• Anonym (3 s o m e)

Om ett par raggar på dig..

Om du skulle bli raggad på av en person du tycker är trevlig och attraktiv och det visar sig lite senare att hen är i ett förhållande och att de är ute efter en tredje person i sängen. Skulle du följa med? I detta exempel hade du följt med den person som raggat på dig hem om hen varit "själv" så att säga. Men hur ställer du dig med att få med hens partner på köpet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om ett par raggar på dig..
  • Anonym (e)

Om mannen varit väldigt flörtig skulle jag känna mig helt lurad och känna mig som ett bricka i deras spel... Nejtack, jag vill ha fakta i god tid så slipper vi slösa varandras tid. Jag vill att kvinnan/en man om bipar ska vara med under raggandet så jag vet vilka, tryggare så

• Anonym (Usch)

Är inte intresserad av att bli utnyttjad som nån sorts billig sexdocka så nej, hade vänt ryggen åt sånt avskrap direkt.

• Anonym (Nej tack)

Tack, men nej tack. Det handlar inte om att jag inte skulle kunna tänka mig en trekant utan att jag vill inte ha en med en extra kvinna. MFM däremot är en annan sak, men då vill jag inte att de ska hålla på med varandra heller utan jag är fokus. 

• Mandel

Så underbart att mitt svar fått de klassiska 5 tummarna ned 😂
    Känner en stor ära och ödmjukhet inför den uppmärksamheten, tack!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kille 25)
    Mandel skrev 2025-08-22 17:41:24 följande:

Så underbart att mitt svar fått de klassiska 5 tummarna ned 😂
    Känner en stor ära och ödmjukhet inför den uppmärksamheten, tack!

Svenska kyrkan med diverse sekter slår till igen?
  • Mandel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-08-22 17:47:31 följande:
    Svenska kyrkan med diverse sekter slår till igen?
    Nja vet inte om det har med religion att göra för ibland kan det nog bara vara uttråkade personer som hoppas på att sätta igång tjafs då de är uttråkade.
  • Anonym (e)
    Mandel skrev 2025-08-22 17:54:19 följande:
    Nja vet inte om det har med religion att göra för ibland kan det nog bara vara uttråkade personer som hoppas på att sätta igång tjafs då de är uttråkade.
    Snarare varje gång man nämner bisexualitet i samband med trekant :/ riktigt träsk detta
  • Anonym (Kille 25)
    Anonym (e) skrev 2025-08-22 17:56:19 följande:
    Snarare varje gång man nämner bisexualitet i samband med trekant :/ riktigt träsk detta
    Nja, det gäller även MMF där alla är straighta. Då blir det ett jävla liv och vips är de två straight killarna homosexuella helt plötslig. 
  • Anonym (Anonym)

En snygg par erbjöd mig men jag tackade nej. 

Är inte intresserad av sånt. 

• Anonym (C)
    Mandel skrev 2025-08-22 17:54:19 följande:
    Det tror jag med.
  • Anonym (Hmm)

Det har hänt mig vid några tillfällen..(jag är man) Har de varit okända så har jag trott att de kommer råna mig eller knivhugga mig när jag minst anar det. De som jag har känt... så har jag ändå förstått att svartsjuka ändå existerar... Oavsett hur trevliga de än har varit... Vilket jag har fått bevisat för mig... trots at jag nekade kvinnorna.. men männen trodde visst annat och blev totalt dumma i huvudet.. Kedja fast din man så kan jag knulla dig.. Eller åtminstone gör upp mig med kniv efteråt utan att bli huggen under samlaget.. Nej, jag litar varken på kvinnor eller män... Ni är alla lögnare... lärt er det sociala spelet och BAM* så måste man slåss för att skydda sitt liv.

• Mandel
    Anonym (Kille 25) skrev 2025-08-22 17:59:39 följande:
    Nja, det gäller även MMF där alla är straighta. Då blir det ett jävla liv och vips är de två straight killarna homosexuella helt plötslig. 
    Min åsikt är att om man kan tänka sig att dejta och leva hela livet med endast samma kön som man själv så är man homo. Kan man tänka sig båda könen är man bi och vill man bara dejta och leva med motsatt kön är man hetro hur mycket man än råkar pilla på människor av samma kön när situation att göra det uppstår.
    Möjligen att man kan kalla sig situationssexuell.

Jag är hetro med en släng av situationssexuell.
    Är alldeles för snoppfixerad för att leva med en kvinna...
  • Anonym (Jenny)

Det skulle bli ett nej på den har testat att vara extra tjej ett par gånger men aldrig. Trist sex som kändes som att man var till för att killen hade två tjejer gav absolut inget men trekant med två män eller på tå tu man hand med en annan. Kvinna det är grejer det.

• Anonym (Vilja)

Det är ett vänligt men nej på den. 
    Trots att jag är bisexuell så är FFM min grej. Två män samtidigt och en trekant med bara kvinnor är nog bland det heligaste man kan få uppleva om man älskar kvinnliga och sensuella former. Med kvinnor älskar jag och med män knullar jag. Man kunde tro att sex med ett par således skulle vara perfekt för att få båda saker samtidigt men så fungerar jag inte. Att ha en man med när jag har sex med en eller flera kvinnor tar bort all sensualitet och äkthet i dessa möten. 

• Anonym (Vilja)
    Anonym (Vilja) skrev 2025-08-23 07:38:02 följande:

Det är ett vänligt men nej på den. 
    Trots att jag är bisexuell så är FFM min grej. Två män samtidigt och en trekant med bara kvinnor är nog bland det heligaste man kan få uppleva om man älskar kvinnliga och sensuella former. Med kvinnor älskar jag och med män knullar jag. Man kunde tro att sex med ett par således skulle vara perfekt för att få båda saker samtidigt men så fungerar jag inte. Att ha en man med när jag har sex med en eller flera kvinnor tar bort all sensualitet och äkthet i dessa möten. 

det skall självklar var inte min grej. 
  • XDX

Hade själv tyckt det var hett. Men hade varit fundersam kring om de är hederliga goda människor eller ute efter att bedra mig på något sätt. 

• Anonym (Tt)

Det har hänt mig. Det har bara känts väldigt konstigt. Dels så ligger jag inte med någon jag träffat på krogen samma kväll (det är i den miljön det hänt) dels kan jag visserligen tända på kvinnor, men jag är ganska kräsen och har inte sex med vem som helst bara för att det är detta pars sexfantasi. Dvs jag kanske blivit lite intresserad av mannen men blir inte automatiskt det av hans kvinna.

Svar på tråden Om ett par raggar på dig..