande:

Jag gjorde också det efter 6 år. Smart av mig neeee

Låg du med ditt ex efter 6 år? 
Svar på tråden knulla sitt ex