• S a n n a

Bf september följas åt? Sthlm

Hej

Alltid kul att prata med andra i samma sits

Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt

• Svar på tråden Bf september följas åt? Sthlm
  • KiinaJ

Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).

Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.

Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?

Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!

Grattis till er andra också!

• Jk89

Hej!

Plussade för en vecka sedan :) Väntar första barnet och det känns så overkligt men samtidigt sååå underbart :)

• Mamma91a
    KiinaJ skrev 2017-01-13 13:46:03 följande:

Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).

Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.

Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?

Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!

Grattis. Håller tummarna att det går 40 v innan bebis vill ut.

Jag är uppväxt i Tyresö men bor inte kvar. Dock är jag där ofta då vår släkt bor där.
  • Mamma91a
    Mediamamman skrev 2017-01-13 09:00:28 följande:

Varför blir det hundra stycken frågetecken i texterna?! Ser ut som jag skriver skit bitchigt ju haha

Haha, det beror på att du använt emoji:)
  • Mamma91a
    KiinaJ skrev 2017-01-13 13:46:03 följande:

Btw jag la till dig. Du borde ha fått ett mejl :)
  • Enra

Vill gärna också vara med i Sthlms grupp :) om inget oväntat händer blir vi tre i slutet av september. Vem kontaktat man?

• bamboobaby

Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?

• obi

Har bf 18 september bor också i sthlm :) v7 på måndag!!! 

• Mamma91a
    bamboobaby skrev 2017-01-20 07:11:31 följande:

Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?

Den är öppen, dock är den inte aktiv :/
  • Mamma91a
    Enra skrev 2017-01-19 10:41:44 följande:

Vill gärna också vara med i Sthlms grupp :) om inget oväntat händer blir vi tre i slutet av september. Vem kontaktat man?

Den är inte direkt aktiv. Men skriv meddelande till mig med din mejl som e kopplad till Facebook så bjuder jag in dig, du får då ett mejl på mejlen :)
  • Mamma91a
    bamboobaby skrev 2017-01-20 07:11:31 följande:

Men skriv meddelande till mig med din mejl som e kopplad till Facebook så bjuder jag in dig, du får då ett mejl på mejlen :) kanske blir mer aktiv med fler medlemmar :)
  • Mamma91a
    obi skrev 2017-01-21 19:05:42 följande:

Har bf 18 september bor också i sthlm :) v7 på måndag!!! 

Grattis:)
  • Ruffs

Hejsan, bor i Väsby och har fått ett plusss!!! Så lycklig. Vi är beräknade den 25 September. Det blir värt första barn känns underbart, overkligt och lite crazy :D

• Ruffs

Har ni berättat för någon annan än er partner?
    Igår var vi på firande hos svärmor. Kände hur det liksom kröp i fingrarna att säga nåt. Men då det var så många utomstående på plats höll jag mig i skinnet. Tur bara att jag inte mött min egen mor på en vecka kommer berätta direkt för henne. Skulle helst vilja stå på ett berg och ropa: vi är ÄNTLIGEN GRAVIDA!!! Men sen så kommer jag ihåg att vi är i vecka 7 och att andas in/ut :D

• Ruffs
    Mamma91a skrev 2017-01-13 15:23:47 följande:
    Jag har lagt en förfrågan :) du borde ha fått det på mejlen :)
    Jag vill gärna hoppa in i gruppen på FB min mejl är ruffs@me.com
  • solrosdaisy

Hej! Hoppar in här jag med. 36 år och väntar första barnet med pojkvännen, gick på första försöket otippat nog, efter en övertalningskampanj på över 1 år gav han äntligen med sig i julas så i början av jan var det dags, och funkade visst :) BF är 30/9 enl. appen. Berättade i torsdags efter att jag testat i tisdags och visst hade han haft det på känn han oxå. Trött och hungrig hela tiden, annars allt bra. Bor på söder. Kram på er!

• Spralig

Hej hoppar också in här :) har bf 15/9 är i vecka 8 (7+4) vill också vara med i en fb grupp men väntar tills det att vi har berättat för familjen vilket vi gör efter KUB i början av Mars. Har ett barn sen tidigare och denna hång mår jag så himla illa vilket jag inte gjorde första gång är också lite yr. Hade nästan inga besvär förra gången så nu verkar allt komma :)

Svar på tråden Bf september följas åt? Sthlm