Anonym (Mio) skrev 2015-11-09 10:15:41 följande:
Löjlig du är, du har inte en aning om vad jag skrivit i en annan input. Bitter much?
Vadå vad du har skrivit? Har du skrivit förut? Svarade jag till dig? Sorry men blir förvirrad vem du är.
Bitter är jag inte. Det blir bara så himla märkligt när alla här är så snabba att klanka ner på "bonusföräldrar" oavsett vad de gör. Jag ser verkligen inte vad ts skulle göra för fel eller varför hon får så mycket kritik av enstaka personer. Som ts svarade här tidigare, ska hon vara en tyst mus? Bara existera på alla andras villkor, på (den extremt närvarande) mammans villkor och på barnets villkor? Har personer som går in i relationer med personer som är föräldrar, har de ingen rätt att leva? Tog livet slut för att partnern har ett barn sen innan? Alltså jag förstår inte, om allt funkar bra i ts familj (man, barn, ts), vad är det att gå loss på? Varför får inte ts ha åsikter (om det ts sagt här ens är att betrakta som det) eller undra saker kring mammans bemötande mot barnet? Ts är ju i högsta grad delaktig då hon lever med barnet och sin man. Mamman syns någon gång ibland i barnets liv och är kanske inte den personen i barnets liv som ska höjas till skyarna.
Jag blir extremt förvirrad och förundrad över "JaJösses" tidigare kommentarer.