• BimBim o Knorrans Mamma

    buzzador tråden!

    Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

    Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Emmixen
    alarik82 skrev 2007-09-06 21:38:42 följande:
    emmixen å dendär deoderanten skulle ja villa haft. ja får aldrig nå erbjudande ju *lessen*
    Synd att man inte kan byta då :( Jag har i alla fall anmält mig till den nu!
    - www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
  • BimBim o Knorrans Mamma

    Nu är det 1 år sedan jag blev buzzador och har endast fått 4 kampanjer totalt! Och jag har ju ändå över 90000 poäng och värvat massor! FÖRBANNAT DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Min man som varit medlem 7 mån har fått 5 kampanjer och hara bara typ 3500 poäng....


    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • alarik82

    bimbin ja jössesvad de kan variera måste ja säga. ja ja de är väl bara å gå å vänta å se om de kommer nått

  • EmA
    BimBims mamma: fast vad är det egentligen som är så dåligt? Det är ju trots allt helt gratis och det är väl inte så att Buzzador gått ut och sagt att man skall få ett visst antal kampanjer per år eller så? Jag har precis fått min andra kampanj och jag har varit med i ungefär 6 månader. visst hade velat få fler men det är ju många som är medlemmar ju...
    Mamma till Tindra 070112
  • Smurfan 81
    BimBims Mamma skrev 2007-09-06 22:08:53 följande:
    Nu är det 1 år sedan jag blev buzzador och har endast fått 4 kampanjer totalt! Och jag har ju ändå över 90000 poäng och värvat massor! FÖRBANNAT DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min man som varit medlem 7 mån har fått 5 kampanjer och hara bara typ 3500 poäng....
    Hur har du lyckats få 90.000 poäng om du bara fått 4 kampanjer??? Får man poäng när man värvar?
  • EmA
    Smurfan: man får poäng när de man värvat rapporterar kampanjer (första året)
    Mamma till Tindra 070112
  • Smurfan 81
    EmA skrev 2007-09-06 22:24:37 följande:
    Smurfan: man får poäng när de man värvat rapporterar kampanjer (första året)
    Nu förstod jag nog inte riktigt... "värvat rapporterar kampanjer"??? Hur värvar man en kampanj då?
  • EmA
    Smurfan: ojdå, bara jag som utrycker mig lite slarvigt tror jag, får väl skylla på at jag är trött. Nej det går ju inte att värva en kamanj Men om du har värvat Pelle så får du poäng när Pelle rapporterat en kampanj.
    Mamma till Tindra 070112
Svar på tråden buzzador tråden!