• Anonym (Anonym)

    Suga kuk

    Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

    Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

    Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

  • Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (ABC)
    aliceen skrev 2024-03-25 11:19:52 följande:

    Jag suger alltid av killen under och efter samlag. Jag tycker lite att det är min plikt som tjej. Svälja gör jag ibland beroende på hur konsistensen är haha


    Plikt, du måste skoja. Det är ingen plikt 
  • Anonym (man 50)

    Praktiskt taget aldrig. Kanske en gång om året när min fru är riktigt upphetsad. Hon gillar inte heller att bli slickad tyvärr. Trist men så är det. I tidigare relationer har det varit något som hänt ibland men inte jätteofta, jag är inte jätteintresserad av att bli sugen så det bidrog säkert också. En tjej jag var tillsammans med ett parr månader gillade det dock och vi hade oralsex nästan varje gång vi hade sex, hon gillade också när jag kom i hennes mun.

  • PunkPyret
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-28 12:32:23 följande:
    Plikt, du måste skoja. Det är ingen plikt 
    Plikt kanske inte är ett riktigt bra ord. Men jag förstår och håller med Aliceen. Är man två människor som lever ihop och tycker om varandra så vill man ju göra allt som den andre tycker är skönt/blir kåt av. Det är att ta ansvar för samlivet. Och det gäller naturligtvis båda!
  • Anonym (Mumstjej)

    Tycker väldigt mycket om att suga så gör det som en naturlig del av sexet i stort sett varje gång, beroende på vem jag är med och hans preferenser. Och givetvis förutsatt att han skött hygienen. Tyvärr tycker min nuvarande partner inte om oralsex (varken ge eller få) så nu är det nästan aldrig längre.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Longbone)
    PunkPyret skrev 2024-03-28 23:19:35 följande:
    Plikt kanske inte är ett riktigt bra ord. Men jag förstår och håller med Aliceen. Är man två människor som lever ihop och tycker om varandra så vill man ju göra allt som den andre tycker är skönt/blir kåt av. Det är att ta ansvar för samlivet. Och det gäller naturligtvis båda!
    Fint svar. Om alla tänkte så, så skulle vi bli ett härligt, sexigt, fredligt land. Om hon ger honom det han längtar efter, och han ger henne det hon längtar efter, om båda släpper sin blygsel, hämningar och fördomar och inre hinder... Halleluja!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Utan)
    Anonym (Milla) skrev 2024-03-23 09:44:27 följande:
    Jag har aldrig provat att suga 
    Ok. Tror du att du kommer att ändra dig så att du vill testa någon gång?
  • Anonym (Milla)
    Anonym (Dickie) skrev 2024-03-23 19:02:58 följande:
    Men varför?
    Jag blir äcklad av tanken på att suga snopp 
    Anonym (Utan) skrev 2024-04-04 12:05:45 följande:
    Ok. Tror du att du kommer att ändra dig så att du vill testa någon gång?
    Jag är 100% säker på att jag aldrig kommer att prova det 
  • Anonym (Raketen)
    Anonym (Milla) skrev 2024-04-04 17:00:21 följande:
    Jag blir äcklad av tanken på att suga snopp 
    Anonym (Utan) skrev 2024-04-04 12:05:45 följande:
    Ok. Tror du att du kommer att ändra dig så att du vill testa någon gång?
    Jag är 100% säker på att jag aldrig kommer att prova det 
    "suga snopp" haha... låter så sjukt långt ifrån vad det går ut på, men visst, rent kliniskt så stämmer det ju bra. Låter heller inte så inbjudande att "snutta snippa"...
    Möjligtvis kan ens mindset ändras om det uttrycks lite annorlunda...
  • Anonym (Milla)
    Anonym (Raketen) skrev 2024-04-04 22:19:11 följande:
    "suga snopp" haha... låter så sjukt långt ifrån vad det går ut på, men visst, rent kliniskt så stämmer det ju bra. Låter heller inte så inbjudande att "snutta snippa"...
    Möjligtvis kan ens mindset ändras om det uttrycks lite annorlunda...
    Jag tycker att kuk låter så groteskt så därför använder jag ordet snopp efter som det låter finare i mina öron.
    Jag kallar mitt kön för springan för även det låter finare än fittan
  • Tom Araya
    Anonym (Milla) skrev 2024-04-05 21:40:42 följande:
    Jag tycker att kuk låter så groteskt så därför använder jag ordet snopp efter som det låter finare i mina öron.
    Jag kallar mitt kön för springan för även det låter finare än fittan
    Usch! Sådana ord går helt bort i mitt sexliv. Det låter som om man pratar om barn och den tanken är fullständigt avtändande.
  • Anonym (Älskar sex)

    Min fru suger min kuk varje gång vi har sex. En ren avsugning med avslut och svälj sker kanske var tredje månad.

  • Anonym (Milla)
    Tom Araya skrev 2024-04-11 19:34:50 följande:
    Usch! Sådana ord går helt bort i mitt sexliv. Det låter som om man pratar om barn och den tanken är fullständigt avtändande.
    Så du säger kuk och fitta?
  • Tom Araya
    Anonym (Milla) skrev 2024-04-21 12:04:58 följande:
    Så du säger kuk och fitta?
    När det gäller vuxna och sexuella sammanhang, ja.
  • Elde

    Min särbo suger varje gång vi har sex. 
    Ofta, minst en gång i veckan erbjuder hon sig att suga av mig tills jag kommer i hennes mun. Jag ger såklart henne samma erbjudande genom oralsex lika ofta. 

Svar på tråden Suga kuk