• aash

    Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!

    Hej!
    Vi är nu redo för syskon till vår 2 åring och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi blir gravida! Vi satsar på att börja nu i maj, är det fler som är i startgroparna?;)

  • Svar på tråden Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!
  • aash
    Petite87 skrev 2016-05-28 07:44:54 följande:

    Hej tjejer

    Här gick de vägen snabbt! Vi är lite shockade att de blev så snabbt, men glada såklart! v.5 nu(4+2)


    Grattis!! För oss gick det också fort, nu hoppas man på att den lill* stannar!
  • mrsbygg

    tog detta igår kväll på BIM-4-6, ser en skugga..

    ska testa mig på torsdag igen, är då på BIM-0-2..


    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • jennii89

    Hej! Vi har inte börjat än men ja ska ta ut min spiral om 2 veckor och försöka baka ett syskon till vår tvååring. Får jag hänga på här?? :)

  • FlikkanM
    mrsbygg skrev 2016-05-30 14:46:20 följande:

    tog detta igår kväll på BIM-4-6, ser en skugga..

    ska testa mig på torsdag igen, är då på BIM-0-2..


    Hoppas hoppas tycker mig se desamma :)
  • SamsonS

    Har en väldigt oregelbunden cykel och har egentligen inte den blekaste aning om var i den jag befinner mig.

    Har sanslöst ömma bröstvårtor och mycket molvärk. Inte positivt äl test men det håller sig ungefär på samma nivå så kände att jag ville testa med ett gravtest. Tycker mig kunna ana ett vääääldiht svagt streck, men det gör man ju varje gång man testar :P någon som kan se något? :)

  • Bäbiiiis

    Oj vad här är positiva gravtest, så himla kul! Grattis alla ni som plussat!


    SamsonS skrev 2016-05-30 22:56:19 följande:

    Har en väldigt oregelbunden cykel och har egentligen inte den blekaste aning om var i den jag befinner mig.

    Har sanslöst ömma bröstvårtor och mycket molvärk. Inte positivt äl test men det håller sig ungefär på samma nivå så kände att jag ville testa med ett gravtest. Tycker mig kunna ana ett vääääldiht svagt streck, men det gör man ju varje gång man testar :P någon som kan se något? :)


    Jo jag anar faktiskt ett streck. Hoppas det syns tydligare om 1-2 dagar.
    mrsbygg skrev 2016-05-30 14:46:20 följande:

    tog detta igår kväll på BIM-4-6, ser en skugga..

    ska testa mig på torsdag igen, är då på BIM-0-2..


    Jag ser också klart och tydligt. Det måste ju vara pisitivt iiiihh.... Hoppas det blir ännu tydligare på torsdag.
  • Svea 123
    mrsbygg skrev 2016-05-30 14:46:20 följande:

    tog detta igår kväll på BIM-4-6, ser en skugga..

    ska testa mig på torsdag igen, är då på BIM-0-2..


    Så såg mitt ut på bim -6 o jag har fått starkare o starkare plus för varje dag! Lycka till?
Svar på tråden Dags för barn 2! BIM maj/juni 2016!