Anonym (Anonymmamma) skrev 2016-10-29 22:49:50 följande:
Hur vet du/ni jag är som mamma? Är ni hos mig? Sett mig med barnen? :) Knip fan käft och sluta tro att ni kan lyckas knäcka mig. Titta på dig själv som förälder. Sitter och trycker ner andra på nätet. Stackars dina barn om du har några. Soc borde nog ta en titt hemma hos dig.
Jag är så fruktansvärt trött på människor som sitter anonymt och dömmer mig. Jag vet inte varför jag blir anonym när jag skriver här. Kan inre ändra. Men om ni har något att säga mig. Skriv namn till alexsandraj@live.com om du har något att få fram. Om du bara är tuff anonym, knip käft istället o fortsättningen. Otrevlig har jag rätt att vara när jag i 5 års tid har blivit ner tryckt av mitt ex. Så det ska bli intressant att se om någon vågar skriva e-post med namn till mig.
"Host" råttor.
Det räcker med att läsa din blogg, se vad du skriver här samt att veta att soc tvunget behövde ta dina barn ifrån dig för att veta att du tyvärr inte är en tillräckligt bra mamma. Det är liksom ingen hemlighet i och med din blogg. Om du är så trött på människor som dömer dig utifrån vad du själv skriver om dig råder jag dig att sluta blogga. Jag förstår att du är lite beroende av uppmärksamhet men för din egen skull är det nog bäst att lägga av, du blir ju bara arg och ledsen. Destruktivt.
Och varför skulle vi skriva ett mail till dig? Så intressant är du inte och jag är inte intresserad av att maila med dig. Säeskilt inte med tanke på ditt senaste inlägg, du är liksom besatt av att hålla denna tråd igång fast den hade dött ut, så uppenbarligen vill du ju ha kommentarer? Skaffa dig en hobby eller något...