Bf september följas åt? Sthlm
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).
Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.
Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?
Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!
Grattis till er andra också!
Hej!
Plussade för en vecka sedan :) Väntar första barnet och det känns så overkligt men samtidigt sååå underbart :)
Vet inte hur man gör????
Men jag tror det är emeeliee_a@hotmail.com
Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).
Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.
Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?
Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!
Varför blir det hundra stycken frågetecken i texterna?! Ser ut som jag skriver skit bitchigt ju haha
Vill gärna också vara med i Sthlms grupp :) om inget oväntat händer blir vi tre i slutet av september. Vem kontaktat man?
Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?
Har bf 18 september bor också i sthlm :) v7 på måndag!!!
Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?
Vill gärna också vara med i Sthlms grupp :) om inget oväntat händer blir vi tre i slutet av september. Vem kontaktat man?
Har bf 18 september bor också i sthlm :) v7 på måndag!!!
Hejsan, bor i Väsby och har fått ett plusss!!! Så lycklig. Vi är beräknade den 25 September. Det blir värt första barn känns underbart, overkligt och lite crazy :D
Har ni berättat för någon annan än er partner?
Igår var vi på firande hos svärmor. Kände hur det liksom kröp i fingrarna att säga nåt. Men då det var så många utomstående på plats höll jag mig i skinnet. Tur bara att jag inte mött min egen mor på en vecka kommer berätta direkt för henne. Skulle helst vilja stå på ett berg och ropa: vi är ÄNTLIGEN GRAVIDA!!! Men sen så kommer jag ihåg att vi är i vecka 7 och att andas in/ut :D
Hej! Hoppar in här jag med. 36 år och väntar första barnet med pojkvännen, gick på första försöket otippat nog, efter en övertalningskampanj på över 1 år gav han äntligen med sig i julas så i början av jan var det dags, och funkade visst :) BF är 30/9 enl. appen. Berättade i torsdags efter att jag testat i tisdags och visst hade han haft det på känn han oxå. Trött och hungrig hela tiden, annars allt bra. Bor på söder. Kram på er!
Hej hoppar också in här :) har bf 15/9 är i vecka 8 (7+4) vill också vara med i en fb grupp men väntar tills det att vi har berättat för familjen vilket vi gör efter KUB i början av Mars. Har ett barn sen tidigare och denna hång mår jag så himla illa vilket jag inte gjorde första gång är också lite yr. Hade nästan inga besvär förra gången så nu verkar allt komma :)
Hallå hörre ni! Är FB-gruppen aktiv?