• Anonym (Tutten)

Bröstknull bara för ungdommar

Pratade med några vänner för nån dag sen och då kom vi in på bröstknull det vi kom fram till är att köra mellan brösten är något som unga killar vill prova när de ligger de första gångerna men en tjej som har stora tuttar.

Inget som lite äldre någonsin gör. vad är eran erfarenhet?

• Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar
  • Anonym (Anonym)

Det finns inget i sex som man inte kan eller gör pga en viss ålder.

Det är en myt

Sexlusten avtar inte med åldern det ska gudarna veta. Tvärtom

• Anonym (Man 43)
    Joyho skrev 2018-12-17 00:17:19 följande:

En dum fråga kanske men... Har man glidmedel mellan brösten då när man bröstknullar? Känns som att det måste bli en väldigt jobbig friktion annars eller?

Kan inte minnas att jag någonsin blivit bröstknullad. Ingen har heller frågat om de får göra det. Antar att jag antingen aldrig stött på en kille som gillar det eller att mina bröst inte ser så knullvänliga ut.

Jag brukar använda massage olja som luktar gott!  Solig

Så jag börjar helt enkelt med att massera hennes bröst innan jag kliver på.

• Anonym (Man 43)
    Anonym (Fråga) skrev 2018-12-16 15:59:20 följande:

På vilket sätt får kvinnor sexuell njutning av bröstknull? Det finns ju inga såna känselkroppar på brösten. Skulle tro att det mest gör ont när man trycker ihop brösten. Varför vill ni att tjejer ska få 8nt?

Hur får mannen njuting av att slicka en tjej? Eller kyssa henne i nacken? Eller smeka hennes fitta med fingrarna?

Men visst, missionären med släckt lampa kan säker också vara kul... Tomte
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Man 43) skrev 2018-12-18 20:35:39 följande:
    Hur får mannen njuting av att slicka en tjej? Eller kyssa henne i nacken? Eller smeka hennes fitta med fingrarna?

Men visst, missionären med släckt lampa kan säker också vara kul... Tomte
    En god älskare njuter av att se hur kvinnan tänder till.  Vilken mes av en älskare är du egäntligen ?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Lajla S) skrev 2018-12-18 20:43:04 följande:
    En god älskare njuter av att se hur kvinnan tänder till.  Vilken mes av en älskare är du egäntligen ?
    Du läser men förstår inte ... eller hur???
  • Anonym (Brrr)
    Anonym (Lajla S) skrev 2018-12-18 20:43:04 följande:

Men han ironiserar ju över inlägg nr 45
  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Brrr) skrev 2018-12-18 20:54:43 följande:
    Men han ironiserar ju över inlägg nr 45
    Haha Tack!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (PL)

Det blir ju lättare och lättare med åren. Nu på ålderns höst och långa bröst behöver vi inte ens vara i samma rum för att nå varandra! 

Skämt åsido, tror aktiviteterna som försiggår i sängkammaren varierar enormt från par till par, även långt upp i åldrarna.

• Andyponken
    Anonym (PL) skrev 2026-04-21 12:00:41 följande:

Det blir ju lättare och lättare med åren. Nu på ålderns höst och långa bröst behöver vi inte ens vara i samma rum för att nå varandra! 

Skämt åsido, tror aktiviteterna som försiggår i sängkammaren varierar enormt från par till par, även långt upp i åldrarna.

Praktiskt om man har skilda sovrum
  • Anonym (Mogen kvinna)

Var tillsammans med en man som i äktenskap aldrig hade fått vare ta på eller suga på sin hustrus bröst. Hon ansåg att brösten bara var till för att amma småbarn.

Därför blev han väldigt förvånad övar att jag tyckte att detta var mysigt. Vi hade en bra tid med mycket experimenterande kring brösten. Vi var båda i mogen ålder så att detta skulle vara något bara för ungdomar eller speciellt för porrfilmer tycker jag verkar konstigt

• Anonym (A)

Bröstknull ger mig som kvinna ingenting.

• Anonym (Mogen kvinna)
    Anonym (A) skrev 2026-04-21 17:16:14 följande:

Det ena utesluter väl inte det andra. En lagom blandning där båda blir tillfredsställda är väl det optimala
  • Anonym (A)
    Anonym (Mogen kvinna) skrev 2026-04-21 17:22:58 följande:
    Det ena utesluter väl inte det andra. En lagom blandning där båda blir tillfredsställda är väl det optimala
    Men vissa saker ger absolut noll som om en man skulle vilja knulla armhålan.
  • Anonym (Mogen kvinna)
    Anonym (A) skrev 2026-04-21 17:26:31 följande:
    Men vissa saker ger absolut noll som om en man skulle vilja knulla armhålan.
    Det är väl det som är spännande i ett samliv, att man provar och testar sig fram till något som passar båda parter.

Jag skulle på engång kunna säga att män som är pang på rödbetan inge ger mig något men då finns det alltid plats för förbättring. Om en man tänder på mina bröst är han fri att undersöka detta. Det mysiga ligger mycket i att man undersöker vad den andre föredrar. Själv går jag igång på att se min parter njuta.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (A) skrev 2026-04-21 17:16:14 följande:

Är det inte skönt att göra en man upphetsad, ge honom njutning? Samtidigt som han ger dig detsamma? 
Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar