• Anonym (lettehgamesbegin)

Hyckleri-OS

Vilka skulle vinna i Hyckleri-OS?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hyckleri-OS
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Med liten marginal- kvinnor) skrev 2023-03-02 23:40:56 följande:
    Ja alltså de två damerna är ju starka kandidater, men det är inte kapten klänning nivå. Det gemensamma är feminismen hos alla tre. Manliga uttalade feminister som är grova sexualförbrytare samtidigt, kapten Klänning, Harvey Weinstein, Epstein mfl. är överlägsna i hyckleri.
    Jo det är helt klart i elitklass, men frågan är hur fördelningen ser ut ser ut bland vardagshycklare?

Jag är faktiskt osäker där, hör på FL tycker jag kvinnorna leder med stor marginal, IRL har jag sett tillräckligt många manliga kandidater så jag är osäker där.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Med liten marginal- kvinnor) skrev 2023-03-02 23:40:56 följande:
    Ja alltså de två damerna är ju starka kandidater, men det är inte kapten klänning nivå. Det gemensamma är feminismen hos alla tre. Manliga uttalade feminister som är grova sexualförbrytare samtidigt, kapten Klänning, Harvey Weinstein, Epstein mfl. är överlägsna i hyckleri.
    För att inte tala om alla killar som säger sig vara feminister för att få ligga Flört
  • Anonym (Med liten marginal- kvinnor)
    Anonym (jaha) skrev 2023-03-03 00:13:44 följande:
    Jo det är helt klart i elitklass, men frågan är hur fördelningen ser ut ser ut bland vardagshycklare?

Jag är faktiskt osäker där, hör på FL tycker jag kvinnorna leder med stor marginal, IRL har jag sett tillräckligt många manliga kandidater så jag är osäker där.
    Vardagshycklare tror jag att kvinnor vinner, vi är helt enkelt lite vassare än er. Man kan nog jämföra det med att laga mat. Kvinnor är generellt bättre än män på att laga mat, men de allra bästa kockarna är ändå män.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Med liten marginal- kvinnor) skrev 2023-03-03 00:21:57 följande:
    Vardagshycklare tror jag att kvinnor vinner, vi är helt enkelt lite vassare än er. Man kan nog jämföra det med att laga mat. Kvinnor är generellt bättre än män på att laga mat, men de allra bästa kockarna är ändå män.
    Haha, bra jämförelse Flört
  • Anonym (Colt)
    Anonym (jaha) skrev 2023-03-03 00:15:04 följande:
    För att inte tala om alla killar som säger sig vara feminister för att få ligga Flört
    Jag tycker att kvinnor ska ha samma lön för samma jobb, och det säger jag bara för att få ligga.
    DrömmerTomte
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Colt) skrev 2023-03-03 06:47:21 följande:
    Jag tycker att kvinnor ska ha samma lön för samma jobb, och det säger jag bara för att få ligga.
    DrömmerTomte
    Nja nu bladar du nog ihop saker... alla tycker att kvinnor ska ha samma lön för samma jobb OM man utför sitt jobb lika bra som andra, det kallas för jämställdhet. Men feminister verkar anse att kvinnor ska ha samma lön för samma jobb även om de är helt inkompetenta (kvotering) vilket är diskriminering inte jämställdhet.

Och de killar som då säger sig stötta en sån diskriminerande ideologi är antingen väldigt korkade eller ute efter att få ligga och det i sig är ju hyckleri.Flört 
  • Anonym (Colt)
    Anonym (jaha) skrev 2023-03-03 10:53:09 följande:
    Nja nu bladar du nog ihop saker... alla tycker att kvinnor ska ha samma lön för samma jobb OM man utför sitt jobb lika bra som andra, det kallas för jämställdhet. Men feminister verkar anse att kvinnor ska ha samma lön för samma jobb även om de är helt inkompetenta (kvotering) vilket är diskriminering inte jämställdhet.

Och de killar som då säger sig stötta en sån diskriminerande ideologi är antingen väldigt korkade eller ute efter att få ligga och det i sig är ju hyckleri.Flört 
    Ok, visste inte det. Jag säger vad som helst bara jag får ligga DrömmerTomteNalle
  • Anonym (skrymtare)
    Anonym (O) skrev 2020-07-01 12:28:07 följande:

Jag är kvinna men svarade ändå kvinnor. Det gäller iaf här på FL.

Svaren de flesta kvinnor skriver här på FL är helt olika om det gäller en man eller kvinna. Jag har sett det själv i mina trådar.

Om jag som kvinna skriver om att min man inte vill ha sex längre så kommer kommentarer om att han nog är otrogen, jag förtjänar bättre o.s.v. Om en man skriver samma sak är det direkt kommentarer om att han måste göra mer hemma, han får acceptera att hon inte vill, sluta att enbart tänka på sex o.s.v.

Sen är frågan om det är samma personer som svarar, det vet jag inte. Men oavsett skriver de inte samma råd i en tråd skriven av en man som i en tråd skriven av en kvinna.

varför vill kvinnor vara så?
  • Anonym (Oh)
    Anonym (O) skrev 2020-07-01 12:28:07 följande:

Jag är kvinna men svarade ändå kvinnor. Det gäller iaf här på FL.

Svaren de flesta kvinnor skriver här på FL är helt olika om det gäller en man eller kvinna. Jag har sett det själv i mina trådar.

Yes
  • Anonym (jaha)
    Anonym (skrymtare) skrev 2023-04-29 10:39:52 följande:
    varför vill kvinnor vara så?
    Hur ska hon kunna svara på varför andra kvinnor vill vara som de vill vara?
    Din fråga är ju lika generaliserande som när kvinnor frågar... varför är män så?
    Hur fan ska du kunna veta vad andra män tänker?
  • Anonym (Mästare)

OS är en KÖNSUPPDELAD tävling. Frågan är snarare vilka grenar som hyckleri-OS innehåller och vilka länder som kan tänkas vinna dessa olika grenar på dam- respektive herrsidan.

Svar på tråden Hyckleri-OS