Anonym (nja) skrev 2015-11-11 10:50:19 följande:
Hon läser mammans facebook t.o.m. Jag tycker hon verkar (sjukligt) fokuserad på mamman! Inte sunt och ingen mår bra av det. Vore jag mannen skulle jag fundera på vad det är för en människa jag lever med?!
Hej nja!
Här är ett svar på dina två senaste inlägg och ett svar till de flesta som är negativt inställda till mig.
Jag har aldrig sagt något om vad jag tycker eller tänker till mamman om hennes beteende. Så att jag kommer inklampande och säger hur hon ska sköta sitt barn det gör jag inte förutom är hon skriver kränkande saker om bonusen på sin status på Facebook. då sa ag bara det att det inte är bra att skriva sådant öppet på Facebook utan att hon ska ta det med pappan.
Vad jag tycker om att hon klippte dottern mot hennes vilja, ringa eller inte ringa på födelsedagen har jag inte sagt ett knyst till mamman om.
Jag har enbart pratat med min kille om vikten av att han och mamman har ett samarbete för dotterns skull.
Så inte någon av er kan säga att jag terroriserar mamman för det gör jag inte försöker som sagt bara lära mig mer om föräldraskap för vissa saker mamman gör känns så fel i min ryggrad.
Jag är inte perfekt och jag har mycket att lära.
Redan innan jag ens träffat mamman så har hon sagt till dottern att jag inte får lära henne något, inte säga till henne. Nu är det så att vi har samma regler stort sett här som hon har hos sin mamma.
Skickar även sms till min kille att det är olämpligt att hon kallar mig för bonusmamma för att det är en känsla hon har av att det är förvirrande för henne.
Dotterns lärare har sagt både till mig och pappan att det har gjort dottern gott att jag kom in i deras liv.