• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Chaia

Det är nog inte bara vilka intressen man kryssat i som spelar roll. Även inkomst, familjesammansättning, var man bor, hur man bor, utbildningsnivå o.s.v.

Oh you dark one - Eternal outsider - Caught in the spider's web you've spun
  • Zabka
    Chaia skrev 2007-09-13 13:07:16 följande:
    Det är nog inte bara vilka intressen man kryssat i som spelar roll. Även inkomst, familjesammansättning, var man bor, hur man bor, utbildningsnivå o.s.v.
    Precis, det är nog snarare allt runtomkring som spelar roll. Om tex företag X har en produkt som de vill rikta mot ensamstående lågavlönade män i storstäderna så hjälper det inte att jag har samma intressen. Jag tror att intressen kommer i andra hand, eller i alla fall mycket längre ner på listan.
  • Skorpa

Jag passar visst inte in i någon av deras kampanjer... *suck*

• Anke
    Zabka skrev 2007-09-13 13:28:14 följande:
    Precis, det är nog snarare allt runtomkring som spelar roll. Om tex företag X har en produkt som de vill rikta mot ensamstående lågavlönade män i storstäderna så hjälper det inte att jag har samma intressen. Jag tror att intressen kommer i andra hand, eller i alla fall mycket längre ner på listan.
    ja, det är precis så.
    .?:*¨¨*:?.Gifter mig, 29 september 2007.?:*¨¨*:?.
  • alarik82

ja de är väl typ så kanske.... men men den som väntar på nå gott man blir ju desto gladare när deväl kommer nå¨tt

• Fru U

Buzzar också. Är på första kampanjen (halstabletter)

• alarik82

jag har försökt raggat lite folk. så hoppas dom får nå erbjudanden snart iallafall, för då får ju jag oxå poäng

• septbebis
    tjejk skrev 2007-09-13 12:51:29 följande:
    Jag och min sambo måste ha kryssat i helt fel för inget kaffe o ost här inte!
    Det beror nog på slumpen också tror jag.
Svar på tråden buzzador tråden!