Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Oj!! 2 av mina absoluta favoritskribenter på forumet dyker plötsligt upp, (Fultextad och Diket
) så även om jag egentligen inte har något nytt, smart eller intelligent att berätta så tänkte jag bara ge mig tillkänna. Jag lever, bor kvar på Gran Canaria och trivs med livet fortfarande! Hälsningar till resten av er också såklart!

Men jo, nog har det varit fantastiskt, om än lite kallt emellanåt! Det finns nog mer information och även lite bilder (som jag inte har alla då jag inte stått för den biten), om du vill ta del av, men i öppen kedja vill jag nog helst inte lägga det, då det känns lite privat ändå. Hur har du det annars?Oj!! 2 av mina absoluta favoritskribenter på forumet dyker plötsligt upp, (Fultextad och Diket
) så även om jag egentligen inte har något nytt, smart eller intelligent att berätta så tänkte jag bara ge mig tillkänna. Jag lever, bor kvar på Gran Canaria och trivs med livet fortfarande! Hälsningar till resten av er också såklart!

Ber att få önska en riktigt God Jul till alla nattugglor! Övre bilden är förvisso från min tid i Thailand men den andra är tagen på en grann-ö här nere. 

God Jul på dig också! Vilka roliga bilder 😂 Det är så här jag föreställer mig att tomten har det idag (och under resten av året) efter den stressiga julen. Då ryker alla kläderna, ja även skägget, och han flaxar ut i de svalkande vågorna 🎅🌴🌊
Ber att få önska en riktigt God Jul till alla nattugglor! Övre bilden är förvisso från min tid i Thailand men den andra är tagen på en grann-ö här nere.