• Anonym (anonym)

HATAR barn!!!!!!!!!!

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

• Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (..) skrev 2015-03-16 22:40:56 följande:

Ordet Hata är dock ett starkt ord som man med försiktighet borde välja använda.

som sagt tidigare i tråden . Så använder jag ordet hata just för att jag stark HATAR barn HATAR HATAR HATAR , det går inte hata barn  mer än vad jag gör.. som du kanske förstår så behövs et nog ännu starkare ord än hata för att beskriva vad jag tycker om barn..
  • NKmamma
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 22:39:48 följande:
    jag hatar barn så jävla mycket så jag funderar på att bli abortläkare och skrapa ur foster ur folk!!
    Innan du börjar med det så sätt dig själv i stolen och sterilisera dig. Eller det kanske är fixat redan.
  • vithaj

Det måste finnas en så stark förnekelse av det lilla barnet inom er. Om ni inte hade hat och äckel aktivt i ert medvetande hade hat- och äckelkänslor (till den grad) aldrig infunnit sig.

• CissiJissi
    Anonym (Warsovski) skrev 2015-03-16 20:06:38 följande:

Där håller jag inte med dig. Att en människa ''hatar'' bebisar, så betyder det inte att hon/han tycker att det är okej att barn blir våldtagna. Nu är det dock Du som gör bort dig inför andra, men det är 'din' ensak. Om hon/han ''hatar'' bebisar så mycket så tror jag inte på fullaste allvar att hon/han skulle skita i om det låg en bebis, t.e.x. utanför dörren, eller något liknande. Jag tror att, vi kallar hon och han för "de", att de skulle lämna bebisen till, eventuellt socialen eller någon annan myndighet.

Kan du konkretisera dig lite mer, tack.

Jag menar inte heller att vederbörande skulle finna våldtäkt av bebisar "okej", och det var inte riktigt så jag skrev heller.

Däremot var min poäng att verkligt hat inte bryr sig. Verkligt hat har noll intresse. Verkligt hat för bebisar känner inte något gott för bebisen. Om man känner sympati för en bebis det går illa för så hatar man inte bebisen. Helt enkelt. Det var min lilla banala poäng här idag. Medan hatarna fortsätter att svära på att de VERKLIGEN hatar bebisar.

Om en bebishatare plockar upp en bebis av sympati för att bebisen är ensam och lämnad, då hände det just ett MIRAKEL där och då, eller förmodligen var det bara så att bebishataren inte var en bebishatare i full mening.
  • Anonym (Warsovski)
    CissiJissi skrev 2015-03-16 23:04:19 följande:
    Jag menar inte heller att vederbörande skulle finna våldtäkt av bebisar "okej", och det var inte riktigt så jag skrev heller.

Däremot var min poäng att verkligt hat inte bryr sig. Verkligt hat har noll intresse. Verkligt hat för bebisar känner inte något gott för bebisen. Om man känner sympati för en bebis det går illa för så hatar man inte bebisen. Helt enkelt. Det var min lilla banala poäng här idag. Medan hatarna fortsätter att svära på att de VERKLIGEN hatar bebisar.

Om en bebishatare plockar upp en bebis av sympati för att bebisen är ensam och lämnad, då hände det just ett MIRAKEL där och då, eller förmodligen var det bara så att bebishataren inte var en bebishatare i full mening.
    Okej, då fick jag svar på min fråga. Tack för kommentar!
  • Anonym (Emily)
    Sånt MADHOUSE av galna barnhatare, förbittrade gamlingar oavsett ålder, totalt separerade från livets källa. Tycker (inte) synd om er som inte trivs med era liv, bara ser allt negativt och klagar, ej lyckas använda era små hjärnor till något positivt. Själv älskar jag LIVET - barn, djur, unga, vuxna, himmel, hav, berg och skog. Vad har ni för problem med det som är naturligt? Sorgliga människor!
  • CissiJissi
    Anonym (Warsovski) skrev 2015-03-16 23:09:13 följande:

Okej, då fick jag svar på min fråga. Tack för kommentar!

Men tack själv ;)
  • HäckHäxan

Jag hatar inte barn. Hat är ett starkt ord, en stark känsla för mig.

Men jag gillar generellt inte barn, de är inte min grej. Älskar min egen och det finns vänners barn jag älskar också och andra jag tycker mycket om.

• Anonym (Warsovski)
    Anonym (Emily) skrev 2015-03-16 23:14:20 följande:
    Sånt MADHOUSE av galna barnhatare, förbittrade gamlingar oavsett ålder, totalt separerade från livets källa. Tycker (inte) synd om er som inte trivs med era liv, bara ser allt negativt och klagar, ej lyckas använda era små hjärnor till något positivt. Själv älskar jag LIVET - barn, djur, unga, vuxna, himmel, hav, berg och skog. Vad har ni för problem med det som är naturligt? Sorgliga människor!
    Jag håller med TS på vissa punkter. Det här med att ''skrapa ur foster ur folk'', var ju att ta i.
    Hur mår du egentligen som uttrycker dig på det sättet då? Och varför på ''svengelska''? Varför skriver alla på svengelska nuförtiden?

• NKmamma
    Anonym (Warsovski) skrev 2015-03-16 23:26:40 följande:
    Jag håller med TS på vissa punkter. Det här med att ''skrapa ur foster ur folk'', var ju att ta i.
    Hur mår du egentligen som uttrycker dig på det sättet då? Och varför på ''svengelska''? Varför skriver alla på svengelska nuförtiden?

Men det är väl fabulous och helt amazing?
  • Anonym (Warsovski)
    NKmamma skrev 2015-03-16 23:32:56 följande:
    Nej, de som pratar/skriver på svengelska har mig inget ordförråd alls. Taskig svenska dessutom, och jag är själv invandrare.
  • NKmamma
    NKmamma skrev 2015-03-16 23:32:56 följande:
    Var ironisk. Delar din uppfattning
  • Anonym (zero)
    Hatar mer vuxna som skaffar barn för få bidrag till sitt missbruk.
  • Ann Cistrus
    Tribute skrev 2015-03-16 08:18:04 följande:
    Du kan säkert lista ut att läkaren som gav mig det beskedet hade fel. På den tiden så var det inte en diagnos som många inom sjukvården hade koll på eller ens hade hört talas om. Jag har inte fått barn än, jag är gravid, men sena missfall eller tidig förlossning är vanligt så det är inte säkert förrän det är här.

Jag finner det i alla fall inte provocerande att vissa hatar/ogillar barn. Det är en rättighet att få göra det så länge man inte gör dem illa och alla bestämmer själva om man vill skaffa egna.
    Ursäkta ot men vill bara säga grattis till graviditeten och lycka till! Jag är relativt ointresserad av andra barn men älskar mina egna så mycket att det nästan gör ont i hjärtat ibland. {#emotions_dlg.flower}
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Femme32

Jag tycker att folk borde ifrågasätta mer innan de skaffar barn om de verkligen vill ha barn. Många verkar ju bli väldigt chockade när de skaffar barn över hur jobbigt det var. Då lämnar de barnen på förskolan så mycket som möjligt eftersom de inte orkar ha dem hemma. Helst vill de också att barnen inte ska sova på förskolan, för då somnar de tidigare hemma, vilket betyder att de slipper vara med dem. Att skaffa barn eller inte borde vara ett mer aktivt eget beslut än att man ska påverkas av vad som är normen enligt samhället. Alla ska inte skaffa barn!

• Exempelson

Är det bara jag som fattar att TS är ett gulligt litet troll.
    Perfekt rubrik för att bli hetaste debatten på fl.
    Tror att TS har betydligt större problem än att hen hatar barn.

• Anonym (AK)

Har inte läst tråden, men har en liten fråga: Hur ska det bli några vuxna kvar om ingen skaffar barn? Föddes ni barnhatare själva vuxna?

• Anonym (anonym)
    Anonym (AK) skrev 2015-03-17 10:40:52 följande:

Har inte läst tråden, men har en liten fråga: Hur ska det bli några vuxna kvar om ingen skaffar barn? Föddes ni barnhatare själva vuxna?

jag har varit barnhatare så länge jag kan minnas,  även när jag själv var ca 4-5 år så hatade jag mindre barn , har alltid hatat barn . alltid hatat barn yngre än jag själv
Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!