• Anonym (Tjej)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

• Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv
  • Postman
    Anonym (e) skrev 2025-05-20 22:28:41 följande:
    Ja, men om du läser hela den meningen står det: vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 
    Det är lite luddigt skrivit, det "kan" också tolkas som att han har smakat på henne på "ett eller annat sätt" som jag nämnde. 
  • Anonym (e)
    Postman skrev 2025-05-20 22:34:35 följande:
    Det är lite luddigt skrivit, det "kan" också tolkas som att han har smakat på henne på "ett eller annat sätt" som jag nämnde. 
    Ja, men äcklig är ett ord som inte enbart används om smaker. Oavsett vilket står det i klartext att partnern inte vill röra hennes kön med fingrarna, vilket för mig är betydligt märkligare än att inte vilja slicka.
  • Postman
    Anonym (e) skrev 2025-05-20 22:59:37 följande:
    Ja, men äcklig är ett ord som inte enbart används om smaker. Oavsett vilket står det i klartext att partnern inte vill röra hennes kön med fingrarna, vilket för mig är betydligt märkligare än att inte vilja slicka.
    Jadå det stämmer och det är märkligt oavsett. 
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-20 22:16:40 följande:
    Nej det står inget om att hon vill att han ska slicka henne, det står heller inget om att hon inte alls vill bli slickad.

Däremot står det "eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig." vilket kan tolkas som att han har smakat på henne på ett eller annat sätt.
    Även om det kan tolkas på det sättet så vill han ju inte röra henne med händer eller ha samlag heller så det är ju inte oralsex som är problemet. Det hjälper ju inte att mala på om att det inte är konstigt att han inte vill slicka blablabla. Det blir kanske lite konstigt när suger av honom fast det bränner i halsen och han inte rör henne alls? De har kanske lite större problem än att han inte vill slicka? Du skriver ju som om det var oralsex som var problemet. Flera har påpekat det för dig och du vägrar fatta ytan skylle på att andra "tar dina inlägg personligt". 

Ditt sätt att uttrycka dig antyder att hon kräver oralsex när det är han som kräver det av henne:

"Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)"

Men det kommrnterat du inte utan du fokuserar på att det inte är konstigt om han inte vill slicka henne. 
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-20 22:34:35 följande:
    Såklart är det nån annans fel! Eller så kanske det är ditt del. Vad är det som är luddigt skrivet? Jag tycker att hon uttrycker sig väldigt tydligt. Men du känner dig tvungen att berätta för henne att det inte är konstigt om han inte vill slicka. Om du har läst TS noga och tycker att det är ett lämpligt svar så tycker jag att det är ännu märkligare.
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-20 22:10:57 följande:
    De flesta utgår ifrån att slicka i och med att det ofta är en del i sexakten. Oftast kommer man väldigt nära varandras kön i ett samlag.
    Klart jag tycker hans önskemål är märkligt, jag har inte skrivit att det skulle vara rimligt eller normalt, däremot måste man balansera det lite, återigen, vi har bara fått veta halva berättelsen.
    Hon beskriver ju i detalj vad som ingår i sexakten?! Slicka är definitivt INTE en del av deras sexakt så varför utgår du från det? Varför utgår du inte från det hon skriver?

De flesta normala människor utgår från det som stor i TS och inte hur "det brukar vara".

Så ditt svarar balanserar menar du?

TS: Vårt sexliv består av att jag suger av honom fast det bränner I halsen och han rör mig inte alls.

Ditt svar: Det är inte konstigt att han inte vill slicka dig.

Detta är alltså att balansera? Det är din åsikt men jag håller verkligen inte med. Jag tycker att du har väldigt fel. 

Oavsett vad pojkvännens halva av berättelsen består i så tycker jag att ditt svar är väldigt konstigt.
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-20 23:18:44 följande:
    Jadå det stämmer och det är märkligt oavsett. 
    Då är ditt svar ännu mer ologiskt. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (e) skrev 2025-05-20 22:28:41 följande:
    Ja, men om du läser hela den meningen står det: vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 
    Tack för att du orkar! Somliga skulle aldrig erkänna att de har fel. Allt ska skyllas på nån annan. 
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-20 22:04:38 följande:
    Ezmeraldah skrev 2025-05-20 20:20:01 följande:
    Jag vidhåller att man bör läsa trådstarten innan man svarar. 
    På tal om att man bör läsa.....vet inte vad du surrar om nu, tror du bland ihop mig med någon annan skribent. Jag har varken skrivit om hennes PH-värde eller om att hon på nåt sätt skulle ljuga.

Det var bland annat det jag syftade på när jag först skrev att folk inte kan läsa. Jag syftade både på de som tjatar om underlivsbesvär och de som tjatar om oralsex. Ingen av er har läst och förstått TS.

Du svarade på min kommentar om att folk inte kan läsa.

Du påstod att folk visst kan läsa men bara har olika synvinklar.

Jag håller inte med. Jag vidhåller att många här inte har läst TS eftersom de frågar om hon har fel på ph-värdet, infektion, illaluktande flytningar, obalans osv. På samma sätt som att andra tjatar om oralsex.

Du hade alltså inte läst vad du svarade på när du började kommentera mitt inlägg. Okej, jag förstår.
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-17 13:53:24 följande:
    Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Tycker inte att det är så märkligt att någon inte är så förtjust i att ha munnen i andras kön. Vi är alla olika där tänker jag. Dock så blir det ju förstås lite problem i en relation om man har olika tankar om att vara varandras kön nära. Har man så olika syn och tycker att det är en stor grej så får man nog överväga att dela på sig. 

Att han eventuellt skulle vara smyghomo som en del påpekade var det dummaste jag har hört på länge. Tror jag inte alls har med varandra att göra. 

Detta är alltså ett balanserat och objektivt svar.

Först och främst är det viktigt att påpeka för TS att det inte är konstigt om hennes pojkvän inte vill ha munnen i hennes kön. Att han kräver att hon ska ha hans kön INNE I MUNNEN tills det bränner i halsen är däremot inte viktigt nog att kommentera.

Problemet är alltså att de har olika tankar om att vara varandras kön nära. Han tycker att hon ska ha hans kön i munnen under hela sexakten men han ska inte röra hennes kön alls. Hon gör som han vill.

Det är deras olika tankar som är problemet och eftersom de har olika tankar om närheten till varandras kön så bör de dela på sig. 

Det är inget konstigt alls med detta. Det handlar bara om olika synvinklar. 

Har man en annan åsikt så ska man vara medveten om att TS kan ha gjort en felbedömning. Fortfarande oklart vad denna felbedömning består av.

Säger man emot så är man en person som tar det citerade inlägget personligt. 

Bra, då vet vi. Vilken tur att en manlig expert kom in i tråden och klarade upp saker och ting.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Grabben)

Antingen är han gay eller så är han iaf inte kär i TS. Finns inget som skulle kunna äckla mig med min flickväns kön, minst av allt lukten eller när hon är våt.

Dom som inte gillar tanken på att ha sin partners kön nära munnen, jag gissar att dom är lättäcklade av rätt mycket. 

• Samsung007

Jag har haft sex med hyfsat många sen jag gjorde min debut när jag var 15, och än idag, 36 år senare inte haft en enda som jag tyckt luktat eller smakat illa. Tvärtom, det är helt fantastiskt, både smaken och doften.

• Feminina

Så där kan du inte ha det! Ni är för sjutton fortfarande i nyförälskelsefasen?!

De saker han säger till dig ( är det sånt han säger rakt ut, eller är det hintar som du tolkar att han tycker att det är äckligt, luktar äckligt osv?). Om han säger sånt rakt ut är det att klassa som psykisk misshandel. Han får dig att känna dig motbjudande och äcklig, det är inte bra för dig och ditt självförtroende.

Jag tycker du borde tala om för honom hur du känner dig när han säger så. Fast egentligen borde du bara tala om att han är en jäkla idiot, och lämna honom . Han behöver inte säga såna saker. Det räcker med att säga att han inte har lust eller ork till sex. Det han gör nu är en form av psykisk misshandel där han får all makt, och du mår dåligt och tvivlar på dig själv.

Om han inte velat ha mycket sex i början, hade en orsak kunnat vara att han råkat ut för något sexuellt övergrepp. Nu verkar det mer som att han inte är attraherad längre, eller kanske inte ens heterosexuell. 

Det ursäktar verkligen inget! En normal funtad människa tänker på vad man säger till sin partner. Därför känns det olustigt nog, som att han kanske gör det medvetet. 

Detta är ett typiskt fall där man bör lämna så fort som möjligt. Du kommer bara att må dåligt, vilket man inte ska göra i ett normalt och sunt förhållande.

Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv