• Anonym (Ställning)

    Vilken ställning gillar du bäst?

    Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?
  • Tom Araya
    Anonym (Ninni) skrev 2022-07-26 20:06:02 följande:
    Nu var frågan faktiskt inte vad andra tycker om. Jag hatar att bli hopknycklad till ett litet knullpaket och jag kan garantera dig att jag är inte ensam. 

    Du kanske inte har träffat så många kvinnor eller så har de inte sagt vad de tycker. De flesta av mina tjejkompisar som jag pratar med om detta föredrar faktiskt ganska enkla positioner, missionären helst.
    I just det inlägget jag citerade så handlade det om vad folk tycker rent allmänt, eftersom den citerade frågade om "de lärt det från någon sunkig porrfilmsmanual", de kan således inte nyttja den ställningen av något annat skäl enligt den citerade.  
  • Tom Araya
    Anonym (Ninni) skrev 2022-07-26 20:06:02 följande:
    Nu var frågan faktiskt inte vad andra tycker om. Jag hatar att bli hopknycklad till ett litet knullpaket och jag kan garantera dig att jag är inte ensam. 

    Du kanske inte har träffat så många kvinnor eller så har de inte sagt vad de tycker. De flesta av mina tjejkompisar som jag pratar med om detta föredrar faktiskt ganska enkla positioner, missionären helst.
    Vid närmare eftertanke så kan det nog ha funnits ett par stycken, då när de var 17-25. Men efter 30, absolut ingen.

    Själv föredrar jag bakifrån och en annan variant på beskriven ställning (utan hennes ben på mina axlar eller knän uppåt öronen).
    Ingen av dem är mer invecklade, komplicerade eller innebär något iohopknycklande.
  • Stefano82
    Anonym (Ninni) skrev 2022-07-26 20:06:02 följande:
    Nu var frågan faktiskt inte vad andra tycker om. Jag hatar att bli hopknycklad till ett litet knullpaket och jag kan garantera dig att jag är inte ensam. 

    Du kanske inte har träffat så många kvinnor eller så har de inte sagt vad de tycker. De flesta av mina tjejkompisar som jag pratar med om detta föredrar faktiskt ganska enkla positioner, missionären helst.
    Jag hade inte tackat nej till att ha sex i missionären om det endast det kvinnan ville ha. Men då hade jag velat ha det betydligt oftare.
  • Mia99
    Tom Araya skrev 2022-07-26 20:23:08 följande:
    Vid närmare eftertanke så kan det nog ha funnits ett par stycken, då när de var 17-25. Men efter 30, absolut ingen.

    Själv föredrar jag bakifrån och en annan variant på beskriven ställning (utan hennes ben på mina axlar eller knän uppåt öronen).
    Ingen av dem är mer invecklade, komplicerade eller innebär något iohopknycklande.
    Fast jag gillar den. Och jag är 43 år. Och ändå har vi testat det mesta, från jackhammer, snöängeln och spindeln till pretzeln, skottkärran och omvänd cowgirl, men inget slår missionären för min del.
  • Tom Araya
    Mia99 skrev 2022-07-26 21:46:51 följande:
    Fast jag gillar den. Och jag är 43 år. Och ändå har vi testat det mesta, från jackhammer, snöängeln och spindeln till pretzeln, skottkärran och omvänd cowgirl, men inget slår missionären för min del.
    Jag tvivlar inte på att dina ord är gällande för din egen del.

    Vad jag däremot tvivlar på är att så många har den som favorit och anser är det enda som ger kontakt och intimitet, att man kan döma ut andra som påverkade av sunkiga porrfilmsmanus.
  • Anonym (ER)

    Min favorit är helt klart bakifrån. Finns inget bättre!
    Vi brukar också kolla på sexställningar.se, om man mot förmodan blir trött på sin favorit Oskyldig

  • Anonym (Haha)
    Och ändå har vi testat det mesta, från jackhammer, snöängeln och spindeln till pretzeln, skottkärran
    Ok - och vad är detta för ställningar?
    Har säker gjort en del men .... vad innebär alla namn?
    Beskriv hur det går till/ser ut tack
  • barclay

    Jag får väl klämma till med två ställningar (jag är man).


    Bakifrån och då får kvinnan gärna ha benen tätt ihop, raka armar och låg i rumpan, nästan så att hon sitter i mitt knä. Den är magisk den ställningen. 


    Kvinnan på mage med benen ihop är sjukt jävla skön också.

  • Jonas19931993

    Min rankar ordning 

    Munknull med tjejen framför en på knä medans man greppar tag henne i håret och styr fart och hårdhet, vinnand konceptet iallafall för mig jag kan ha försökt komma 40min olika ställningar hårt eller mjukt, 
    Men ned kuken i hennes mun och när jag får bestämma och känna jag har makten då går det alltid 🤪


    Bakifrån helt också en av dom bäst speciellt med en tjej med lagom stor och tight ass 🥰

    Missionären med tjejens ben upp på axlarna är skön som fan man kommer djupt och har ögonkontakt och kan se henne njuta och stöna , dock har man för stor så bli det inte skönt för bruden när man kör hårt, 

    Låta henne rida kommer på sista plats av standard ställningar, det kan va sjukt nice om tjejen vet hur man rider kuken. Hon ska liksom bounce upp och ner på den 👌🏻 Medans man håller strypgrepp runt henne hals 🥰


     

  • Anonym (Bästa)
    Anonym (Ninni) skrev 2022-07-25 21:22:26 följande:

    Missionären förutom när mannen lyfter upp mina ben på sina axlar, eller ännu värre när han trycker upp mina anklar mot mina öron. Jag fullkomligt hatar det. Det blir genast obekvämt och oskönt på alla sätt och vis och alla ansatser till orgasm åker ut henom fönstret på en gång. Ingen intimitet eller kontakt. Har de lärt det från någon sunkig porrfilmsmanual?


    Är kvinna. Älskar att ha benen på mannens axlar, superskönt ju
  • Anonym (Kvinna 49)
    Anonym (Bästa) skrev 2022-11-09 09:25:46 följande:
    Är kvinna. Älskar att ha benen på mannens axlar, superskönt ju
    Me too😊Förutom bakifrån är den ena av mina bästa ställningar. Kommer långt in. Kommer nära. 
  • Anonym (Bästa)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-11-09 09:30:11 följande:
    Me too😊Förutom bakifrån är den ena av mina bästa ställningar. Kommer långt in. Kommer nära. 
    Precis - och lägger man dessutom en kudde under rumpan träffar kuken g-punkten på vägen in och ut. Så sjukt skönt 
  • Anonym (Kvinna 49)
    Anonym (Bästa) skrev 2022-11-09 09:33:19 följande:
    Precis - och lägger man dessutom en kudde under rumpan träffar kuken g-punkten på vägen in och ut. Så sjukt skönt 
    Kudde is verkligen the shit 👌🏼Härliga g-punkts orgasmer 🥰
  • Freddie K

    Om jag skulle ha sex med en kille så vill jag nog rida honom, eller ligga på rygg och känna honom tränga in  mig. Skäms


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?