• Forumvärd

    Har du semester nu?

    Vad har du för dig idag?
    Har du semester, jobbar, vabbar eller gör något helt annat?
    Rösta och diskutera gärna i tråden Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du semester nu?
  • Jennie med ie
    Eszra skrev 2016-07-12 14:18:17 följande:
    Varför är just ditt inlägg "fäst" här?
    Trådstarten är Fäst, trådar startade av redaktionsmedlemmar är viktigare än andra serru  
  • Eszra
    Jennie med ie skrev 2016-07-12 14:33:46 följande:
    Trådstarten är Fäst, trådar startade av redaktionsmedlemmar är viktigare än andra serru  
    Jaså, okej.
  • Anonym (Susanne)
    Forumvärd skrev 2016-07-11 14:28:16 följande:

    Vad har du för dig idag?
    Har du semester, jobbar, vabbar eller gör något helt annat?
    Rösta och diskutera gärna i tråden Solig


    Första semesterdag är den 3/8. Vad ska jag diskutera kring detta?
  • Kirenaj68

    På sätt och vis. Är inne på schemalagd ledighet. Jobbar enligt roterande schema två veckor jobb-två veckor ledigt.

  • kalmarpiraten

    Semester och är på norra Öland där jag har en fastighet på strandtomt mot Kalmarsund. Strålande sol, lätt sydlig bris, 27 grader i skuggan men tyvärr betydligt svalare i vattnet.

    Kvällarna ägnar jag åt att nacka mördarsniglar. 


  • Jennie med ie

    Jaha! Det förklarar saken

    För min del får det gärna regna var tredje dag, vara 18-19 grader och halvmulet var tredje och 20+ och sol var tredje.


    Flygfotogen skrev 2016-07-13 10:24:21 följande:

    Japp! Det är därför det regnar...


  • fluu

    Har nästa vecka och veckan därefter helt ledigt. Annars jobbar jag hemifrån och kan styra min tid rätt bra. Familjen har långt sommarlov dock.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Sjuk)

    Har precis påbörjat min andra semestervecka. Första veckan var ganska uppbokad med diverse evenemang. Började känna mig lite konstig i lördags men klarade hela dag. Tack och lov? Hade en tillställning hemma med 25 pers. Igår trillade jag dit. Ont i halsen, snuvig, huvudvärk och feber. En klassiker för mig. Är nästan alltid sjuk när jag har semester. Jag har ju tre veckor kvar på min semester och jag är nog snart på benen igen.

  • Anonym (Snart)

    Snart på måndag kommande vecka och blir fyra totalt åker snart till Spanien och har det skönt med familjen

Svar på tråden Har du semester nu?