Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Ber att få önska en riktigt God Jul till alla nattugglor! Övre bilden är förvisso från min tid i Thailand men den andra är tagen på en grann-ö här nere. 

God Jul på dig också! Vilka roliga bilder 😂 Det är så här jag föreställer mig att tomten har det idag (och under resten av året) efter den stressiga julen. Då ryker alla kläderna, ja även skägget, och han flaxar ut i de svalkande vågorna 🎅🌴🌊
Ber att få önska en riktigt God Jul till alla nattugglor! Övre bilden är förvisso från min tid i Thailand men den andra är tagen på en grann-ö här nere. 

Det är å ena sidan väldigt lätt att bara bo kvar, det är en trevlig stad och här är ett lugnt och tryggt område! Å andra sidan är ju Pargas bäst, liten trevlig kuststad, där det urbana möter den karga skärgården. Där är man verkligen trygg. Dessutom kan man använda svenska där ganska frekvent, det har jag inte gjort här sedan jag flyttade hit för nio år sedan. 😊 Men det är inte på något vis avgörande, mest en trevlig bonus. Så vi får väl se, vilka dörrar och val som öppnar sig! Men lite nostalgisugen blev man ju då man tänkte på det.
Påminn mig att inte översätta halvsorgliga sånger på hormonella dagar!
Hello, fellow kids! How you doin, eh?