• Anna1985

    Mammaledig i Bromma/sthlm

    Hej...

    Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...

    Ciao.../ Anna

  • Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm
  • FridaS

    hmm.. min dotter är väldigt sprallig så att sitta i gräset funkar inte... då kommer jag bara få spring efter henne hela tiden..

  • Linniz

    Vi går gärna till lekplatsen, tyckte det va bra där! Eller vet ni om det finns nåt liknande ställe som inte ligger så långt bort (typ Högdalen )

  • FridaS

    tror inte det finns fler såna ställen i närheten. men lekplatsen blir ju bra. om det e fint väder blir det nog inte så trångt.

  • Naijna

    FridaS: hehe ok.. du vet bäst :p

    Ja men jag är på dit.. ska bli kul och se vad det är för ställe. Vilken tid?

  • FridaS

    ja vi kan väl ses 12.30 vid busshållplatsen som vi som var där sist gjorde.

  • FridaS

    jag var där i fredags och då var det rätt mycket folk. det var ju så dåligt väder o så..

  • FridaS

    ja det är i bromma. du kan ta buss 509 från sundbyberg eller spånga, vet inte vilket av det den gick ifrån.. men kolla på sl:s hemsida. det e bara att skriva där du bor och att du ska till smältvägen så borde det stå hur du ska åka.

  • FridaS

    Najina - fortfarande lekplatsen imorrn? har du kollat hur du ska åka?

  • Naijna

    Hej hej sorry sorry sorry. Har haft dataproblem så jag kunde inte informera er om att jag fick förhinder.

    Min mamma kom hem från utlandet och den som skulla hämta dem fick förhinder så jag fick fixa det :/

    Man kanske kan köra på en "tredjegångengillt" :p

    Hoppas att ni hade det trevligt iaf.

    Och förlåt än en gång ...

  • Mammatillenson


    Hej, jag är en 33 åring mamma som är mammaledig med min dotter Cleo på 1 år. Bor i Bromma Beckomberg. någon som vill börja hänga som bor här i trakterna? en promenad bort från Vällingby ???? 
Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm