• Anonym (Annika hotwife)

    Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

    Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

    Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

    En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

    Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

    En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

    För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

    Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

  • Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
  • Anonym (Anal ockupant)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 11:33:18 följande:
    Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
    Tar din/dina bulls dig analt?

    Jag är bull till tre gifta kvinnor/hotwives just nu. Jag tar dom alla analt, deras män får eller gör det inte. Är det någon trend bland hotwives att endast ge rövhålet till sin bull?

    Det började med en fru som ville ha den i röven och svor att endast ge mig rätten till det hålet. Jag märkte hur jag tände enormt av det. Känns riktigt härligt att ha rövhålet exklusiv till sig själv för någon annan mans fru.

    Jag tog förslaget till två andra fruar vilket dom gick med på, dom har nu slutat ha analsex med sina män så nu har jag ockuperat analen för tre gifta kvinnor. 
  • Anonym (nyfiken666)

    Någon som lyckats att få dom dig trogen, alltså frun nekar sin man helt och hållet?

  • Core
    GalenMamma skrev 2024-02-09 14:19:44 följande:

    Jag är en Hot Wife men inte fan ligger jag med andra män, absurt! 
    Vad är det med människor? 


    Det är skillnad på hotwife och hot wife, notera mellanslaget
  • Anonym (Z2)
    GalenMamma skrev 2024-02-09 14:33:15 följande:
    Knäppskalle.
    Du kan väl va trevlig ton på forumet ?
  • GalenMamma
    Anonym (Z2) skrev 2024-02-09 15:08:20 följande:
    Du kan väl va trevlig ton på forumet ?
    Du kan väl va trevlig ton själv! 
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Anonym (Anal ockupant) skrev 2024-02-09 13:32:38 följande:
    Tar din/dina bulls dig analt?

    Jag är bull till tre gifta kvinnor/hotwives just nu. Jag tar dom alla analt, deras män får eller gör det inte. Är det någon trend bland hotwives att endast ge rövhålet till sin bull?

    Det började med en fru som ville ha den i röven och svor att endast ge mig rätten till det hålet. Jag märkte hur jag tände enormt av det. Känns riktigt härligt att ha rövhålet exklusiv till sig själv för någon annan mans fru.

    Jag tog förslaget till två andra fruar vilket dom gick med på, dom har nu slutat ha analsex med sina män så nu har jag ockuperat analen för tre gifta kvinnor. 
    Är det sant det du skriver och alla inblandade är nöjda och glada så är väl allt okej med det. 

    Presenterar du dig som Anal ockupant ofta? Så använder dtt nic-name i andra sammanhang också...Drömmer Skulle vara intressant att se deras reaktioner...
  • Anonym (Anal ockupant)
    Anonym (nyfiken666) skrev 2024-02-09 14:17:37 följande:

    Någon som lyckats att få dom dig trogen, alltså frun nekar sin man helt och hållet?


    jag är mycket mera dominant än deras makar, både sexuellt och personlighetsmässigt vilket har det lätt för mig att få det jag vill ha. fruarna märker det tydligt, något som också hjälper är att min kuk är väl utrustad jämfört med makarna som har medelmåttiga små kukar. fruarna är size queens (som hot wives brukar vara) och blir riktigt undergivna av stor kuk (det dom saknar).

    analt med stor kuk är en utmaning, frugorna är riktigt duktiga kuksugerskor men analt har gått trögt, men med tiden har en blivigt riktig duktigt på att ta den i röven.
  • Anonym (Anal ockupant)
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2024-02-09 15:18:44 följande:
    Är det sant det du skriver och alla inblandade är nöjda och glada så är väl allt okej med det. 

    Presenterar du dig som Anal ockupant ofta? Så använder dtt nic-name i andra sammanhang också...Drömmer Skulle vara intressant att se deras reaktioner...
    hähä nä mest bara ett anonymt nick jag använder här eftersom jag identiferar mig sexuellt väldigt mycket med att ta kvinnor analt.
    mike adriano och andra analfixerade porrstjärnor har varit en stor förebild för mig, måste vara underbart med möjligheten att få knulla så många vacka kvinnor i röven.  .

    analt är den ultimata dominansen för mig, för mig tänker hon inte då på sin egen njutning som vaginalt och till viss del oralt ger, blir råtänd på tanken när en kvinna är villig att offra sig med mycket smärta för att ge mig maximal njutning.

    Detta kombinerat med gifta fruar som säkerställer att dom har analen redo endast åt mig gör att jag fann att bli bull något som passade mig perfekt.
  • Krutis

    En fråga till dom som är hotwifes samt bulls .
    hur ofta ligger ni med eran parter samt dom ni träffar ?

  • Anonym (Söt rosett)
    Anonym (Anal ockupant) skrev 2024-02-09 17:33:39 följande:
    hähä nä mest bara ett anonymt nick jag använder här eftersom jag identiferar mig sexuellt väldigt mycket med att ta kvinnor analt.
    mike adriano och andra analfixerade porrstjärnor har varit en stor förebild för mig, måste vara underbart med möjligheten att få knulla så många vacka kvinnor i röven.  .

    analt är den ultimata dominansen för mig, för mig tänker hon inte då på sin egen njutning som vaginalt och till viss del oralt ger, blir råtänd på tanken när en kvinna är villig att offra sig med mycket smärta för att ge mig maximal njutning.

    Detta kombinerat med gifta fruar som säkerställer att dom har analen redo endast åt mig gör att jag fann att bli bull något som passade mig perfekt.
    Gör det ont gör du bara fel, det kallas att vara ett vanligt klantarsle.

    Min älskare är stor men får alla kvinnor att be om det.
  • Anonym (Anal ockupant)
    Anonym (Söt rosett) skrev 2024-02-10 15:33:21 följande:
    Gör det ont gör du bara fel, det kallas att vara ett vanligt klantarsle.

    Min älskare är stor men får alla kvinnor att be om det.
    Många undergivna kvinnor går igång på fysisk smärta och kan tolerera det bra för att vara i en sån undergiven position är en psykisk njutning i sig för dom.
  • Anonym (Söt rosett)
    Anonym (Anal ockupant) skrev 2024-02-11 17:49:49 följande:
    Många undergivna kvinnor går igång på fysisk smärta och kan tolerera det bra för att vara i en sån undergiven position är en psykisk njutning i sig för dom.
    *gäsp* 
  • Anonym (Anal ockupant)
    Krutis skrev 2024-02-10 15:27:34 följande:

    En fråga till dom som är hotwifes samt bulls .
    hur ofta ligger ni med eran parter samt dom ni träffar ?


    Fru 1 brukar jag träffa på helger då dom har barn, fru 2 och 3 har inga barn så det kan ske lite spontant. Så typ 1-3 gånger i veckan.

    Maken för fru 1 tar ut barnen på bio eller något så jag och frun kan vara ifred. Det är nödvändigt eftersom frun stönar, gnyr högljutt under sex, kvinnan är rätt galen i min kuk och kan ibland inte hålla sig från att inte börja suga av mig i hallen.
  • Anonym (Busig-fru91)
    Krutis skrev 2024-02-10 15:27:34 följande:

    En fråga till dom som är hotwifes samt bulls .
    hur ofta ligger ni med eran parter samt dom ni träffar ?


    Jag är en hotwife sen ca 8 år tillbaka och har haft samma bull/pojkvän/kk i ca 5 år och jag ligger med honom så ofta som jag bara kan och det brukar bli mellan 3-4 gånger i veckan i snitt och ibland oftare och ibland mer sällan och andra män än min kk blir det nog 2-4 gånger per månad och då är min kk nästan alltid med.
    Min man ligger jag med betydligt mer sällan kanske 1 gång per månad i snitt.
    Precis som "Anal ockupant" är inne på så tänder jag oerhört på muskulösa dominanta män som är betydligt mer välhängda än min make och jag har mer än gärna analsex med dom och jag har insett att jag har en rejäl fetisch för äldre män (45 +) med allt vad det innebär i form av rollspel m.m.
    Jag och min make älskar varandra oerhört och innan moralpredikanterna börjar sätta igång så har vi hittat en form av sexliv som vi båda är mycket mycket nöjda med och min make har andra sätt än penetration för att ge mig njutning.
  • Anonym (nyfiken666)
    Anonym (Busig-fru91) skrev 2024-02-11 20:45:34 följande:
    Jag är en hotwife sen ca 8 år tillbaka och har haft samma bull/pojkvän/kk i ca 5 år och jag ligger med honom så ofta som jag bara kan och det brukar bli mellan 3-4 gånger i veckan i snitt och ibland oftare och ibland mer sällan och andra män än min kk blir det nog 2-4 gånger per månad och då är min kk nästan alltid med.
    Min man ligger jag med betydligt mer sällan kanske 1 gång per månad i snitt.
    Precis som "Anal ockupant" är inne på så tänder jag oerhört på muskulösa dominanta män som är betydligt mer välhängda än min make och jag har mer än gärna analsex med dom och jag har insett att jag har en rejäl fetisch för äldre män (45 +) med allt vad det innebär i form av rollspel m.m.
    Jag och min make älskar varandra oerhört och innan moralpredikanterna börjar sätta igång så har vi hittat en form av sexliv som vi båda är mycket mycket nöjda med och min make har andra sätt än penetration för att ge mig njutning.
    Underbart att höra Händer nån gång att du nekar din man för du har haft sex nyligen? Och är du Öppen  med de och och är rak och berättar för din man att du nyss blivit påsatt,?
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill