• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • TheCoopers

    Mmmm ...min lilla tjej måste då vara en pygme´Skrattande vi var och testade gåstolar igår ...men hon nådde inte ner på långa vägar till marken ....
    Oh well ... kanske därför alla tycker hon ser sååååå liten ut ...

    Hon får hållas till tåls med jumparoonen och hoppgungan för now ....

    Tråkigt


    Inspector Gadget is King
  • TheCoopers

    För övrigt gick min stora dotter alltid baklänges i sin gåstol :) det är ju lättare att skjuta ifrån då ... Hon fick en himla fart iallafall :) haha


    Inspector Gadget is King
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-26 11:33:17 följande:
    Mmmm ...min lilla tjej måste då vara en pygme´ vi var och testade gåstolar igår ...men hon nådde inte ner på långa vägar till marken .... Oh well ... kanske därför alla tycker hon ser sååååå liten ut ...Hon får hållas till tåls med jumparoonen och hoppgungan för now ....Tråkigt
    har ni köpt jumparoonen tycker hon om den? vill ju ha den till devin med ju!
    TheCoopers skrev 2007-04-26 11:34:30 följande:
    För övrigt gick min stora dotter alltid baklänges i sin gåstol :) det är ju lättare att skjuta ifrån då ... Hon fick en himla fart iallafall :) haha
    haha så det kan alltså bli baklänges för alltid hihi. ja du, fort går det
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • TheCoopers
    Mexisis :

    Jaaa :) hon älskar den ... vi fick hem den igår ! vilket liv det vart på henne :) hahhaha

    * Ja alltid baklänges ... hon kröp inte heller utan hasade sig fram på rumpan tills hon började gå ... vilket hon gjorde rätt tidigt ... sen sprang ungen runt i huset ! Inte en  lugn stund ... Men nu är hon lugn som en filbunke ... sååå det ärndras ju hela tiden

    Hur lång är Devin ? Förresten FINA kort ....han ser såååå stor ut !
    Inspector Gadget is King
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-26 11:46:36 följande:
    Mexisis :Jaaa :) hon älskar den ... vi fick hem den igår ! vilket liv det vart på henne :) hahhaha * Ja alltid baklänges ... hon kröp inte heller utan hasade sig fram på rumpan tills hon började gå ... vilket hon gjorde rätt tidigt ... sen sprang ungen runt i huset ! Inte en  lugn stund ... Men nu är hon lugn som en filbunke ... sååå det ärndras ju hela tiden Hur lång är Devin ? Förresten FINA kort ....han ser såååå stor ut !
    han är "bara" 68, men det tycker jag är tokbra med tanke på att han är född nästan en månad för tidigt och bara vägde 2540 g när han föddes och var 47 cm lång. han har hämtat igen sig bra och ligger strax ovanför normalkurvan

    ser han stor ut som tjock eller stor ut som äldre hihi?
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • TheCoopers

    Mexisis :

    Åhh han har växt mycket :) vilken grabb ! min dotter var 2 veckor för tidigt ..vägde 3025g och var 48cm lång ...

    Vi ska väga och mäta imorgon så då får vi se hur lång hon är ...

    Han ser stor ut - som i äldre Skrattande


    Inspector Gadget is King
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-26 11:54:21 följande:
    Mexisis :Åhh han har växt mycket :) vilken grabb ! min dotter var 2 veckor för tidigt ..vägde 3025g och var 48cm lång ...Vi ska väga och mäta imorgon så då får vi se hur lång hon är ... Han ser stor ut - som i äldre
    så du fick en liten plutt du med

    haha va skönt att det var som i äldre, för även om han har lite runda kinder så är han inte mer än lite babyknubbig på kroppen det är flera som tycker att han ser äldre ut än vad han är, många säger att det beror på hans olika ansiktsuttryck och miner
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • mexisis

    FamiljenCooper:

    kan du inte knäppa ett kort på adele i jumparoonen och lägga ut så jag kan visa devins pappa hur den ser ut irl försöker få honom att inse att devin bara måste ha en sån och att den är värd varenda krona vad kostade den btw, runt 1500 eller?


    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • MS1979

    Mexisis :Åhh han har växt mycket :) vilken grabb ! min dotter var 2 veckor för tidigt ..vägde 3025g och var 48cm lång ...

    Per är född tvåveckor efter full tid och vägde bara 2930g och var 49,5cm han var inte så tung men tyngre än syster sin.

  • mexisis
    MS1979 skrev 2007-04-26 15:50:03 följande:
    Mexisis :Åhh han har växt mycket :) vilken grabb ! min dotter var 2 veckor för tidigt ..vägde 3025g och var 48cm lång ...Per är född tvåveckor efter full tid och vägde bara 2930g och var 49,5cm han var inte så tung men tyngre än syster sin.
    ja han har tokväxt
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!