• Moderna mamman

    min dotter har använt min dildo

    hej.

    Jag märkte för några dagar sedan att någon använt min rabbit...
    Jag tror inte det kan vara någon annan än min dotter på 15 år!

    Hur ska jag hantera detta, ska jag konfrontera henne, ge henne en egen?

    Hur skulle ni gjort??

    Puss!

  • Svar på tråden min dotter har använt min dildo
  • fröken Anna

    Konfrontera inte, ge henne inte en egen. GUUUUD vad pinsamt. Tänk efter om er mamma skulle gort så mot er... uuu vad hemskt.

  • Upptagen

    Ge henne en egen, konfrontera INTE! Fruktansvärt pinsamt för henne om du skulle göra det.

  • Laddad

    Oj, vilken grej!

    Hur vet du att någon annan har använt den?

    Ja, det är väl lika bra att hon får en egen, men vilken skum situation allså!

  • SophiaM

    Jag skulle DÖÖÖÖÖÖÖ om min mamma köpte en dildo till mig när jag var 15 år (nu också för den delen!!) så köp ingen till henne!!!

  • Miss Lau

    Köp en till som du har till dig på ett annat ställe och låt dottern använda den gamla. Men säg inget till henne, blir nog lätt lite pinsamt för din dotter.

  • Kärnan

    Men hallå!!! Hur skulle ni reagerat om er mamma köpte en dildo till er när ni var 15!! Jag hade spytt och dött!

  • Ylle

    pannas idé var toppen! då får hon ju bara en egen om hon aktivt söker kontakt med mammas mr rabbit igen.. och det lär hon nog göra.

  • Åkerlund
    Pallas skrev 2007-04-25 20:36:47 följande:
    Haha, förlåt att jag skrattar, men vad paff jag skulle blivit. Svår fråga, undrar hur jag skulle gjort... Jag tror att jag skulle ha frågat henne ungefär: "är det du eller pappa som använt min rabbit?" och sedan gett henne en egen om det var hon. Förklara att det är en privat grej som man inte gärna lånar ut till höger och vänster, och att hon gärna får en egen om hon gillar den.
    hahahahahaha tänk om det är pappan då;)
Svar på tråden min dotter har använt min dildo