• Nathan00

    Kille sex med kille första gången

    En kille på 22 år som är sugen på att ligga med en kille för första gången. Är oskuld. Har skaffat grindr men är nervös inför att träffa någon för första gången. kan tillägga att ingen vet om min läggning. Någon som varit/är i samma sits?

  • Svar på tråden Kille sex med kille första gången
  • Anonym (öl)
    Glad Svensk att vara Glad Svensk skrev 2024-02-01 12:13:36 följande:
    Jag vill också prova att bli påsatt, inte gjort nåt av det, men måste. Är sexig i string vet jag från massor av andra killar på BC men aldrig provat att ge min sexiga stjärt det den helst vill ha, just det en hård kuk och sen fylld med varm sperma! Ahh nu blev jag kåt på killsex,måste! måste. Men är sambo och har familj så då är det tyvärr inte så bara. Försöker få med henne på båten men det är svårt att formulera min önskan på rätt sätt...Jag älskar verkligen bara dig älskling men skulle behöva få uppleva min dröm att få känna en k.. tränga in i min stjärt knul.. mig djupt och länge för att till slut känna hans njutning av mig i mig, och stönande komma pga min sköna stjärt och fylla mig med sin varma sperma om och om igen.
    Måste göra det :) Att få en sjön kuk i röven första gången är ren njutning och sen få en var säd i munnen av en herre.

    Fan måste få till det med han jag har kontakt med nu, har inte fått kuk på måånga år nu. Men suget är starkt nu
  • Anonym (Kuksugen)

    Tjena! 
    Är likt som er i träden sugen på att ligga med en kille, och få suga kuk och allt! Har sambo, men  skulle gärna ha någon man kan träffa ibland för lite grymt sex, har aldrig varit med en kille förr, jag är inte blyg och tar gärna första steget och jag vill väldigt gärna hitta någon härlig kille så vi knulla varandra. Men Vart kan man få kontakt med på ett enkelt och diskret sett?! Kanske någon här i tråden bor i närheten och kanske vill ses? Jag bor i gävle! 

  • Anonym (Spy eller gråta?)
    Anonym (Kuksugen) skrev 2024-02-07 00:18:11 följande:

    Tjena! 
    Är likt som er i träden sugen på att ligga med en kille, och få suga kuk och allt! Har sambo, men  skulle gärna ha någon man kan träffa ibland för lite grymt sex, har aldrig varit med en kille förr, jag är inte blyg och tar gärna första steget och jag vill väldigt gärna hitta någon härlig kille så vi knulla varandra. Men Vart kan man få kontakt med på ett enkelt och diskret sett?! Kanske någon här i tråden bor i närheten och kanske vill ses? Jag bor i gävle! 


    Stackars din sambo. Vet inte om jag ska spy eller gråta.
  • Anonym (öl)
    Anonym (Spy eller gråta?) skrev 2024-02-07 16:25:45 följande:
    Stackars din sambo. Vet inte om jag ska spy eller gråta.

     


    Alla har vi hemlighet, jag har blivit knullad av män å jag är gift sedan många år.
    Härlig att komma hem med sperma i röven 😘

    Nu var de väl 4-5år sen sist men är nu aktiv på sidor för nya sköna äventyr 

  • Anonym (Ks)
    Anonym (Kinky) skrev 2023-05-07 20:14:26 följande:

    En sak den läggningen man  har.har inget med sex att göra som jag täder på kukar men skulle aldrig ha förhållande med kilar man är bara bisexuell o homo om man får kärleks känslor för sitt egna kön
    Så enligt mig kan man vara hetero o tända o gilla ha sex med kukar sex har inget med kärleksföhållande att göra 


    ÖHH? Det där stämmer ju inte! Du är ju inte straight om du tänder på att bli tagen i götten av en man! Vakna hallå :,D
  • 19mark82
    Anonym (öl) skrev 2024-02-07 18:06:46 följande:

     


    Alla har vi hemlighet, jag har blivit knullad av män å jag är gift sedan många år.
    Härlig att komma hem med sperma i röven 😘

    Nu var de väl 4-5år sen sist men är nu aktiv på sidor för nya sköna äventyr 


    tror du att din fru skulle lämna dig i fall hon skulle ta reda på att du diggar att bli rövborrad? Bortse från otroghet delen, tänker bara på faktumet att du gillar samkönade dessutom i en passiv roll/mottagare
  • Anonym (öl)
    19mark82 skrev 2024-02-07 22:42:13 följande:
    tror du att din fru skulle lämna dig i fall hon skulle ta reda på att du diggar att bli rövborrad? Bortse från otroghet delen, tänker bara på faktumet att du gillar samkönade dessutom i en passiv roll/mottagare
    Hon skulle lämna mig, likt jag skulle lämna henne om jag skulle komma på henna va otrogen men man/kvinna 
  • 19mark82
    Anonym (öl) skrev 2024-02-08 07:44:34 följande:
    Hon skulle lämna mig, likt jag skulle lämna henne om jag skulle komma på henna va otrogen men man/kvinna 
    Tänkte om du skulle börja hinta om att bjuda in en tredje person i sänghalmen o den personen skulle vara en man som ni båda skulle "leka" med. 

    Kanske en smygstart för att kunna kunna nån dag kunna tillfredställa din önskan då o då utan att gå bakom din fru? 
  • Freddie K

    Det var längesen jag hade sex med en kille, men jag skulle gärna göra om det. Flört


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (smyg bögen)
    Nathan00 skrev 2023-03-18 15:11:31 följande:
    Kille sex med kille första gången

    En kille på 22 år som är sugen på att ligga med en kille för första gången. Är oskuld. Har skaffat grindr men är nervös inför att träffa någon för första gången. kan tillägga att ingen vet om min läggning. Någon som varit/är i samma sits?


    Har du fått till nåt?

    Efter många års utebliven sex med herrar, så ska jag strax få njuta av härlig kuk
    I helgen :) blir det åka av  
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (smyg bögen)
    Anonym (anallover) skrev 2024-03-28 13:00:47 följande:
    gick det bra? fick du den i 2:an eller blev du givaren? Cool

     


    Helgen har inte kommit än😉
    men i morgon så, är passiv så tar emot me glädje 

  • Anonym (Körbara)
    Anonym (Spy eller gråta?) skrev 2024-02-07 16:25:45 följande:
    Stackars din sambo. Vet inte om jag ska spy eller gråta.

     


    då väljer jag att du ska spy. Inte för hans val. Utan för att det är hans busines. jag gör likadant. Och det gör jag av ren nyfikenhet och för att det är alldeles för lite sex här hemma. Så nu när du har läst detta så kan du både spy och gråta 😂Skrattande

Svar på tråden Kille sex med kille första gången