• Incognita

Vi som har BIM i December

Tja! Tänkte att alla vi som försöker denna månad samlas här ????. Kort om mig: 32 år (snart 33) och lever med min sambo sedan ca 4 1/2 år tillbaka. Har inga barn sedan tidigare någon av oss och vi längtar något enormt efter vår lilla knodd. Har slutat röka nu och ska komma igång med träning och bara leva allmänt hälsosammare för att försöka öka chanserna till en graviditet.

Vilka är ni och hur känner ni inför hela försöka skaffa barn-processen?

Detta blir vårt andra riktiga försök.

Lycka till!

• Svar på tråden Vi som har BIM i December
  • PetitTjej
    Agronomen skrev 2018-12-31 13:54:41 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack så mycket. Fick precis brun aktiga flytningar med lite rött så jag har ingen anning vad som händer.
  • Mamaamu

Ja gör det :) Uppdatera oss sen :)

Jag var tvär säker på att det inte tog sig för oss . Ack så fel jag hade :)

Jsv17 skrev 2018-12-31 14:43:12 följande:

GRATTIS! Då är vi i samma sits, tidigt MF i början på

november, jag har inte ens berättat för min man än... ränker att bim är imorgon och trots att jag plussat så är jag rädd att mensen ska komma ändå och det är ytterligare ett MF... så kände att det räknas inte före utebliven mens... konstig känsla för alltid tidigare när jag vi plussat har jag typ sprungit och väckt honom direkt, men nu finns en annan osäkerhet och tänker att isf kan jag bespara honom den sorgen... löjligt men tänkte också att jag för en gångs skull kanske kan göra ngt kul, tänkte ta ett digitalt och lägga i hans julstrumpa som hänger kvar och säga att tomten glömde en julklapp på julafton?

• emeliera

Jag blir så frustrerad fortfarande ingen mens dock inte testat idag men ändå. Har inga flytningar över huvud taget och mår fortfarande illa och har ömma bröst som satan, men nu får jag vänta till onsdag innan jag kan testa -_-

• Agronomen

Vad jobbigt emeliera! :(

Själv fick jag precis tant röd, så nu siktar vi mot nästa försök! Grattis till alla er som plussat, vi andra ses i januari-BIM ;)

Gott nytt år!

• Liit
    Mamaamu skrev 2018-12-31 10:51:55 följande:

Weeiii :)

Grattis<3
  • PetitTjej
    Agronomen skrev 2019-01-01 09:10:48 följande:

Hur har det förresten gått för dig PetitTjej, var det mensen som var på G?

Jag har bruna flytningar med blod. Aldrig haft så innan så jag får väl avvakta och se. Gott nytt år allihopa <3
  • Jsv17
    Saravinter skrev 2019-01-01 17:11:54 följande:

Nu fick vi det bekräftat :) God fortsättning på er  o lycka till med bebisverkstaden)

Stort Grattis!
    Pojke 9-12-17
  • Felicia3

Ja är ju svårt att veta men mitt gravtest var inte positivt för än ca 19 dagar efter äl.och då rätt svagt.

Emeliesh skrev 2018-12-31 09:22:48 följande:

Starkare blev de allt.. har haft så ont i tjejmagen inatt stt jag inte kunnat sova. Dock är gravtest fortfarande blankt eventuell liiiiiiten skugga.. bim+1 idag men får väl räkna de som äl istället

• PetitTjej

Fick precis min mens :( nya tag i januari :) stort grattis till er som har fått era plus och lycka till ni andra <3

• Martis1987

Idag fick jag mens. Nya tag 2019, jag är övertygad om att det blir vårt år. Nu ska jag beställa digitala ÄL-test och en hög med nya grav-test.
    Grattis till er som plussat!

• Martis1987

Idag fick jag mens. Nya tag 2019, jag är övertygad om att det blir vårt år. Nu ska jag beställa digitala ÄL-test och en hög med nya grav-test.

• Felicia3

Önskar dig all lycka! Det kommer säkert gå bra.stor kram

Martis1987 skrev 2019-01-02 08:48:35 följande:

• sablof

Plussade igårkväll på bim-2 efter 11 månader försökande hände det äntligen! Är det någon som vet om det finns någon bf oktober grupp på Facebook?

• Tessi1
    sablof skrev 2019-01-27 23:24:51 följande:

Plussade igårkväll på bim-2 efter 11 månader försökande hände det äntligen! Är det någon som vet om det finns någon bf oktober grupp på Facebook?

Grattis!! Hade du några symptom innan du testade? Jag hoppas jag också får vara med i oktober 2019 gruppen <3
Svar på tråden Vi som har BIM i December