knulla sitt ex
vad säger ni om att knulla erat ex?
är det okej?
har själv gjort det några gånger.
vad säger ni om att knulla erat ex?
är det okej?
har själv gjort det några gånger.
Har mitt ex som KK nu. Har ett nytt förhållande där själva förhållandet är fantastiskt men där sexet inte är så fantastiskt.
Med mitt ex var förhållandet värdelöst men sexet helt galet bra.
Vi har sex ca 3-4 ggr/månad men förövrigt ingen kontakt. Vi knullar hemma hos honom och när vi är klara duschar jag och sen går. Absolut inget mysande eller sånt....
Jag tycker det är ok med det! Har gjort det några gånger!
Jag är kluven, har legat med mitt ex flera gånger men då de inte var jag som avslutade relationen så är det rent av destruktivt.
Mår som en kung varje gång sen går de ett tag efteråt och då börjar jag må dåligt för jag vet att den personen kan träffa någon ny när som helst.
Kommer gå i bitar den dagen den personen hittar en ny....
Inte exet, men snarare hennes mamma. Min ex-svärmor är nu min kk. Vi håller på som utsvulta kaninar.
Attraktionen och kemin har varit där lenge, men vi har inte kunnat agerat på det så länge jag var ihop med dottern (exet). Jag är i ålder ca mitt mellan mor och dotter.
Inte exet, men snarare hennes mamma. Min ex-svärmor är nu min kk. Vi håller på som utsvulta kaninar.
Attraktionen och kemin har varit där lenge, men vi har inte kunnat agerat på det så länge jag var ihop med dottern (exet). Jag är i ålder ca mitt mellan mor och dotter.
Jag är kluven, har legat med mitt ex flera gånger men då de inte var jag som avslutade relationen så är det rent av destruktivt.
Mår som en kung varje gång sen går de ett tag efteråt och då börjar jag må dåligt för jag vet att den personen kan träffa någon ny när som helst.
Kommer gå i bitar den dagen den personen hittar en ny....
Jag gjorde också det efter 6 år. Smart av mig neeee
Det beror ju på.
Jag och nuvarande är gamla ex. Var tillsammans i 6 månader för 25 år sedan. Hade sex då och då i ett par år efter att det tagit slut. Sen träffade jag den som sedan blev mina barns pappa och vi var tillsammans i drygt 20 år. Jag och nuvarande har under åren haft kontakt men inte setts genom åren. Ibland har det gått ett par år emellan att vi pratat. Vänskapen har alltid funnits kvar.
För 1,5 år sedan (snart 2 år) hörde han av sig, då hade hans fru just flyttat ut. Jag och barnens pappa hade det knackigt och jag hade sagt att jag inte orkade längre men steget att göra slut hade inte tagits. Jag och nuvarande inledde någon form av relation under tiden. Under våren förra året blev det separation under extremt stökiga omständigheter (inte pga nuvarande eller att den relationen avslöjades utan pga fysisk och psykisk misshandel).
Nuvarande har funnits där som stöd genom allt. Jag är extremt trygg med honom, han accepterar mig till 100% för den jag är. Han har varit min klippa sedan vi återfick kontakten. Vi har båda barn men inte introducerats för varandras barn. Vi tar det lugnt och stilla och ser vart vi är på väg helt enkelt.
Har mitt ex som KK nu. Har ett nytt förhållande där själva förhållandet är fantastiskt men där sexet inte är så fantastiskt.
Med mitt ex var förhållandet värdelöst men sexet helt galet bra.
Vi har sex ca 3-4 ggr/månad men förövrigt ingen kontakt. Vi knullar hemma hos honom och när vi är klara duschar jag och sen går. Absolut inget mysande eller sånt....
Vi är nyskilda och ligger hela tiden. varje dag i princip.
Vi vill inte träffa någon annan så blir nog vi ändå fast på varsitt håll
Ja jag knullar mitt ex
Hon låter mig knulla henne mer nu när vi inte är ett par än när vi va sambos
Nu låter hon mig knulla henne analt vilket va en Big no no tidigare
Sen suger hon med happy ending vilket hon aldrig gjorde förr
Jag umgås med mitt ex nästan som innan så det blir inget sex. Är väl anledningen till att hon är mitt ex
Är det slut är det slut
Jag gjorde också det efter 6 år. Smart av mig neeee