• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • TheSunset
    Busan o tjorven skrev 2007-03-14 09:07:06 följande:
    Jag undrar bara om era små kan sitta själva? Min kan inte det Men hon ska sitta i knät.Har era börjat åka i gåstol ännu? Min lill tjej är så kort bara 56,5 cm så hon kan inte sitta i den. Får kanten på halsen.
    inte helt själv... men i vagnen sitter hon själv.
    Japp min lilla julljull sitter i sin gåstol. Snart e båda benen nere i backen..
    ♥ Mamma till Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Busan o tjorven

    Jag får väll dra lite i henne så hon kan sitta i gåstolen.

  • TheSunset
    Busan o tjorven skrev 2007-03-14 09:25:04 följande:
    Jag får väll dra lite i henne så hon kan sitta i gåstolen.
    haha...
    ♥ Mamma till Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Criffegirl
    Busan o tjorven skrev 2007-03-14 09:25:04 följande:
    Jag får väll dra lite i henne så hon kan sitta i gåstolen.
    Verkar hon trivas annars i gåstolen då? I så fall kanske du kan bulla upp runt henne (framför henne) med handdukar eller nåt så hon inte far framåt mot kanten....eller?

    Fundersam
  • Mill06

    Är det nån mer av er här inne som går på Babysim?? Vi ska iväg idag för första gången, lite pirrigt, men kul!! Glad
    Hoppas att Maja gillar det!

  • TheSunset
    Mill06 skrev 2007-03-14 10:27:52 följande:
    Är det nån mer av er här inne som går på Babysim?? Vi ska iväg idag för första gången, lite pirrigt, men kul!! Hoppas att Maja gillar det!
    Nä men jag funderar på att börja nu... Julia älskar att bada..det e det bästa hon vet.
    ♥ Mamma till Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Olle i Alingsås

    Hej! Jag undrar när man kan börja med gröt? Började med smakportioner igår på 4månadersdagen. Vad kul förresten att det är så många november barn. Kram Malin och Clara

  • islandgirl

    Vill bara tacka för svaren ang smakisar. Har inte kunnat gå online förräns nu. Karl har en jättekonstig natt/dag. Har vaknat varannan timme coh nu på förmiddagen har han varit otröstlig. Men jag har för första gången i hela hans liv fått honom att somna i sin säng och inte i min famn. Herregud så lycklig man kan bli för så lite Likaså i natt, somnade han om när jag stoppade om honom och lät honom ligga o protestera lite. Måtte det fortsätta så, han väger ju nästan 7 kg och ibland får man vandra 1,5 timme för att söva honom.

    o så en kortis till Criffegirl: kollade andra tråden. Ta inte åt dig, om man ställer en fråga måste man väl förstå att man får olika tips och idéer. Och sedan tar man beslutet själv, det är väl själva poängen med att fråga...

  • Thinner

    Är det någon mer i tråden som blev förlöst med k-snitt? Hur mår ni & har ni ont fortf?


    Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
  • candyheart

    Jag blev förlöst med akutsnitt och hade enormt dåliga odds, då jag inte kunde röra mig sista två månaderna pga foglossning... plus 5-dygnsförlossning, men efter 2 veckor var det mesta läkt oh bra. Dagen efter efterkontrollen började jag träna igen, kom tillbaka otroligt snabbt!

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!