• Anonym (Snabb-bajsarn)

Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)

Lyckades klicka i att inga anonyma fick svara på förra tråden jag gjorde.. Men såklart vill jag även ha anonyma svar!! Gör en ny.

...

Alltså på riktigt. Hur snabbt eller länge ska man bajsa? Hur lång tid tar ni på er när ni ska klämma ur tarmen?

ALLA män jag varit tillsammans/bott med (4st) har suttit minst 20 minuter varje gång för att skita. Själv sätter man sig ner en gång om dagen, bajset slinker ut smidigt på seriöst 10 sekunder, sen är man klar. Känner mig helt tömd! Bajsar fan snabbare än jag kissar och det är i perfekt konsistens.

Är detta farligt eller? Kan man bajsa för snabbt? Är ju inte så att jag hetsklämmer de våldsamt ur mig.. Klämmer till lite och sen är det ute! Skitit lika snabbt hela mitt liv!

Män reagerar som FAN på att jag gör det så snabbt! Närmast chockade trots att jag vet att de haft tjejer förut.. Är det så onormalt att bajsa snabbt?

HUR LÄNGE BAJSAR NI?!?

• Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)
  • cosinus

I normala fall är jag jättesnabb.

Kommer det inte något på 5 sekunder var jag väl inte nödig och tar det senare.

Ibland påverkar mitt diskbråck tarmarna och magen stannar. Då kan det ta oändligt lång tid, säkert 2 minuter eller så :)

• optimist63

Ni som svarar att det bara tar 10-30 sekunder, torkar ni er inte efter?

• Anonym (Poop)
    optimist63 skrev 2017-12-08 09:37:33 följande:

Ni som svarar att det bara tar 10-30 sekunder, torkar ni er inte efter?

Jo, men det var inte frågan

Sekunderna är för själva bajsandet, sen tar torkandet sin tid
  • Anonym (Snabbis)

Brukar ha det överstökat på max 3 minuter. Sedan blir det en odör där inne som jag får vädra ut.

Har aldrig någonsin bajsat offentligt eller på jobb, pga odören och att någon skall gå in direkt efter.

• Anonym (Liss)

Jag har fattat det som att det är skönt för killar. Prostatan kanske och därför drar dom ut på det. Själv tar det 10 sekunder :) 

• Anonym (Plupp)

Typ 20 sek, om jag inte ätit dåligt och blivit trög i magen. 

• Anonym (...)

Oftast hinner jag knappt sätta mig innan det är klart.. 

• Robert 558

Så snabbt det bara går, skulle inte spendera en sekund i onödan med att sitta på toa.

• Anonym (Kajsa)

2-4 gånger per dag.Går lätt en toarulle här på en dag.

• Anonym (Mata inte koprofilen)

Det är privat och inget man frågar främmande människor om.

Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)