• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • Julibebisen12
    familjeliv strular asmycket för mej :(

har startat en sluten grupp på fejan som jag kallar Brudar med klös 

kommer vara sluten och namnet är så för de som inte vill berätta om sina planer ännu. sedan är det lättare att följa varann där när allt går framåt 

www.facebook.com/groups/126467364628297

är en länk iallafall ^^ 

hoppas ni hakar på!!
  • brennaV

Tror inte någon läser denna tråd längre. Men vill bara berätta att jag plussat. Har noll koll på när äl var. Men utgår från att min cykel var 32 dagar så bf bör vara i början på april. Typ 8-10. Hur har det gått för er andra?

• Stenbock7
    brennaV skrev 2017-08-01 07:38:57 följande:

Tror inte någon läser denna tråd längre. Men vill bara berätta att jag plussat. Har noll koll på när äl var. Men utgår från att min cykel var 32 dagar så bf bör vara i början på april. Typ 8-10. Hur har det gått för er andra?

Åh vad roligt, grattis :D Vet du ungefär när du hade BIM? Så kul! Jag testade väldigt tidigt på BIM-6 och vet inte om jag mest inbillar mig att det finns ett svaaagt streck. Kan lägga in bild!
  • Stenbock7

BIM-6, inbillar jag mig bara svaga streck? Haha, så dåligt tålamod man har.. ena är testlagret, andra CB early. Nu kommer jag vänta till fredag (BIM-2) i alla fall innan jag testar igen..
  • brennaV
    Stenbock7 skrev 2017-08-01 07:47:54 följande:

BIM-6, inbillar jag mig bara svaga streck? Haha, så dåligt tålamod man har.. ena är testlagret, andra CB early. Nu kommer jag vänta till fredag (BIM-2) i alla fall innan jag testar igen..

Vad kul! Jag annars något streck där!! Jag tror bim är idag eller igår för mig. Har en cykel på 32 dagar vanligtvis så räknar med det. Håller tummarna att dina streck ökar!!
  • MollyBuz
    brennaV skrev 2017-08-01 07:38:57 följande:

Plussade i söndags så har oxå bf någon gång mellan 8-10 april
  • brennaV
    MollyBuz skrev 2017-08-01 10:24:37 följande:

Plussade i söndags så har oxå bf någon gång mellan 8-10 april

Vad kul! Stort grattis- jag avvaktar med att hoppa in i någon Facebook grupp, då jag förr gjort det men vart tvungen att gå ur igen när jag fått mina missfall
  • emizz

Heej!

Har också plussat men sen dagen jag skulle haft mens (torsdags) fick jag blödning som mens fast lite mindre som slutat typ nu...tog ett nytt test senast idag som fortfarande är plus...tänkte ringa bm på torsdag...går isåfall in i v 6

Ehliaz-09 Alice-11 Bebis-18
  • Stenbock7
    brennaV skrev 2017-08-01 08:03:04 följande:

Vad kul! Jag annars något streck där!! Jag tror bim är idag eller igår för mig. Har en cykel på 32 dagar vanligtvis så räknar med det. Håller tummarna att dina streck ökar!!

Tack för ditt svar! Det var ju supersvagt, nästan spök men ser man minsta lilla är det ju positivt säga det.. och gissa vad?! :D Jag tog ett digitalt idag på morgonen som visade gravid! På BIM-4, så glad!
  • Stenbock7
    brennaV skrev 2017-08-01 08:03:44 följande:

Mitt test

Såhär svagt var mitt idag innan jag plussade på det digitala. Knappt märkbart, men jodå :) Vi ses i BF april-tråden :)
  • brennaV
    Stenbock7 skrev 2017-08-02 08:56:22 följande:

Såhär svagt var mitt idag innan jag plussade på det digitala. Knappt märkbart, men jodå :) Vi ses i BF april-tråden :)

Grattis!! Vad underbart <3
  • brennaV
    emizz skrev 2017-08-01 18:16:08 följande:

Heej!

Har också plussat men sen dagen jag skulle haft mens (torsdags) fick jag blödning som mens fast lite mindre som slutat typ nu...tog ett nytt test senast idag som fortfarande är plus...tänkte ringa bm på torsdag...går isåfall in i v 6

Inget kul med blödning, hoppas det är just bara blödning. Grattis och hoppas nu att ditt lilla mirakel stannar
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017