Anonym (A) skrev 2025-05-27 19:02:57 följande:
Gick till LV-butiken här i stan (många år sen) och blev så snorkigt bemött så nej, den förblev trasig. Nu känns det som att LV är lite passé,
Kommer ihåg att LV var på nyheterna pga deras exceptionellt dåliga och snorkiga kundservice. Du kanske kan gå dit igen och se om det är bättre? Håller med om att LV känns lite passé men tråkigt att ha en trasig väska ändå om den går att laga.
Anonym (Väskoman) skrev 2025-05-27 19:07:34 följande:
Jag unnar mig sällan något men är en väsknerd.
Samlar på vissa märken.

Den dyraste kostade drygt 40.000. Köpte den för ungefär 7 år sedan. Oftast traskar jag runt med en väska för typ 500 kronor. Det räcker bra.
Vad roligt att du samlar på väskor. Vilka märken har du en förkärlek till? Finns det någon orsak att du oftast använder en billig väska?
Jag har också dyrare märkesväskor men mina favoriter är relativt billiga, runt 4000 kr, vardagsväskor som jag gillar pga att dom har massor av fack och dom väger nästan ingenting. Tyvärr så har ju märkesväskorna sällan just fack, dragkedjor och sånt.
Mayjel skrev 2025-05-27 21:00:58 följande:
3000 som mest kanske. Men då får det vara en väska på rea, en som tidigare varit värd kanske dubbelt så mycket. Annars känns det inte som att man fyndat på riktigt.
Jag köper nästan alltid på rea och det känns så bra när man äntligen hittar något billigt som tidigare varit dyrbart och av högre kvalitet. Då har man gjort ett kap helt enkelt och den känslan är så tillfredsställande.
Att göra kap är ju alltid trevligt.