• Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!)

Är så less på Sverige

Spelar ingen roll hur mycket man än kämpar i det här landet. Mår du inte bra så förblir man ensam. Ingen vill förstå, ingen vill skapa en vänskap / relation.

Alla ska leka att de är bäst hela tiden, fast de inte drar sig för att ljuga, smutskasta, förtala. Det är ju för fan löjligt.

Skulle hellre vara fattig i ett varmare land där folk inte dömer en utefter ens ekonomi eller saker. Allt är så felvridet i det här landet.

De som ljuger, sätter sig över andra och trampar över tår, samt kan hånskratta andra i ansiktet, det är dom som kommer längst. 

Säger bara 2 ord. Fy fan! 

Har inte råd att ta mig härifrån men kan inte sluta drömma om det. Mår skit i det här landet. Det här landet så frodas högnäsorna, ljugarna samt hånande människor. Äcklas av det här landet och vill inte vara kvar men kommer inte härifrån. 

Och nej, du som tar illa vid dig av det här, det betyder inte att jag vill åka till ett varmt land och svälta ihjäl mig medvetet, för alla har vi en överlevnads instinkt. Du med om någon, sedan om din eller min är mer berättigad, har jag svaret på men du gillar det inte kan redan nu säga.

Det här landet är på väg att förvandlas dessutom likt Nordkorea stil, Men folket fattar det inte själva ens. 

• Svar på tråden Är så less på Sverige
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-12-14 22:38:01 följande:
    Detta börjar bli tröttsamt. Finns bättre saker du kan göra för att förbättra din psykiska hälsa än att supa till på helgerna och skrika ut ditt hat på nätet. Allvarligt. Är det inte hunden, så är det arbetet eller Sverige och gud vet allt. Ta tag i ditt mående istället för att supa, så ska du se att du snart mår aningens bättre.
    Man har lekt färdigt nu ifrån. Svenskt håll. Det räcker nu. 
    Anonym (Theymer) skrev 2024-12-14 22:50:32 följande:
    Jag tror inte du förstår vad jag skriver.
    Förnekar inte ditt påstående. Jag är full just nu och då blir man helt jävla dum i huvudet. Men är samtidigt nyfiken på vad du syftar på? Vänligen förklara dig...
    Anonym (Calle) skrev 2024-12-14 22:39:32 följande:

Du är vuxen nu.
    Ta ansvar för dig och ditt liv.

På vilket sätt menar du att jag inte har gjort det ? 

Har fast anställning, dvs arbete. Körkort. Är  en slav i detta äckliga rått hjul. Inget mera än så. Flyttat över 10 gånger på 10 år för att inte råka mörda personen som gjorde mig illa samt även har någonting som jag behöver fortfarande. 

Har tamefan i mig gjort allt verkligen, så vad exakt menar du med att jag ska ta ansvar över mitt liv ? 

Har även räddat liv Varav 1 av dom håller mig tillbaka enormt.  Så vad menar du egentligen?? 

Förstår narcissistiska svensken känner sig frustrerad när den inte kan komma med större visdom än vad jag redan har varit med om i relation till utfört dessutom, därav så skriver någon likt dig. Eller vad exakt menar du? Att jag ska droga ihjäl med utav läkemedelsverkens fattiga och flaska tabletter som endast hjälper den som söker uppmärksamhet?? 

Ne, jag har träffat på dom som har gått den vägen och ingen av dom lever idag. Så nej tack.  Så vad exakt menar du skulle vara bättre? 

• Anonym (Calle)

Du har en offerkofta stor som ett tält.
    Gå vidare med ditt liv iställer för att älta.

• Anonym (Pos)
    Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!) skrev 2024-12-14 23:46:40 följande:

På vilket sätt menar du att jag inte har gjort det ? 

Har fast anställning, dvs arbete. Körkort. Är  en slav i detta äckliga rått hjul. Inget mera än så. Flyttat över 10 gånger på 10 år för att inte råka mörda personen som gjorde mig illa samt även har någonting som jag behöver fortfarande. 

Har tamefan i mig gjort allt verkligen, så vad exakt menar du med att jag ska ta ansvar över mitt liv ? 

Har även räddat liv Varav 1 av dom håller mig tillbaka enormt.  Så vad menar du egentligen?? 

Förstår narcissistiska svensken känner sig frustrerad när den inte kan komma med större visdom än vad jag redan har varit med om i relation till utfört dessutom, därav så skriver någon likt dig. Eller vad exakt menar du? Att jag ska droga ihjäl med utav läkemedelsverkens fattiga och flaska tabletter som endast hjälper den som söker uppmärksamhet?? 

Ne, jag har träffat på dom som har gått den vägen och ingen av dom lever idag. Så nej tack.  Så vad exakt menar du skulle vara bättre? 

Du tar inte ansvar för ditt psykiska mående och interna dialog. 

Det krävs fysiskt och mentalt arbete för att hålla sig i psykiskt gott tillstånd.

Gäller som alltid i livet att fokusera på det positiva i omgivningen. Fokusera på vad man själv kan göra och faktiskt göra det.
  • Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!) skrev 2024-12-14 22:57:02 följande:
    Fast bortsett ifrån hunden då. För jag skulle ärligt talat döda den som rör hunden. O skulle staten gå in så skulle jag bli muslim för att återkomma med hämnd. 
    Det vet vi alla. Ändå lämnar du den stackars hunden ensam hela dagarna när du jobbar utan tillsyn.
  • Agda90
    Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!) skrev 2024-12-08 22:49:34 följande:
    Berätta mer, vad består den hjälpen av exakt menar du? Att knapra piller som bara har extrema biverkningar och bli fast i psykvårdens klor? 

Nej. Glöm det. Du är naiv. Oförstående samt har en tillhörighet som får dig att frodas och förlikat dig med detta landets spelande takter. Därmed kan du aldrig förstå. 
    Ja, den vanligan vården erbjuder ganska snabbt piller. Men det är ju ditt amsvar att hitta din väg. Om du mår dåligt och på allvar tror att det skulle hjälpa att flytta utomlands så är du ganska korkad. Mår man dålogt måste man göra jobbet för att må bättre själv. Det kommer aldrig att serveras på ett silverfat.

Du skulle aldrig överleva att vara fattig i ett annat land.

Vill man ha en förändring får man lyfta ändan ur soffan och göra något! Att gnälla på forum är inte att agera utan att göra offerkoftan större! 
    Anonym (Pos) skrev 2024-12-15 11:08:25 följande:
    Du tar inte ansvar för ditt psykiska mående och interna dialog. 

Det krävs fysiskt och mentalt arbete för att hålla sig i psykiskt gott tillstånd.

Gäller som alltid i livet att fokusera på det positiva i omgivningen. Fokusera på vad man själv kan göra och faktiskt göra det.
    Vad vet du om det ? 

Det du säger är ungefär, fokusera på den gula färgen fast du endast är omringad av rött, grått och svart. 
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-12-15 11:31:10 följande:
    Det vet vi alla. Ändå lämnar du den stackars hunden ensam hela dagarna när du jobbar utan tillsyn.

OK, du är ute efter bråk. Du du tror dig vara allvetande så vet du mycket väl om att jag har gjort mer än någon annan för min hund, så att du försöker fälla mig där p ga din ren ondska besatthet genom att vara rent ut sagt jävlig är helt och hållet ditt egna problem.

Har gjort mer för hunden än vad du någonsin förtjänar.

Agda90 skrev 2024-12-15 11:33:57 följande:
    Ja, den vanligan vården erbjuder ganska snabbt piller. Men det är ju ditt amsvar att hitta din väg. Om du mår dåligt och på allvar tror att det skulle hjälpa att flytta utomlands så är du ganska korkad. Mår man dålogt måste man göra jobbet för att må bättre själv. Det kommer aldrig att serveras på ett silverfat.

Du skulle aldrig överleva att vara fattig i ett annat land.

Vill man ha en förändring får man lyfta ändan ur soffan och göra något! Att gnälla på forum är inte att agera utan att göra offerkoftan större! 
    Du verkar pladdra på duktigt. Har du läst det där i en bok eller? För inte har du stött på den enskildes verklighet iallafall, det kan jag lova dig med tanke på dina klyschiga samt naiva och dömande kommentarer. Ärligt talat, vad fan vet du ens om något? 
  • Agda90
    Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!) skrev 2025-01-14 08:50:13 följande:
    Du verkar pladdra på duktigt. Har du läst det där i en bok eller? För inte har du stött på den enskildes verklighet iallafall, det kan jag lova dig med tanke på dina klyschiga samt naiva och dömande kommentarer. Ärligt talat, vad fan vet du ens om något? 
    Om man inte vill ha svar så skriver man inte på forum. 

Faktum kvarstår att om man mår dåligt får man göra något åt det. Med tanke på hur du svarar så är offerkoftan gigantisk nu. 
  • Anonym (Mamma)

Mår man dåligt så gör man väl det var man än bor och jag tror ändå att Sverige, jämte våra nordiska grannländer, är rätt bra att bo i om man behöver hjälp av samhället! En stor orsak till dåligt mående är droger så det första man gör är att spola allt sådant! Då har man en god början att jobba med sig själv!

Svar på tråden Är så less på Sverige