Hur låter man bli att bry sig/bli irriterad
Sambon har två barn, jag har två barn och vi har ett gemensamt... Desto äldre sambon barn blir desto jobbigare blir det då han har svårt att sätta gränser
Det påverkar såklart alla när dom tex har vissa ansvarsområden men hans ena alltid lyckas slippa undan och han ser inte till att det blir gjort....
Jag tar inga stora konflikter det får sambon ta men sa ifrån när det låg medicin framme som yngsta lätt kunnat få i sig, när yngsta smet ut på vägen för att kompisar inte stängt efter sig och sa även att det inte är ok att ge ut koden till larmet till sina vänner.... Jag sa ifrån men skällde inte eller nåt sånt men var sträng på rösten.. Och såklart är allt mitt fel... Jag skäller bara och mitt fel att sambon är sträng (vilket han ju inte ens är men gör lama försök att få barnet att göra sitt) och han sitter bara där som ett mähä och säger ingenting.
Men frågan är hur orkar man, hur ska jag låta bli att bry mig... Jag tar inte reda på kaoset efter hans barn det får han göra men hur ska jag göra för att slippa bli sur och irriterad utan bara jaja.. Så här. Är det....