Cuckolding
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Skulle ni kunna tänka er att leva i en cuckold relation? Alltså där kvinnan får ha hur mycket sex som hon vill medans mannen inte får ha något sex alls
Det skulle vara intressant att höra hur kvinnan tänker och känner i såna här situationer. Jag har pratat en del med min fru en del om hennes känslor. Det som betydde mest för mig är att hon inte har några hämndkänslor eller behov av att förminska mig. Hon säger att hon ofta tittar på mig för att se hur jag reagerar i olika situationer och om jag på något sätt lever med i hennes känslor. Vid nått tillfälle såg hon att jag tankemässigt och då svalnade hennes passion i sexet med mannen.
Tyckte inte detta var helt lätt att svara på... Tråden är visserligen gammal
Alltså har man något förhållande utan någon sexuell kontakt med varandra?
Men svaret på frågan är väl JA om det finns några fysiska förhinder på att det inte skulle gå att ha sex, annars nej
Jag har levt lite liknade som hotwife, men mitt ex och jag hade alltid sex och då ett väldigt bra sexliv...
Kan lägga till ett annat perspektiv med. Jag har, med stigande ålder, börjat få lite problem med potensen och kan inte alltid ge min sambo vad hon önskar. Hon är, kanske ingen size-queen men hennes fantasi är att bli hårt tagen (nästan med våld) och detta har jag svårt att ge henne. Vi älskar varandra och har sex -om än lite mjukare - men jag vet att hon skulle älska att bli genomknullad och satt på plats och jag skulle älska om hon fick uppleva detta några gånger per år. I min tanke är detta, på samma sätt som när du får massage, en tjänst som vilken annan om det skulle ske utanför förhållandet.
Ja det stämmer
När man väl kan släppa lite på gränserna och våga njuta så
Jag befinner mig mitt i denna typ av relation?.
Jag fyller 30 i år och hade tidigare en KK-relation med en 15 år äldre kvinna. Vi insåg ganska tidigt att det aldrig skulle bli mer än sex, men vi höll ut länge. Varenda barnfri fredag var jag hos henne och hon lät mig inte komma därifrån förrän söndagen var in på efter 16.
en dag när jag ville dit, Bakfull och kåt, sa hon nej och bad mig gå vidare. Jag blev både irriterad och kränkt. Inte nog med att bli nekad, men hon har en bild på min käreste, som hon stolt visar runt bland vänner och familj. Så jag ber henne i samma veva att radera bilden. Hon svarar kort att hon inte vill och att hon hör av sig snart.
Nån dag senare skriver hon ett kärleksfullt meddelande där hon förklarar att hon fortfarande vill ha sex med mig, men i sällskap med hennes nya kille. Det krävdes en helgfylla och så åkte jag dit.
killen var supertrevlig och tjänar garanterat dubbelt kontra mig men var säkert 20 cm kortare och hälften så lång och bred nertill. Han märker tidigt att hon vill ha mig och han går igång på det. Så han sätter sig på fåtöljen intill sängen och ber mig knulla hans tjej. Jag får henne att säga att hon älskar mitt organ, men han går bara igång på det. Vi har kört upplägget i 1 år.
alla nöjda, alla glada
Hotwife/cuckold där hon ligger runt för att förnedra honom är inget jag förstår mig på.
Om hon däremot skulle vilja ha flera älskare för att hon aldrig får nog så skulle jag inte hindra henne.
Hotwife/cuckold där hon ligger runt för att förnedra honom är inget jag förstår mig på.
Om hon däremot skulle vilja ha flera älskare för att hon aldrig får nog så skulle jag inte hindra henne.
Nej, jag skulle inte vilja vara cuckoldmannen. Kanske för att jag är "på andra sidan". Är alltså bull till ett par som jag träffar ett par gånger i månaden.
Skulle absolut kunna tänka mig det. Dock kanske inte riktigt lika strikt som att mannen inte får något...
Skulle absolut kunna tänka mig det. Dock kanske inte riktigt lika strikt som att mannen inte får något...
Nej, jag skulle inte vilja vara cuckoldmannen. Kanske för att jag är "på andra sidan". Är alltså bull till ett par som jag träffar ett par gånger i månaden.