• 9Kärleken6

    Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

    Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande


    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-07-04 09:36:48 följande:
    Jie: Jag bor utanför Borås. Min man brukar inte gilla att åka till Ullared, så jag brukar få åka själv när jag ska dit eller så möter jag upp mina föräldrar där som har lite längre att åka än vad jag har.
    Aha vi bor i Göteborg så har oxå dryga timmen dit, beroende på vem som kör
    Nygift och bullen är i v 18
  • kattengustav

    Vilken dag tror ni är smidigast att åka till Ullared i höst. Har hört att det är full ruch hela hösten, men det kanske finns någon dag man kan åka. Är ledig varannan fredag så jag tänkte åka någon sån dag så jag slipper vara ledig från jobbet.

  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-07-04 09:42:36 följande:
    Vilken dag tror ni är smidigast att åka till Ullared i höst. Har hört att det är full ruch hela hösten, men det kanske finns någon dag man kan åka. Är ledig varannan fredag så jag tänkte åka någon sån dag så jag slipper vara ledig från jobbet.
    Vi är tyvärr tvingade att åka en lördag men välj en fredag före barnbidraget!
    Det är öppet till 20 så jag brukar åka vid 13-14 hemifrån så hinner man göööött o väl ändå!
    Nygift och bullen är i v 18
  • kattengustav

    Jie: Jag brukar åka på morgonen för att kunna gå där ett tag och sedan kunna komma hem lite skapligt. Har funderingar på att åka runt 7 september. Är det för tidigt med tankte på att jag inte har BF före runt den 30 januari?

  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-07-04 09:46:15 följande:
    Jie: Jag brukar åka på morgonen för att kunna gå där ett tag och sedan kunna komma hem lite skapligt. Har funderingar på att åka runt 7 september. Är det för tidigt med tankte på att jag inte har BF före runt den 30 januari?
    Hmm du är ju tidigare ute än jag
    Jag har bf 10 dec och vi ska åka 15 sep.
    Nygift och bullen är i v 18
  • kattengustav

    Jie: Jag vill vara ute i god tid så att jag hinner handla allt. Har redan skötbort, bilstol, matstol och säng på gång. Har dom matstol som man hänger på kanten på bordet i Ullared?

  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-07-04 09:52:54 följande:
    Jie: Jag vill vara ute i god tid så att jag hinner handla allt. Har redan skötbort, bilstol, matstol och säng på gång. Har dom matstol som man hänger på kanten på bordet i Ullared?
    Ingen aning faktiskt... inte helt omöjligt!
    Vi har vagn o spjälsäng bara, o lite kläder!
    Nygift och bullen är i v 18
  • kattengustav

    Jie: Vagnen ska vi beställa, det är ca 2-3 veckors leveranstid på den men vi vet exakt vilken vi vill ha så det känns skönt.

  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-07-04 09:59:34 följande:
    Jie: Vagnen ska vi beställa, det är ca 2-3 veckors leveranstid på den men vi vet exakt vilken vi vill ha så det känns skönt.
    Det är gött att börja handla i tid så man sprider kostnaderna!
    Vi gifte oss i maj och fick 3000 i kontanter som vi ska ha till vår Ullaredstur
    Vi köpte vagn häromveckan, blev en Easywalker Sky!!
    Nygift och bullen är i v 18
  • 9Kärleken6

    Kattengustav: Ja de har bordsstolar där. Gillar dem inte själv så jag vet inte kvalité eller pris dock.

    Fler som vet nåt om deras smink?


    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3