Affär
Hej
För att göra en lång historia kortare.... jag har en affär med min 16 år äldre kollega. Började julen 2017 och har fortsatt... vi träffas o ligger med varandra en gång i månaden typ. Skriver massa snuskiga meddelande till varandra ofta. Han är den snuskigaste man jag någonsin stött på... skickar ofta bilder när han runkar o på sin kuk. Han vill att vi ska åka o swings tillsammans, han vill vara med mig o en tjejkompis till mej, han vill vara med mig o en killkompis till honom. Han har en fru och dom har ett jätte bra liv tillsammans dom gör oxå massa snuskiga saker som swingar och filmar när som har sex o annat. Han säger att han älskar att knulla mej k alla mina hål osv...
vi har lyckats att hålla detta hemligt men häromdagen när vi skulle ses så fick jag ett meddela de att hans fru hade läst lite vad vi skrivit och han hade lite dåligt samvete men i samma meddela de skrev han att han hoppades att vi snart skulle få till ett gott ligg igen och att han längtade... nu har vi inte hörts på några dagar och jag försöker verkligen att inte höra av mig... men vet inte hur länge jag vill vänta ut honom... jag är 33 år o han är 50.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-23 21:10
Julen 2016