• Carolinebffeb19

Gissa kön

Hej alla!

Nu har jag äntligen blivit medlem i familjeliv efter att jag har haft god nytta av mångas inlägg, svar på dessa & goda tips överlag. Jag och min sambo är gravida för allra första gången och har nu påbörjat tredje och sista trimestern, spänningen börjar krypa sig på ordentligt! Vi är nyfikna på om någon kan lista ut vad vår bebis har för kön utifrån det ultraljud vi gjorde v.12. När vi gjorde rutinultraljudet så tyckte jag att jag skymtade vad det kunde vara men både jag och min sambo är tveksamma. Bilderna från rutinultraljudet blev dessvärre inte så bra men jag har ju sett och hört att det finns många här på Familjeliv som har grym erfarenhet och känsla för det här med att lista ut kön. Så välkomna med Era gissningar på vårt ul från v1.12! Ska bli kul att få se vad ni tror. Vill även passa på att kolla om det finns någon mer som har beräknad förlossning i februari som skulle vilja följas åt nu den sista tiden! Vore jättekul! Jag bor i Göteborg. Gissa nu på kön! :) Kram Caroline

• Svar på tråden Gissa kön
  • Carolinebffeb19
    08111719 skrev 2018-11-24 23:18:00 följande:

Han sa direkt pojke :D ja visst är det spännande! Jag har bf 3/5.

Återberätta gärna sen när du vet vad det blir :)

Han gjorde det alltså :D haha spännande! Ja jag lovar, jag ska berätta sen! Ska bli kul å se om din sambo hade rätt! ;)
  • Carolinebffeb19
    08111719 skrev 2018-11-24 23:18:00 följande:

Han sa direkt pojke :D ja visst är det spännande! Jag har bf 3/5.

Återberätta gärna sen när du vet vad det blir :)

Grattis till bebis förresten ;) <3
  • Carolinebffeb19
    walkingdead skrev 2018-11-25 12:04:23 följande:

Min första tanke var pojke :)

Okej! Känns som jag har fått 50/50 ungefär ;) Blir spännande att se sen vad det faktiskt blir :) <3
  • Carolinebffeb19

Någon mer som vill gissa? :) Vore jättekul!!

• Carolinebffeb19
    fritil9 skrev 2018-12-10 00:15:50 följande:

Nu hittade jag! Men ser ingen bild, bara en liten tom ruta :(

Men så konstigt? En tom ruta längst upp vid min text? Haha jaha.. det ska inte vara lätt det här :) Familjeliv verkar fungera sådär bra! Synd när du väl hittade hit :)
  • fritil9
    Carolinebffeb19 skrev 2018-12-10 00:42:06 följande:

Men så konstigt? En tom ruta längst upp vid min text? Haha jaha.. det ska inte vara lätt det här :) Familjeliv verkar fungera sådär bra! Synd när du väl hittade hit :)

Ja, tomma rutor överallt! Haha konstigt..!!
  • Carolinebffeb19
    Natie skrev 2018-11-19 21:03:17 följande:

Det är min känsla att det är också ????

Får se på rul i januari hoppas jag ????????

Jag tror carros bebis är en flicka även din faktiskt Joanna!

Hej Natie!

Måste bara fråga om du fick reda på kön nu i januari? :) Jag har mindre än två veckor kvar till bf nu! Så så spännande :) Hoppas alla som skrivit i tråden mår bra och att allt flyter på väl med era bebisar <3
  • Natie

Japp! För oss kommer en liten flicka nu i Maj ?? Var så himla säker på pojke men har nu börjat förstå att det var en frisk liten tjej ????

Då jag har ett ärftligt njurfel så kollas mina barn redan i magen och som tur är verkar mina alla tre barn har klarat sig ?? Helt fantastiskt ju!

Hur mår alla ni andra? Jag dras fortfarande med att må lite småfulla konstant, men inte så det är olidligt.

Vem fan är måtta och varför ska jag dricka me honom?
  • Carolinebffeb19
    Natie skrev 2019-01-31 07:17:23 följande:

Japp! För oss kommer en liten flicka nu i Maj ?? Var så himla säker på pojke men har nu börjat förstå att det var en frisk liten tjej ????

Då jag har ett ärftligt njurfel så kollas mina barn redan i magen och som tur är verkar mina alla tre barn har klarat sig ?? Helt fantastiskt ju!

Hur mår alla ni andra? Jag dras fortfarande med att må lite småfulla konstant, men inte så det är olidligt.

Gratulerar till en liten flicka! <3 Jag och sambon är också inställda på att det blir en pojke :) men vem vet, det kanske kommer ut en liten flicka här med! Väldigt snart får vi veta. Hur kommer det sig att er känsla sa pojke? Gällande hur jag mår så börjar det bli riktigt tungt nu, men sen har jag ju inte många dagar kvar heller. Har blivit sjukskriven och är hemma och försöker vila i alla fall. Skönt att hinna samla lite styrka!
  • Carolinebffeb19

Hej! Längesen! Vill bara hoppa in & berätta att den 17e feb i år så föddes vår son! ???? En liten Filip blev det ?????? Hoppas allt har gått bra för Er!

• Carolinebffeb19

Såklart blev det jättemånga frågetecken.. hade ju helt glömt av att det inte fungerar med emojis från mobilen :)

Svar på tråden Gissa kön