Anonym (B) skrev 2025-12-02 16:56:10 följande:
Vi grovhånglade och var på väg att gå till sovrummet, kände att han var nervös och till slut berättade han att han aldrig gjort detta förut och ursäktade sig med det.
Så du var alltså attraherad av honom och ville ha sex med honom. Du hade säkert haft sex med honom dessutom om han inte hade sagt att han är oskuld.
Jag fattar inte varför män berättar sådant. Han kunde bara ha sagt att det var länge sedan. Då hade ni kanske varit tillsammans nu och du hade fått den där bra mannen du tydligen anser att han är.
Jag hade funderat en del över varför men jag hade inte dumpat en man av den anledningen om jag tyckte att han var bra i övrigt.
Det är inte en så stor grej för mig, Jag har träffat män som har haft flera partners och långa relationer och varit hur tråkiga som helst i sängen.
Det handlar ju inte om antal utan närvaro, lyhördhet och lust. Det mentala är lika viktigt som det fysiska och en man som är oskuld kan faktiskt ha allt det ändå.
Lär er av den här tråden ni manliga oskulder som läser - berätta inte. Det är inget att skämmas för men risken är att ni inte ens får en chans som mannen i det här exemplet. Alla kan vara lite nervösa första gången man ska ha sex med någon så det är inget konstigt i sig.
Det där med att han inte skulle kunna prata sex med sönerna är ju helt skruvat. Vilken son vill sitta och lyssna på pappas erövringar? De flesta ungdomar får ju den viktigaste infon från skolan, UMO och vänner.