Mil F Hunter och Noname00. Öööh, det är inte kvinnor som är det könet som kommer på 5 min, det om något är männen. Hur annars förklara:
1. Män och killar jagar oss en massa, varför håller inte kvinnor och tjejer på så (lika ofta)?
2. Bland brottslingar, alltså bortom det som är normalt, så är det män som våldtar kvinnor, och vice versa är extremt sällsynt. Varför då?
3. Många män anklagar kvinnor för att välja pengar istället för att välja attraktion. Varför då?
4. Gubbsjuka är ett mer känt fenomen än gummsjuka.
5. Tänk på män som följer unga tjejer på instagram och det blir drama i förhållanden.
6. Tänk på män som följer kvinnor utomhus med blicken så man bråkar i förhållanden efteråt, o.s.v., o.s.v.
Synd att vissa har fått det här om bakfoten. Det är män som tittar på porr och kommer mycket sedan ung ålder, och de är alltså många hundra, ibland några tusen level ÖVER kvinnan ang. antalet orgasmer. Unga tjejer tittar inte på porr och håller på på samma sätt, de liksom utvecklar fram känslorna på ett djupare plan istället - om de vet i tidig ålder att de vill bli förälder senare. Då får de ett starkt intresse av att utveckla empatin, oftast genom att ta hand om sina husdjur. Män är inte fasta i den rollen, så de bryr sig inte... Så trots att hjärnorna är väldigt väldigt lika från start hos flickor och pojkar, så utvecklas dem olika ändå, för att tjejer är fast i detta att de kommer att föda barn. Allt det här är uppenbart egentligen, eller hur?
Alltså har män ett sådant enormt försprång som en kvinna aldrig kan ta igen, gällande antalet orgasmer under en livstid. Kvinnor kan få lite svagare, små, elektriska stötar när hon ser någon riktigt het, men det där är inte sann orgasm, det är någon form av kåthet, för hon kräver inte mer och mer likt ett djuriskt beteende som mannen har. Kvinnor är inte heller onda, de är t.ex. (ofta, men inte alltid) mer empatiska, men eftersom de blev det ena så har de gått miste om det andra, och de suger på att få orgasm. Det är så jobbigt så det är inte sant, när kvinnor är lata, och provar många män och tror att en stor penis som ger skavsår ska ge dem orgasm. Detta är inte sant, det är djupt rotat i att kvinnan kan vara så lat och vill inte experimentera länge själv i soffan. Hon vill få allt serverat, och sånt gillar man inte.
Jag personligen tycker att det är lite misslyckat att kvinnor inte väljer yngre partners, men det finns inget som man kan göra för att få dem att öppna ögonen? Kan kvinnor inte onanera bra så kan dem inte. Det är inte alls ovanligt att kvinnor får sin första orgasm efter 30 års ålder. Jag fick inte orgasm så lätt i början, men jag blev bra på annat under tiden istället. Så alla ligger så olika till på olika områden. Jag har även märkt här hemma att trots att jag väldigt sällan får vaginalorgasm med dildo som penetrerar mig, jag får det 1 gång på 150 försök tror jag - men trots detta vill jag penetrera mig med dildo här hemma för att det är så himla mysigt. Den är 12 cm och jag tänker på tonåringar. Så jag kör så ändå, och musklerna där inne i slidan behöver alltså någon slags beröring för att man ska må bra, trots att det sällan blir explosivt skönt... Men det är så roligt när det plötsligt händer. :) Men att beröra klitoris däremot, då blir det lättare mer explosiva känslor, men som sagt, jag gillar och behöver dildon ändå.
Vad jag vill se mer utav är att kvinnor ligger och experimenterar mer hemma med vibration på klitoris. Jag erkänner att jag blir arg när kvinnor ligger runt. Jag blir precis lika arg som männen när en kvinna ligger med 300 stycken. Det är så äckligt och dumt, och de gör det för att de inte kan bli nöjda. Lyckan kommer inifrån. Väldigt jobbigt att det ska vara så svårt att förstå. Man måste lära sig att onanera hemma själv i soffan, det är det som är nyckeln till välmående... :)
Om kvinnor blir bra på att onanera hemma så kommer de att inse att de mest kvalitativa orgasmerna kommer tack vare ens egen högerhand, och tankarna i huvudet var om tonåriga pojkar och varenda cm på deras kropp. Jag personligen kan inte få de starkaste orgasmerna om jag inte tänker på en ung och fräsch kropp. Och eftersom kvinnor har så svårt att komma så tror jag inte på alternativa lösningar och att tänka på äldre män. Jag ser det inte framför mig att det skulle funka. Men kvinnor är säkert rädda för att erkänna det, det skulle förstört volvo/villa drömmen, eller liknande.... Så det är därför....
Kvinnor är alltså oftare mer empatiska om de gått runt och tänkt i många år på att skaffa barn, och de vill inte av naturen besvära mannen i onödan, därför vill de inte att han ska slicka dem onödigt länge. De säger att de fått orgasm, trots att de inte har det, för att vara snälla. Men de ljuger alltså. Män är flera hundra eller flera tusen level över dem, som sagt, och kvinnor får inte en stark orgasm på 5 min.... Suck. De får någon extremt liten kåthet. Men så finns det några stycken kvinnor som kan få t.ex. sprutorgasmer, och det är väl roligt? Men de är bara några stycken, 5-10 st i hela Sverige säkert. Det här hör inte till vanligheterna, och man måste inte kunna få sprutorgasm som kvinna.
Nästan alltid måste det handla om att kvinnan borde vara med någon som hon kan tänka sig att släppa in i henna utan att själv ha behovet att kräva njutning tillbaka (hon måste kunna fixa det själv). Och då passar det bäst med någon 15-20 år yngre. För om hon släpper in någon jämngammal som "kommer lätt", så kommer hon börja må dåligt psykiskt för att hon själv inte har förmågan att komma lätt som mannen. Det handlar om avundsjuka. Psykologen Freud hade rätt, kvinnan är avundsjuk på mannens penis/förmåga att komma lätt. Jag vill att folk har mer sex och är lyckliga. Tycker att kvinnor bör sära på benen ofta utan att må dåligt psykiskt, när det andra könet kommer lätt. För att uppnå allt detta måste mannen vara 15+ år yngre än kvinnan. Så så tycker jag att vi uppnår utopi/perfektion. :)