Anonym (Sofie87) skrev 2025-12-12 17:29:50 följande:
Tack alla! Nu har det väl gått ungefär 1 månad sen den här karusellen började. saken är att jag mår inte alls bra i mig själv, det känns lite som att jag känner mig förlorad. Mina vänner är inte jätte stöttande Samtidigt som mitt ex då är ute och festar och lever som ingenting. Jag minns även att han sa att han alltid haft svårt att få tjejer, men att han nu känner att han får mer status efter tiden med mig.
Jag själv har ju då laddat ner dejtingapp, men det är som att jjag svarar, och sen stannat det där och jag känner inte längre något intresse att fortsätta vidare, dels för att jag inte minns hur man dejtar/beter sig men också för att jag inte känner någon energi. Egentligen borde jag bara vara glad och köra på, men det är så svårt och komma ur bubblan Och orka. Det är ju heller inget måste att dejta, att träffa vänner, att fixa upp sig, att ha kul, men tillslut så måste man ju komma vidare för sin egen skull också.
Sen skulle jag absolut inte säga att jag jagar honom, jag är redan borttagen och glömd, men slut Meddelandet att han fått status pågrund av mig, att han liksom började bli otrevlig och dryg mot mig, tog min nyckel och bara Kastade ut mig, jag kan inte smälta det, han sa att det var ett meddelande som att ?karma gör detta för dig? när jag inte ens gjort något.
egentligen så spelar det ju ingen roll att han är på världens party, för hade vi varit ett par så hade jag ändå inte fått följa med, för det fick jag aldrig. jag fick aldrig vara med på något, jag var aldrig inkluderad, att umgås med honom på helger Och fritiden, som att gå ut och äta, kramas osv. Det var bara ett problem på slutet.
det låter konstigt men nu måste ju en förändring ske, hur hittar man drivet.
Anonym (Sofie87) skrev 2025-12-12 17:29:50 följande:
Tack alla! Nu har det väl gått ungefär 1 månad sen den här karusellen började. saken är att jag mår inte alls bra i mig själv, det känns lite som att jag känner mig förlorad. Mina vänner är inte jätte stöttande Samtidigt som mitt ex då är ute och festar och lever som ingenting. Jag minns även att han sa
att
han alltid haft svårt att få tjejer, men att han nu känner att han får mer status efter tiden med mig.
Jag själv har ju då laddat ner dejtingapp, men det är som att jjag svarar, och sen stannat det där och jag känner inte längre något intresse att fortsätta vidare, dels för att jag inte minns hur man dejtar/beter sig men också för att jag inte känner någon energi. Egentligen borde jag bara vara glad och köra på, men det är så svårt och komma ur bubblan Och orka. Det är ju heller inget måste att dejta, att träffa vänner, att fixa upp sig, att ha kul, men tillslut så måste man ju komma vidare för sin egen skull också.
Sen skulle jag absolut inte säga att jag jagar honom, jag är redan borttagen och glömd, men slut Meddelandet att han fått status pågrund av mig, att han liksom började bli otrevlig och dryg mot mig, tog min nyckel och bara Kastade ut mig, jag kan inte smälta det, han sa att det var ett meddelande som att ?karma gör detta för dig? när jag inte ens gjort något.
egentligen så spelar det ju ingen roll att han är på världens party, för hade vi varit ett par så hade jag ändå inte fått följa med, för det fick jag aldrig. jag fick aldrig vara med på något, jag var aldrig inkluderad, att umgås med honom på helger Och fritiden, som att gå ut och äta, kramas osv. Det var bara ett problem på slutet.
det låter konstigt men nu måste ju en förändring ske, hur hittar man drivet.
Jag blir verkligen förbannad när jag läser hur illa han har behandlat dig. Känner inte dig, men ingen människa förtjänar det du har fått utstå. Det honom jag önskar karma!
När du kommit över den värsta chocken, sorgen och saknaden hoppas jag att även du blir riktigt j*vla förbannad och ber honom (inom dig) att dra åt h-vete.
När den dagen kommer vet du att du är på rätt väg.
Kram på dig och lycka till!