Anonym (Bond) skrev 2015-12-22 14:32:54 följande:
Ha ha....... nejdu, jag är INTE den som är andrahandsvalet, min sambos ex var inget val öht så hon är definitivt inget hot.
Trist att han känner att barnet är ett misstag, faktiskt rätt fruktansvärt att han känner så. (om han nu gör det?)
ALLA jag har varit tillsammans med har friat efter 2 månader, men det betyder inte att jag säger ja. Det är sånt män gör när de är nyförälskade.

Sen brukar tjat om att skaffa barn komma i samma veva

Ja, barnet är ett misstag, han har aldrig velat ha barn någonsin och vill det fortfarande inte. Dock inser han ju att barnet inte valt situationen så han har umgänge.
Jo, jag har också blivit friad till många ggr och snabbt. Sa inte ja till någon utom honom, fast han fick vänta lite.
Nej, alla män gör inte det när de är nyförälskade, jag är den enda som han har friat till. Hans mamma och pappa visste om att jag fanns innan vi var ett par, han har pratat om mig i många år innan vi blev ett par.
Tjat om barn har det aldrig varit här, han vill som sagt inte ha barn, det är en av orsakerna till att det tog så många år innan vi blev ett par, jag ville vara säker på att jag var färdig med barn innan jag sa ja till att dejta honom. Tyvärr begick han ett misstag som vi nu alla får 'sota' för om man ska uttrycka det hårt.
Har som sagt gärna bonus här, men då utan min man som bara mesar med mamman och inte har något tålamod att tala om vad gäller barn.
Jag undrar om du eg är en person som just nu har lov men inget att göra.