HATAR barn!!!!!!!!!!
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
Ordet Hata är dock ett starkt ord som man med försiktighet borde välja använda.
Det måste finnas en så stark förnekelse av det lilla barnet inom er. Om ni inte hade hat och äckel aktivt i ert medvetande hade hat- och äckelkänslor (till den grad) aldrig infunnit sig.
Där håller jag inte med dig. Att en människa ''hatar'' bebisar, så betyder det inte att hon/han tycker att det är okej att barn blir våldtagna. Nu är det dock Du som gör bort dig inför andra, men det är 'din' ensak. Om hon/han ''hatar'' bebisar så mycket så tror jag inte på fullaste allvar att hon/han skulle skita i om det låg en bebis, t.e.x. utanför dörren, eller något liknande. Jag tror att, vi kallar hon och han för "de", att de skulle lämna bebisen till, eventuellt socialen eller någon annan myndighet.
Kan du konkretisera dig lite mer, tack.
Okej, då fick jag svar på min fråga. Tack för kommentar!
Jag hatar inte barn. Hat är ett starkt ord, en stark känsla för mig.
Men jag gillar generellt inte barn, de är inte min grej. Älskar min egen och det finns vänners barn jag älskar också och andra jag tycker mycket om.
Jag tycker att folk borde ifrågasätta mer innan de skaffar barn om de verkligen vill ha barn. Många verkar ju bli väldigt chockade när de skaffar barn över hur jobbigt det var. Då lämnar de barnen på förskolan så mycket som möjligt eftersom de inte orkar ha dem hemma. Helst vill de också att barnen inte ska sova på förskolan, för då somnar de tidigare hemma, vilket betyder att de slipper vara med dem. Att skaffa barn eller inte borde vara ett mer aktivt eget beslut än att man ska påverkas av vad som är normen enligt samhället. Alla ska inte skaffa barn!
Är det bara jag som fattar att TS är ett gulligt litet troll.
Perfekt rubrik för att bli hetaste debatten på fl.
Tror att TS har betydligt större problem än att hen hatar barn.
Har inte läst tråden, men har en liten fråga: Hur ska det bli några vuxna kvar om ingen skaffar barn? Föddes ni barnhatare själva vuxna?
Har inte läst tråden, men har en liten fråga: Hur ska det bli några vuxna kvar om ingen skaffar barn? Föddes ni barnhatare själva vuxna?