• Cuckboi

Cuckolding

Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Cuckolding
  • Anonym (Lucas)

Jag befinner mig mitt i denna typ av relation?.

Jag fyller 30 i år och hade tidigare en KK-relation med en 15 år äldre kvinna. Vi insåg ganska tidigt att det aldrig skulle bli mer än sex, men vi höll ut länge. Varenda barnfri fredag var jag hos henne och hon lät mig inte komma därifrån förrän söndagen var in på efter 16.

en dag när jag ville dit, Bakfull och kåt, sa hon nej och bad mig gå vidare. Jag blev både irriterad och kränkt. Inte nog med att bli nekad, men hon har en bild på min käreste, som hon stolt visar runt bland vänner och familj. Så jag ber henne i samma veva att radera bilden. Hon svarar kort att hon inte vill och att hon hör av sig snart. 

Nån dag senare skriver hon ett kärleksfullt meddelande där hon förklarar att hon fortfarande vill ha sex med mig, men i sällskap med hennes nya kille. Det krävdes en helgfylla och så åkte jag dit. 

killen var supertrevlig och tjänar garanterat dubbelt kontra mig men var säkert 20 cm kortare och hälften så lång och bred nertill. Han märker tidigt att hon vill ha mig och han går igång på det. Så han sätter sig på fåtöljen intill sängen och ber mig knulla hans tjej. Jag får henne att säga att hon älskar mitt organ, men han går bara igång på det. Vi har kört upplägget i 1 år. 

alla nöjda, alla glada

• Sk007

Hotwife/cuckold där hon ligger runt för att förnedra honom är inget jag förstår mig på.
    Om hon däremot skulle vilja ha flera älskare för att hon aldrig får nog så skulle jag inte hindra henne.

• Anonym (Z2)
    Sk007 skrev 2025-04-13 08:49:24 följande:

Hotwife/cuckold där hon ligger runt för att förnedra honom är inget jag förstår mig på.
    Om hon däremot skulle vilja ha flera älskare för att hon aldrig får nog så skulle jag inte hindra henne.

Har du en tjej idag du fantiserar detta om? Utan förnedring
  • Sk007
    Anonym (Z2) skrev 2025-04-14 06:13:27 följande:
    Har du en tjej idag du fantiserar detta om? Utan förnedring
    Nej, men det är en allmän inställning jag haft länge. Om en tjej vill ha sex med andra vill jag inte stå i vägen. Jag tror att jag kan älska henne och att hon kan älska mig ändå.
  • Anonym (Har tagit steget)

Nej, jag skulle inte vilja vara cuckoldmannen. Kanske för att jag är "på andra sidan". Är alltså bull till ett par som jag träffar ett par gånger i månaden. 

• JohnanonX

Skulle absolut kunna tänka mig det. Dock kanske inte riktigt lika strikt som att mannen inte får något...

• Ztiff2
    JohnanonX skrev 2025-04-21 09:19:31 följande:

Skulle absolut kunna tänka mig det. Dock kanske inte riktigt lika strikt som att mannen inte får något...

Hade du uppskattat att få bilder från tjejens äventyr :)? 
  • Sk007
    Anonym (Har tagit steget) skrev 2025-04-15 16:28:20 följande:

Nej, jag skulle inte vilja vara cuckoldmannen. Kanske för att jag är "på andra sidan". Är alltså bull till ett par som jag träffar ett par gånger i månaden. 

Jag har också fått "låna" kvinnan i olika par, men skulle ändå inte ha något problem om jag hade en flickvän som föreslog att gå vara med någon annan.
    Men alla är olika.

Jag blir lite nyfiken hur det kommer sig att denna aktivitet startar hos ett par.
  • JohnanonX
    Ztiff2 skrev 2025-04-21 10:11:30 följande:
    Hade du uppskattat att få bilder från tjejens äventyr :)? 
    Verkligen, hade hellre sett resultatet, bilderna och hört historien i efterhand 😊
  • Anonym (BL)
    JohnanonX skrev 2025-04-23 07:00:55 följande:
    Verkligen, hade hellre sett resultatet, bilderna och hört historien i efterhand 😊
    Favoriten är att se resultatet.
  • Anonym (Fel)

Jag vill träffa en gråhårig gubbe på typ 70 plus, får gärna vara kraftig, typ ca 100kg. Det är sexigt med ung och äldre, typ 30 plus och 70 plus. 

• Anonym (Hennes njutning)
    Sk007 skrev 2025-04-21 18:10:26 följande:
    Jag har också fått "låna" kvinnan i olika par, men skulle ändå inte ha något problem om jag hade en flickvän som föreslog att gå vara med någon annan.
    Men alla är olika.

Jag blir lite nyfiken hur det kommer sig att denna aktivitet startar hos ett par.
    Det är en spännande fråga hur sådana dynamiker kan ta form i en relation. Jag och min fru har varit tillsammans i ungefär 25 år, och under de senaste åren har mitt fokus i vårt sexliv allt mer handlat om att maximera hennes njutning. Jag älskar att se henne komma, särskilt när hon får kraftfulla fontänorgasmer ? det gör mig både upphetsad och lycklig. Med tiden har en fantasi vuxit fram hos mig: att hon har en älskare som tar henne med självsäkerhet och passion, som ger henne exakt det hon vill ha, och att hon sedan kommer hem till mig, kryper nära och berättar upphetsat om sina upplevelser. För mig finns det något oerhört vackert och kittlande i att se henne blomstra sexuellt, även utanför vårt sovrum.
  • Anonym (Anonym kille)

Vi har provat detta och det va väldigt upphetsande tyckte både min fru och jag. Hon blev tagen av en äldre man inför mig. Han tog henne även i rumpan och jag har aldrig sett henne njuta så mycket och jag trodde aldrig att hon skulle gå med på att bli tagen i baken.Hon kände sig väldigt lösaktig och hon tyckte att den känslan va väldigt upphetsande för henne.

• Ztiff2
    Anonym (Anonym kille) skrev 2025-05-05 11:27:16 följande:

Vi har provat detta och det va väldigt upphetsande tyckte både min fru och jag. Hon blev tagen av en äldre man inför mig. Han tog henne även i rumpan och jag har aldrig sett henne njuta så mycket och jag trodde aldrig att hon skulle gå med på att bli tagen i baken.Hon kände sig väldigt lösaktig och hon tyckte att den känslan va väldigt upphetsande för henne.

Vad kul att höra! Något ni gör än idag :)? 
  • Anonym (Anonym kille)
    Ztiff2 skrev 2025-05-05 12:18:47 följande:
    Vad kul att höra! Något ni gör än idag :)? 
     u har vi inte gjort det på ett tag eftersom han vi träffade har hittat en kvinna och han vill inte vara otrogen mot henne.
Svar på tråden Cuckolding