• Anonym (Daniel)

Hon är arg

När min sambo sover så ligger jämte och kollar på porr, Ibland hör hon ljudet från porren eller hör näst jag stönar Och hon blir då förbannad. Jag har väckt henne några gånger då jag vill att hon runkar av mig och hon blir även då förbannad. 

Vad är det för fel? Hon borde vara glad att jag inte är otrogen. Hon gnäller även annars att jag ofta hane handen innanför
    kalsongerna

• Svar på tråden Hon är arg
  • Anonym (Daniel)
    molly50 skrev 2026-02-19 17:39:43 följande:
    Nej. Faktum är att jag tror att du är en incel som aldrig varit ens i närheten av en kvinna. En riktig man vet hur man har sex som båda kan njuta av.
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 17:27:53 följande:
    Jag är inte bög, men om jag var tjej så absolut
    Ok. Du vill alltså inte. Men du förväntar dig att din tjej ska göra det fast hon inte vill. Och du kallar dig gentleman. Drömmer

Det vet var ju verkligen moget av ditt falska påstående? 

Vad ska jag kalla mig då?

• Anonym (Daniel)
    Nej. Faktum är att jag tror att du är en incel som aldrig varit ens i närheten av en kvinna. En riktig man vet hur man har sex som båda kan njuta av.
    Ok. Du vill alltså inte. Men du förväntar dig att din tjej ska göra det fast hon inte vill. Och du kallar dig gentleman. Drömmer
    Tillägger att jag kunde göra det om jag var tjej men nu är jag en man och är inte bög så jag suger inte kuk
  • molly50
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 18:36:32 följande:

Det vet var ju verkligen moget av ditt falska påstående? 

Vad ska jag kalla mig då?

Svin är ett bra ord för såna som dig.
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 18:37:43 följande:
    Tillägger att jag kunde göra det om jag var tjej men nu är jag en man och är inte bög så jag suger inte kuk
    Och hon vill inte heller suga kuk. Så varför ska hon göra nå´t hon inte vill när du inte gör det?
  • Anonym (Daniel)
    molly50 skrev 2026-02-19 19:11:39 följande:
    Svin är ett bra ord för såna som dig.
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 18:37:43 följande:
    Och hon vill inte heller suga kuk. Så varför ska hon göra nå´t hon inte vill när du inte gör det?
    Ja, du får väl tycka det då. Kommer inte övertala dig. Som sagt hade förstått om hon inte vill slicka fitta. Men en kuk i munnen är ju vad kvinnor behöver
  • molly50
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 20:03:06 följande:
    Ja, du får väl tycka det då. Kommer inte övertala dig. Som sagt hade förstått om hon inte vill slicka fitta. Men en kuk i munnen är ju vad kvinnor behöver
    Men då ska det vara för att hon själv vill. Inte mot hennes vilja. Då är det ju övergrepp.
  • Anonym (Daniel)
    molly50 skrev 2026-02-19 21:09:09 följande:
    Men då ska det vara för att hon själv vill. Inte mot hennes vilja. Då är det ju övergrepp.
    Självklart. Jag är ingen snuskhummer som tvingar min kvinna till det
  • Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 16:57:03 följande:
    Jag är mogen!

Det är inte så farligt att suga kuk, gör hon det så får hon precis det hon vill ha
    Den luktar nog ganska illa....då vill inte en kvinna suga...
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-19 22:22:15 följande:
    Den luktar nog ganska illa....då vill inte en kvinna suga...
     Nej, den luktar inte så illa. har ju bara vart  inne i kollegan och min sambo
  • Agda90
    Eller så stämmer hans historia.... men jag tror att sambon tycker att han är så kass i sängen att hon av den anledningen inte vill ställa upp. Och hans "jag först" attityd beror ebdast på att hans lilka snabel är just det mindre än en prinskorv så att han inte kan tullfredstälka en kvinna.
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-19 22:44:31 följande:
    Eller så stämmer hans historia.... men jag tror att sambon tycker att han är så kass i sängen att hon av den anledningen inte vill ställa upp. Och hans "jag först" attityd beror ebdast på att hans lilka snabel är just det mindre än en prinskorv så att han inte kan tullfredstälka en kvinna.
    Men är du dum eller? Min kuk är stor och jag är dessutom bra i sängen. Jag har erbjudit mig att du får testa men du är för feg
  • Agda90
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 23:02:10 följande:
    Men är du dum eller? Min kuk är stor och jag är dessutom bra i sängen. Jag har erbjudit mig att du får testa men du är för feg
    1. Jag bpysslar inte med otrohet
    2. Lyckligt gift sedan 25 år tillbaka med en riktig man
    3. Jag är inte feg utan klok och erfaren och även om jag inte hade varit gift så hade jag aldrig valt dig. Du är sjukt avtänande lille pojk
  • molly50
    Anonym (Daniel) skrev 2026-02-19 21:56:49 följande:
    Självklart. Jag är ingen snuskhummer som tvingar min kvinna till det
    Nej,kanske inte. Men du mer eller mindre pressar henne till det. Och det är inte mycket bättre.
  • molly50
    Agda90 skrev 2026-02-19 22:44:31 följande:
    Ja,förmodligen så är det väl så. Om det inte är ett troll.
  • Anonym (Daniel)
    Agda90 skrev 2026-02-20 12:41:09 följande:
    1. Jag bpysslar inte med otrohet
    2. Lyckligt gift sedan 25 år tillbaka med en riktig man
    3. Jag är inte feg utan klok och erfaren och även om jag inte hade varit gift så hade jag aldrig valt dig. Du är sjukt avtänande lille pojk

1. Man ska aldrig säga aldrig. någon gång kanske du gör det.

2. Haha riktigt man? Han verkar vara en toffel. 

3. Du är en riktigt fegis. Du skulle inte ens våga suga av mig. Varför skulle du aldrig valt mig för?

Sluta kalla mig lille pojk

• Anonym (Daniel)
    molly50 skrev 2026-02-20 12:48:51 följande:
    Nej,kanske inte. Men du mer eller mindre pressar henne till det. Och det är inte mycket bättre.
    Det är bara det kvinnor behöver en kuk i munnen
  • Anonym (12345)

Vad vill du med din tråd, TS? Bara sitta och vara otrevlig mot dom som skriver i den?

Svar på tråden Hon är arg