Undrandee skrev 2020-03-20 22:37:39 följande:
Ja ÄLtester är bra ibland! Jag har varit med om samma sak. Trodde jag hade ÄL tidigare, men icke. Kunde vara närmare en vecka senare än min FLO app. DOCK, så kom ÄL tidigare denna månad helt plötsligt!
Har cyklar på mellan 29 eller 32 dagar och ÄL först dag 21. Denna månad kom ÄL redan dag 12!!
Alltså varje månad har jag fått en känsla att jag ska ÄLtesta bara sådär och varje gång har det visat positivt, konstigt att kroppen vet!
Hoppas vi plussar snart!!
Hej!
Skönt att höra att någon annan också har lite längre cyklar , har också runt 30 dagar och lite mer , typ oregelbunden.
Jag hade enligt ägglossningstest ägglossning dag 21denna månad (inom 48 timmar från dag 21).
Körde dubbelhormon indikator med clearblue denna månad och hade blinkande gubbe från måndagen och fick fast gubbe på lördagen.
Fick dock blödning under/direkt efter sexet på söndagen.
Hade jag haft ägglossning tidigare hade jag trott det var en nidblödning men omöjligt tyvärr.
Var väldigt klar röd och tunnare än mens och det slutade mindre än ett dygn senare.
Aldrig varit med om detta tidigare och vi har nu försökt 8-9 månader aktivt utan resultat ännu.
<33