• Anonym (Ge demchans)

Råda bot på incels.

Vi kan alla se på forum som det här och annorstädes, unga män som inte får knulla. Jag är medvetet lite grov i mun här och jag har ett förslag, främst riktat till kvinnor. Mycket kontroversiellt dock, jag är fullt medveten om det. Kvinnor har makten i detta.

Låt säga att ett antal kvinnor tar sig an dessa incels, lär dem att knulla och att umgås naturligt med en kvinna, mer än de ens kunnat fantisera om. Någon bättre friskvård finns inte, varken för dig som gör det eller honom, acceptera, få saker är så hälsosamt som just att knulla.

Visst, den stackars saten kommer att komma inom fyra sekunder, kanske tom "spotta i skägget", men vänj honom. Runka upp honom igen, sug upp honom å knulla skallen av honom. Om och om igen, under flera dagar. Du som kvinna kommer att må bra och du har sänt honom till himlen, något du också mår bra av. Han kommer ut av det som en helt ny människa, men gör jävligt klart för honom, från början, att det bara var för en god gärning, göra honom till en bättre människa. Visst, det kan hända att ni blir kär och det varar livet ut, det är "risken".

• Svar på tråden Råda bot på incels.
  • Anonym (M)

Det finns ju olika slags incels. För de som aldrig fått ligga och fastnat på det kan det vara otroligt befriande och stärkande att få "komma till". Men sen finns de som har ett djupt kvinnoförakt och där skulle det knappast hjälpa att de fick ligga en gång.

Frågan i sig förringas ofta då kvinnor inte kan se den andra sidan av myntet. Män får ligga i och anstränga sig för att få en chans medan de flesta kvinnor bara behöver sära på benen för att få ligga. Det är ingen erfarenhet de behöver gå utan och de får i mycket högre grad bekräftelse och uppmärksamhet från det andra könet.

Samtidigt kan naturligtvis inte kvinnor åläggas att behöva ha sex med män som av olika anledningar inte får till det. Det finns ingen riktigt bra lösning på problematiken helt enkelt. Som man får man lägga ett större värde i sina övriga kvaliteter och känns det viktigt med sex får man göra allt man kan för att öka chansen att attrahera kvinnor.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Sjukaste) skrev 2025-08-09 09:44:46 följande:

Detta var bland det sjukaste jag läst. Är du seriös? Ska kvinnor sympatiknulla med män? varför? vill du knulla med en människa du inte attraheras av? eller är du kanske en sådan som kan knulla vad som helst, bara du får din njutning? 

nej det är inte kvinnors ansvar att visa barmhärtighet och erbjuda sympatiknull till män till höger och vänster. det är mannens eget ansvar att hitta en kvinna som vill knulla med dom av fri vilja, utan tvång, utan krav, utan transaktioner.

Jag har sympati knullat kvinnor. Har även blivit köpt av en kvinna för att ha sex med henne. Vill inte egentligen då hon inte var så attraherande. Men jag dog inte. Faktum är att s har en poäng. Mins inte vad dokumentären heter nu då det var jättelänge sedan jag såg den. Men det handlade om 2 länder där alla män krigade mot varandras länder. Efter många många år så tröttnade kvinnorna och de kom överens om att de skulle ge sex till alla män. Det slutade med att männen slutade att kriga och döda varandra. Istället så  mådde alla mycket bättre. Kvinnans stolthet samt männens aggressivitet skadar både samhällen samt natur. Detta har hänt faktiskt. Och under den stora tiden i Grekland så hade de sexorgier med allt och alla. Man finner än idag lämningar från deras storhetstid. Och jag tror att det skulle kunna knuta band mellan könen igen (visst viss tragedi förekommer alltid oavsett vilka tider) Men idag sker det mer än normalt. Naturen skulle även den ta mindre skada då bomber och gifter samt gamla fällor inte blir utplacerade i första hand. Jag tror att män vågar erkänna att de behöver kvinnan. Men kvinnan har alltid (förutom i dokumentären faktiskt) har känt sig underlägsna. Men i dokumentären så berättade att kvinnan faktiskt insåg var deras makt låg och de kunde förändra världen genom att inkludera alla män! Självklart fick man neka men då såg dom till att hjälpa till att finna någon som var villig istället. Som det är idag går ju allt bara utför.. Singelmammorna har inte råd med jul klappar, pojkar blir inte män och allt fler äter antidepressiva, främst unga kvinnor som inte få knulla utan lever instängda. Det är en rå verklighet, men det är faktiskt sanningen. Och eftertiden var inte så rå längre.. (enligt dokumentären). Män slutade vara rädda för att bli stadig med en kvinna som legat runt och kvinnor fann de platser de faktiskt trivdes som mest på efter att ha fått barn. Vilket var att vara hemma. Vi ser det i fattigare länder, kvinnan tar verkligen hand om mannen, så länge han kan säkerställa hennes trygghet i form av ekonomi och boende och för deras barn.. 

Ts låter brutal, men ärligt talat så finns det något realistiskt i det han skriver.. oavsett om du gillar det eller inte.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (M) skrev 2025-08-10 01:25:59 följande:

Det finns ju olika slags incels. För de som aldrig fått ligga och fastnat på det kan det vara otroligt befriande och stärkande att få "komma till". Men sen finns de som har ett djupt kvinnoförakt och där skulle det knappast hjälpa att de fick ligga en gång.

Frågan i sig förringas ofta då kvinnor inte kan se den andra sidan av myntet. Män får ligga i och anstränga sig för att få en chans medan de flesta kvinnor bara behöver sära på benen för att få ligga. Det är ingen erfarenhet de behöver gå utan och de får i mycket högre grad bekräftelse och uppmärksamhet från det andra könet.

Samtidigt kan naturligtvis inte kvinnor åläggas att behöva ha sex med män som av olika anledningar inte får till det. Det finns ingen riktigt bra lösning på problematiken helt enkelt. Som man får man lägga ett större värde i sina övriga kvaliteter och känns det viktigt med sex får man göra allt man kan för att öka chansen att attrahera kvinnor.

Jag tror att de som har en djup kvinno förakt skulle  "tas om hand" av övriga män så länge mannen vet att de faktiskt fick komma till och vara inkluderad. Detta var faktiskt något de också sa i dokumentären (som jag tyvärr inte minns nu) Men först var alla kvinnor rädda för att röra sig ute, men efter att de hade gått med på att faktiskt använda sig av sin sexuella makt samt inkludera ALLA män så var det ingen sm var rädd för att gå ensam ute längre.. Tragiskt egentligen.. men det finns faktiskt värre saker. (och jo, jag har själv blivit drogad och våldtagen och då är jag en man idag) Men jag har även legat med väldigt många kvinnor. 
  • Anonym (Sia)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-10 01:51:28 följande:

Jag har sympati knullat kvinnor. Har även blivit köpt av en kvinna för att ha sex med henne. Vill inte egentligen då hon inte var så attraherande. Men jag dog inte. Faktum är att s har en poäng. Mins inte vad dokumentären heter nu då det var jättelänge sedan jag såg den. Men det handlade om 2 länder där alla män krigade mot varandras länder. Efter många många år så tröttnade kvinnorna och de kom överens om att de skulle ge sex till alla män. Det slutade med att männen slutade att kriga och döda varandra. Istället så  mådde alla mycket bättre. Kvinnans stolthet samt männens aggressivitet skadar både samhällen samt natur. Detta har hänt faktiskt. Och under den stora tiden i Grekland så hade de sexorgier med allt och alla. Man finner än idag lämningar från deras storhetstid. Och jag tror att det skulle kunna knuta band mellan könen igen (visst viss tragedi förekommer alltid oavsett vilka tider) Men idag sker det mer än normalt. Naturen skulle även den ta mindre skada då bomber och gifter samt gamla fällor inte blir utplacerade i första hand. Jag tror att män vågar erkänna att de behöver kvinnan. Men kvinnan har alltid (förutom i dokumentären faktiskt) har känt sig underlägsna. Men i dokumentären så berättade att kvinnan faktiskt insåg var deras makt låg och de kunde förändra världen genom att inkludera alla män! Självklart fick man neka men då såg dom till att hjälpa till att finna någon som var villig istället. Som det är idag går ju allt bara utför.. Singelmammorna har inte råd med jul klappar, pojkar blir inte män och allt fler äter antidepressiva, främst unga kvinnor som inte få knulla utan lever instängda. Det är en rå verklighet, men det är faktiskt sanningen. Och eftertiden var inte så rå längre.. (enligt dokumentären). Män slutade vara rädda för att bli stadig med en kvinna som legat runt och kvinnor fann de platser de faktiskt trivdes som mest på efter att ha fått barn. Vilket var att vara hemma. Vi ser det i fattigare länder, kvinnan tar verkligen hand om mannen, så länge han kan säkerställa hennes trygghet i form av ekonomi och boende och för deras barn.. 

Ts låter brutal, men ärligt talat så finns det något realistiskt i det han skriver.. oavsett om du gillar det eller inte.

Så mkt bullshit. 

• klyban
    Anonym (M) skrev 2025-08-10 01:25:59 följande:

Praktiskt taget alltid så pratar man om de farliga incellsen.
    De normala behöver man inte prata om på detta sätt alls, och de skulle kunna få sex om de hade verkligen viljan till detta.

Och sen utåtagerande dom inte heller, eller anser kvinnor är det värsta som finns på jorden, och komiskt nog ska de ha sex med kvinnor.
    Måste erkänna aldrig fattat detta alls, och pga de säger emot sig själva.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Sjukaste)
    Anonym (Sia) skrev 2025-08-10 08:19:38 följande:

Så mkt bullshit. 

Eller hur! måste männen knulla för att sluta kriga? så om alla män bara får knulla skulle vi ha världsfred? OM det nu är fallet (vilket vi alla normalt funtade fattar är bullshit) då kan väl dessa män knulla varandra och sluta blanda in kvinnor. Men det är väl så många män fungerar, noll ansvarstagande och istället uppskattar sin stickade offerkofta
  • Anonym (Va)

Nog är det vl ändå ganska fantastiskt att en IT-entreprenör i USA lyckats skapa en helt ny kundgrupp utifrån utrppet "Alla män får inte ligga och det är feminismens fel"

Hur många miljoner/miljarder dollar denne hittills tjänat på detta får vi nog aldrig veta.

Det finns inga Incels det finns bara ett antal unga män som gått på bluffen

• Xenia
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-10 01:51:28 följande:

Det där kan inte ha varit någon dokumentär. Antingen en spelfilm (science fiction) eller en film om hur det borde vara (enligt filmskaparna).

Alla kvinnor knullar med alla män - för männens och fredens skull. Och inga barn vet längre vem som är deras far.
  • Anonym (Blä)

Skulle anta att ts sk "förslag" skulle teoretiskt förvärra incels entitlement. Incels skulle sporda upp sin misogynitet för att nu fattar dom att lägga sig på marken i affären och vråla för att man inte får något fungerar.

• ClumsySmurf
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-10 01:54:50 följande:
    Jag tror att de som har en djup kvinno förakt skulle  "tas om hand" av övriga män så länge mannen vet att de faktiskt fick komma till och vara inkluderad. Detta var faktiskt något de också sa i dokumentären (som jag tyvärr inte minns nu) Men först var alla kvinnor rädda för att röra sig ute, men efter att de hade gått med på att faktiskt använda sig av sin sexuella makt samt inkludera ALLA män så var det ingen sm var rädd för att gå ensam ute längre.. Tragiskt egentligen.. men det finns faktiskt värre saker. (och jo, jag har själv blivit drogad och våldtagen och då är jag en man idag) Men jag har även legat med väldigt många kvinnor. 
    Extraordinary claims require extraordinary evidence
    - Carl Sagan
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Sören) skrev 2025-08-07 21:52:22 följande:
    På vilket sätt skulle man må bra av att knulla en oknullnar man med taskig kvinnosyn?
    Låter snarare som om kvinnan isf har självskadebeteende, knappst nåt  att lobba för.
    Det är väl inget som säger att en incel behöver ha en taskig kvinnosyn?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Hej) skrev 2025-08-11 02:01:34 följande:
    Det är väl inget som säger att en incel behöver ha en taskig kvinnosyn?
    Jo, incels är inte synonymt med män som inte får till det. En viss kvinnosyn är inkluderad
  • klyban
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-11 03:23:27 följande:
    Jo, incels är inte synonymt med män som inte får till det. En viss kvinnosyn är inkluderad

Nja, finns många incells som har en mycket god kvinnosyn, dock pratar vi om de farliga incellsen nu och som tror att kvinnor ska bara svärma dom i deras källare de gömmer sig i.

Eller annars är det till och med okey med våldta kvinnor.

Detta är en del som är så fascinerande att blir blir löjligt, hur kan de hata kvinnor så, och ändå till med våld ha sex med dom.
    För just den är en definition av hyckleri.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Blä)
    klyban skrev 2025-08-11 11:15:20 följande:

Nja, finns många incells som har en mycket god kvinnosyn, dock pratar vi om de farliga incellsen nu och som tror att kvinnor ska bara svärma dom i deras källare de gömmer sig i.

Eller annars är det till och med okey med våldta kvinnor.

Detta är en del som är så fascinerande att blir blir löjligt, hur kan de hata kvinnor så, och ändå till med våld ha sex med dom.
    För just den är en definition av hyckleri.

En singelkille som har svårt att få till det kvalificerar inte nödvändigtvis in i incels. Det handlar om en subkultur. Så incels=kvinnoförakt/ hat Någon som har tjej kan t o m kvalificera in sig i incels 
  • klyban
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-11 14:52:03 följande:
    En singelkille som har svårt att få till det kvalificerar inte nödvändigtvis in i incels. Det handlar om en subkultur. Så incels=kvinnoförakt/ hat Någon som har tjej kan t o m kvalificera in sig i incels 

Jag uppfattar det som det är mer än bara kulten.

Oavsett, så handlar incells om de farliga incellsen oavsett vart vi tänker oss vart gränsen är.

Jag och en hel del till ser incells de som inte har sex, där inkludera alla där.
    Om jag ska vara ärlig så är det nog första gången jag hört denna begränsning.
    Men och andra sidan varje gång vi diskuterar detta ämne, så är det just dessa farliga incells vi är fokuserade på.

Oxfords ordbok håller med dig, men det i sig behöver inte hindra att bägge är rätt.
    Och diskussionen handlar just om den gruppen du pratar om.

Varför det blivit så här att vi pratar dom som inte har sex med kvinnor, det är för att de glider in diskussionen jätte ofta, och i olika sammanhang och ofta för ursäkta just incellen den farliga en.

Svar på tråden Råda bot på incels.