• Anonym (Osäker)

Han var slak när han gav mig oralsex???

hej!

Har dejtat en kille i några månader nu, han är 35 och jag 31. Då jag i början av vårt dejtande gick igenom en operation har vi inte haft sex än. Vi har pillat lite smått men mest utanpå kläderna och haft riktigt heta hångelstunder.
    Varje gång har han flåsat av kåthet och varit väldigt hård.

I lördags kom han hem till mig och hångelstunden blev mer än hångel.
    Han klädde av mig och började pilla. Jag skulle ta på honom med men insåg direkt att den var slak???
    Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle göra så jag bara slutade ta på hans snopp och började ta på hans kropp och så istället.
    Han gick då ner på mig och börja ge mig oralsex. 
    efter ett tag drog jag upp honom. Han började då pilla på mig igen samtidigt som han liksom smekte sig själv. Men den blev inte hård? Jag drog lite i hans byxor för att visa att jag ville och tog lite utanpå byxorna men då den var helt slak blev jag jätte osäker . Han sa att han ville fortsätta slicka mig istället så jag lät honom göra det. Efter en ganska lång stund så kom jag.
    Under hela denna tid var jag väldigt högljudd då detta är något jag väntat på i månader och var otroligt kåt. Det var det skönaste sexet jag haft och jag tror det var det mest högljudda jag haft..

Tror ni att det var det som gjorde att han inte tände till?
    Skäms så himla mycket. Nu ska han komma och hälsa på imorgon igen och jag känner mig fruktansvärt osäker och pinsam nu....

Var han kanske nervös? Han har sagt innan att jag är den finaste tjejen han någonsin träffat och att han är jätte kär i mig. Han har pratat om att flytta hit för att vara med mig och allt sånt.. 

Känner mig så himla nervös nu :( Skit jobbigt är detta ! 

Kan man vara kåt men inte ha stånd? Eller gav han mig oralsex typ för att vara snäll??  tycker synd om honom för det tog ganska lång tid för mig att komma men jag njöt verkligen fullt ut hela tiden. Så fick den stackarn ligga där helt o-kåt och bara ge.. 

• Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???
  • Anonym (easy)

Det tar tid att lära sig vad en ny sexpartner gillar, ingen fara, ni får börja kommunicera bara. 

Du ska inte skämmas för att du njöt och var högljudd. Jag vet att det är mycket krav på tjejer under sex men vi killar växer upp med jättestora krav på att vi ska ha tekniken att tillfredställa tjejen. Och det är inte alltid lätt! Jag tror han blev skitnöjd över att han kunde få dig att njuta så enormt, det är en egoboost för honom och på inget sätt äckligt! Sen är det också väldigt hett med en kvinna som njuter så mycket att hon tappar kontrollen. En del kvinnor är så självmedventa och tysta och jag tycker själv inte det är lika kul - precis som att du undrade om han egentligen gillade avsugningen för han var så tyst. Det kommer ordna sig, du kommer hitta hur han gillar att ha sex. Han har förresten också ansvar att visa och berätta vad han gillar.... du är ju ingen tankeläsare. 

• P30
    Anonym (Osäker) skrev 2017-08-26 12:53:10 följande:

Ladies and gentlemen.... Igår fungerade den som den skulle! haha

Vi mös och tittade på film tillsammans och smekte varandra i soffan hela kvällen. En timme innan han skulle gå tog jag mod till mig och började försiktigt klä av honom, ville ju inte skrämma honom ;)

Gav honom oralsex. Måste erkänna att jag nog var jävligt dålig på det. Har haft 3 långa förhållanden där alla killarna gillat helt olika saker så jag försökte köra en kombo men jag tror det blev fail på det .. Var så nervös och kände prestationsångest, ville vara lika bra som han var...
    Han stod helt still och tyst med armarna längs sidorna.. Mina ex har gjort betydligt mer än så, dom har spänt händerna till knytnävar, tittat mig i ögonen, hållt mig i håret, "juckat" eller på något sätt visat vad dom gillar så man har fattat när man gjort något bra.. Han bara stod där och blundade!! Haha alltså det kändes inte alls bra.. Blev osäker en del gånger och slutade suga och pussade honom på benen eller magen bara för att jag var nervös . han måste ha undrat vad jag höll på med ...

Efter att hållt på en bra stund tog jag hans hand och visade att jag ville att han skulle typ runka och så sög jag bara istället så han kunde visa tempo och så. Och då kom han tillslut! 

FAIL

Men han vill träffa mig igen och han säger fortfarande att han är kär i mig så jag har väl inte skrämt bort honom helt med mitt stönande och med min dåliga avsugning..

Min slutsats är iallafall att han var nervös/koncentrerad förra gången och även att jag stönade för mycket. En kombination av allt det gjorde väl honom slak.
    Jag hoppas att han var kåt i sinnet iallafall.

Tack för alla svar! jag var nervös igår men hade nog varit ännu mer nervös om jag inte fått all stöttning här innan! :)

Meh, det där var väl jättebra?

Det var ju ingen fail överhuvud taget.

Och våga lite grand: om du låter så kommer han att våga låta. Om du visar vågar han visa. Om du berättar att du blir upphetsad av att han låter så vågar han låta mer. Ju mer du vågar säga att det är skönt, att du är kåt, att du vill dra ut på det, att du är nära att komma, att du vill ha honom, att du tänder på honom, desto mer avslappnade och lugna tillsammans kommer ni att bli.

Regel nummer ett för bra sex är att komma över det pinsamma och börja kommunicera om hur du vill ha det - och därefter säga att du gillar att han gör annat än det du säger att du vill ha för att det ger dig nya idéer och tankar.

Lek med det. Skratta åt det. Ha roligt. Slappna av. Lek lite med hans kuk när ni kollar på tv utan att det måste bli sex direkt. Ligg nakna och kolla på en film och kom överens om att ni inte får röra varandras kön förrän filmen är slut.

Lycka till!

Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (erew)

Stora problemet för mig har varit att sexakten görs till nåt som alltid måste funka. Nu har jag en kvinna som fattar att jag har en kuk som ibland inte vill. Då kelar vi istället. Denna trygghet jag känner med henne gör att jag blir lugnare och då börjar kuken också funka bättre o bättre. 

• Miss Organza

Hejsan.. många bra kommentarer här. Inget att oroa sig för. Ju äldre vi blir så kommer vi allt mer ofta stöta på män som inte alltid har ett stadigt stånd. Detta är inget att hänga upp sig på. En man kan vara sjukt kåt utan stånd. Mental kåthet. Kroppen kanske inte hänger med av olika orsaker. Stress , trötthet, nervositet, prestationsångest. Om du vill veta om en man är kåt, gå alltid i första hand på hans blick, beteende. Ett annat tips är att aldrig ....aldrig... Fråga mannen om det är ditt fel som kvinna. Är du orolig, fråga hellre mannen vad det beror på, lite senare när ni är i ett icke sexuellt läge. Att ta på sig skulden som kvinna kan skapa en ond cirkel av prestationsångest för mannen som nästa gång känner att han måste bevisa för kvinnan att det inte var hennes fel... Bäst är att inte bry sig så mycket om den grejen. Och som kvinna..ska ni veta alla där ute. Att kvinnan kan inte göra fel!! (Om du inte möjligen gör honom fysiskt illa eller biter honom i kuken) Sant! För männen räcker det att vi är kåta och njuter.. då blir vi gudinnor i deras ögon, och vill de ha sex med oss är det bevis på att de tycker vi är vackra. Keep that in mind. Kram på dig. Hoppas det löste sig.

• Anonym (Man)
    Miss Organza skrev 2025-05-09 10:00:36 följande:

Hejsan.. många bra kommentarer här. Inget att oroa sig för. Ju äldre vi blir så kommer vi allt mer ofta stöta på män som inte alltid har ett stadigt stånd. Detta är inget att hänga upp sig på. En man kan vara sjukt kåt utan stånd. Mental kåthet. Kroppen kanske inte hänger med av olika orsaker. Stress , trötthet, nervositet, prestationsångest. Om du vill veta om en man är kåt, gå alltid i första hand på hans blick, beteende. Ett annat tips är att aldrig ....aldrig... Fråga mannen om det är ditt fel som kvinna. Är du orolig, fråga hellre mannen vad det beror på, lite senare när ni är i ett icke sexuellt läge. Att ta på sig skulden som kvinna kan skapa en ond cirkel av prestationsångest för mannen som nästa gång känner att han måste bevisa för kvinnan att det inte var hennes fel... Bäst är att inte bry sig så mycket om den grejen. Och som kvinna..ska ni veta alla där ute. Att kvinnan kan inte göra fel!! (Om du inte möjligen gör honom fysiskt illa eller biter honom i kuken) Sant! För männen räcker det att vi är kåta och njuter.. då blir vi gudinnor i deras ögon, och vill de ha sex med oss är det bevis på att de tycker vi är vackra. Keep that in mind. Kram på dig. Hoppas det löste sig.

Så är det. Jag har det rätt intensivt på jobbet och ståndet påverkas. När jag får någon dags extra vila på helgen så är det skillnad. Så tänk på det brudar, vi kanske är kåta utan att vara riktigt hårda. 
  • Anonym (Skumt)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-09 13:31:01 följande:
    Så är det. Jag har det rätt intensivt på jobbet och ståndet påverkas. När jag får någon dags extra vila på helgen så är det skillnad. Så tänk på det brudar, vi kanske är kåta utan att vara riktigt hårda. 
    Det där låter inte som en sund livsstil precis. Att stressa så hårt att man förlorar en naturlig kroppsfunktion? 

En sund man med sunda livsvanor kommer inte att uppleva några problem i det området. Kanske när han är 80 men knappast förövrigt. 
  • Anonym (Xperten)
    Anonym (Skumt) skrev 2025-05-09 13:36:01 följande:
    Det där låter inte som en sund livsstil precis. Att stressa så hårt att man förlorar en naturlig kroppsfunktion? 

En sund man med sunda livsvanor kommer inte att uppleva några problem i det området. Kanske när han är 80 men knappast förövrigt. 
    Verkligen? Så jag som levt sunt hela mitt liv, ätit en massa grönsaker och supit måttligt, och bara är 70 år, jag ska kasta pillren? 

Tillåt mig småle.

Kom igen alla mogna män, du har inget annat att förlora än din slakhet.
  • Anonym (Skumt)
    Anonym (Xperten) skrev 2025-05-09 14:26:28 följande:
    Verkligen? Så jag som levt sunt hela mitt liv, ätit en massa grönsaker och supit måttligt, och bara är 70 år, jag ska kasta pillren? 

Tillåt mig småle.

Kom igen alla mogna män, du har inget annat att förlora än din slakhet.
    Löjligt svar från dig. Var det inte ganska uppenbart att jag talade om unga män, vilket tråden också handlar om?

Sen så är det tveksamt om du levt ett hälsosamt liv om du måste ha hjälpmedel redan vid 70. Hälsa innebär att äta sunt, ha normalvikt och daglig motion. 
  • Anonym (Skumt)

..och att ha levt ett nyktert liv, ingen tobak, snus, alkohol eller tablettmissbruk.

• Anonym (Xperten)
    Anonym (Skumt) skrev 2025-05-09 14:34:40 följande:
    Löjligt svar från dig. Var det inte ganska uppenbart att jag talade om unga män, vilket tråden också handlar om?

Sen så är det tveksamt om du levt ett hälsosamt liv om du måste ha hjälpmedel redan vid 70. Hälsa innebär att äta sunt, ha normalvikt och daglig motion. 
    Okej, jag missade det där med åldern. Men blir full i skratt av hur säker du låter när du påstår saker om manlig sexualitet. Jag tror att man kan leva ett perfekt liv och ändå ha problem med ståndet. 
  • Anonym (Skumt)
    Anonym (Xperten) skrev 2025-05-09 14:40:39 följande:
    Okej, jag missade det där med åldern. Men blir full i skratt av hur säker du låter när du påstår saker om manlig sexualitet. Jag tror att man kan leva ett perfekt liv och ändå ha problem med ståndet. 

Din sista mening håller jag verkligen inte med om. 

Och jag behöver inte vara man själv för att förstå hur manliga könsorgan fungerar och hur hälsa och livsstil kan påverka den manliga potensen. Det är common knowledge liksom.

• Anonym (Xperten)
    Anonym (Skumt) skrev 2025-05-09 15:31:04 följande:

Din sista mening håller jag verkligen inte med om. 

Och jag behöver inte vara man själv för att förstå hur manliga könsorgan fungerar och hur hälsa och livsstil kan påverka den manliga potensen. Det är common knowledge liksom.

Du gillar verkligen din egen förklaring...

Jag gick in på 1177 och hittade åtminstone tio olika förklaringar till erektil dysfunktion. Orkar inte dra alla, men här finns de:

www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/svart-att-fa-stand/

• Anonym (Skumt)
    Anonym (Xperten) skrev 2025-05-09 15:42:12 följande:
    Du gillar verkligen din egen förklaring...

Jag gick in på 1177 och hittade åtminstone tio olika förklaringar till erektil dysfunktion. Orkar inte dra alla, men här finns de:

www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/svart-att-fa-stand/

Och flera av de orsaker som stod där har jag redan uppgett. Duuh..

Och de flesta skäl som uppgavs till erektil dysfunktion berodde  på dålig hälsa och leverne. Med andra ord inget önskvärt relationsmaterial.

• Anonym (T)

Ja, man kan vara superkåt utan att det fungerar. var öppen och våga prata om det utan att vara dömande. 

• Anonym (Dama)

Inget konstigt alls, min kuk slaknar nästan alltid när jag ger oralsex, för då är det fullt fokus på att slicka, smeka och göra det så skönt så möjligt för tjejen.

Slappna av och njut, och sen suger du honom hård sen när det är din tur att ge.

• Anonym (ali)

ja iblan blir kuken inte hård när man vill knolla

• Motherinlaw

För mig händer det oftast med någon ny, samtidigt har jag svårt att bli hård utan beröring. Vet inte om det har att göra med storleken på kuken eller vad de är. 

I din killes fall så skulle jag säga att det var 100% nervositet och lite för mycket vilja, när man har gått och väntat på något länge så ställer gärna till det och tänker "nu måste de funka nu måste du stå upp" så även om han var dunderkåt så kanske de slog över istället.

Lägg ingen vikt vid de! 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???