• Anonym (Frustrerad)

Blir galen snart!

Jag har en så galet het man som gör mig tokig så fort han klär av sig och lägger sig bredvid mig. Vårt sexliv har varit det bästa jag haft med någon någonsin! Men nu sen några månader tillbaka så har hans lust försvunnit mer och mer. Pga hans oro för jobb och en skada han fått som han behövt operera sig för (inget livshotande). Vi har inte haft sex på ca 4 månader och jag håller på att bli tokig. Har pratat med honom om detta men det ända han säger är att han förstår mig men det sista han tänker på nu är sex. Han har blivit betydligt bättre efter operationen men visar fortfarande inget intresse. Jag har visat mitt stöd, absolut inte tjatat och hoppats på att lusten ska komma tillbaka men nej! Vad fan gör man? Älskar sex och är så vansinnigt frustrerad över detta.

• Svar på tråden Blir galen snart!
  • Anonym (Frustrerad)
    Meatballsurgery skrev 2016-04-10 18:13:32 följande:

Nä absolut inte. 

Hon har fått känslor och blivit kär i killar via nätet förut och har inte haft några problem med det :) 

[quote=76521627][quote-

Sorry om jag frågar alldeles för mycket :p du då, har du fått känslor för någon annan?
  • Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-10 19:54:57 följande:
    [quote=76521627][quote-

Sorry om jag frågar alldeles för mycket :p du då, har du fått känslor för någon annan?
    Nej nej, alltid kul att prata om sånt här tycker jag <3 Finns både på kik och skype om det skulle vara lättre :) 

Ja, jag har väl blivit lite små förtjust i ett par under åren :)
  • Anonym (Frustrerad)

Har varken kik eller Skype ;p är det så att du kanske är nyfiken på vem denna anonyma är? ;)

• Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-10 20:08:33 följande:

Har varken kik eller Skype ;p är det så att du kanske är nyfiken på vem denna anonyma är? ;)

Möjligtvis :D 

Om inget annat lättare att prata via en typ av messenger ;)
  • Smastor

Tråkigt för dig men skönt att du inte är ensam haha.. Tror inte detr någon bra lösning att chatta med folk om du inte är beredd att lägga ner förhållandet pga av problemen.

• Kirenaj68
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-09 18:28:50 följande:
    Vill inte skriva för ingående vad det är för typ av smärta då jag har valt att vara anonym :) en skada som är vanlig för fysiskt aktiva män om det nu kanske kan hinta lite. Ja kanske det är så, hoppas ju innerligt att det inte är mig det beror på.
    Ljumskbråck kanske?
  • Anonym (Krokig)
    Kirenaj68 skrev 2016-04-10 21:22:03 följande:
    Ljumskbråck kanske?

Gissar på ryggbesvär
  • Anonym (Frustrerad)

Fortfarande helt dött på sexfronten och känner hur min irritation och frustration börjar ta över hela vardagen. Nog för att jag visste att mitt behov av sex var stort men trodde definitivt inte att bristen på det skulle ta över mina tankar så här!

• Anonym (Frustrerad)

Hur ska jag prata med honom utan att låta som en anklagande grinig bitch som definitivt kommer få honom att ha alla taggar utåt?

• Meatballsurgery
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-21 16:20:21 följande:

Hur ska jag prata med honom utan att låta som en anklagande grinig bitch som definitivt kommer få honom att ha alla taggar utåt?

Hur går det för dig gumman?
  • In trouble
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-04-21 16:17:43 följande:

Fortfarande helt dött på sexfronten och känner hur min irritation och frustration börjar ta över hela vardagen. Nog för att jag visste att mitt behov av sex var stort men trodde definitivt inte att bristen på det skulle ta över mina tankar så här!

Oroa dig inte frustrationen släpper efter något år. Det gjorde den för mig :)
  • Smastor
    In trouble skrev 2016-05-02 15:54:11 följande:

Oroa dig inte frustrationen släpper efter något år. Det gjorde den för mig :)

Snälla skjut mig fort istället :p
Svar på tråden Blir galen snart!