• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Tösen24

    Nummret står på hemsidan och de var väldigt vänliga när jag ringde.

  • Makaronipuss1

    I morgon ska jag åka till Gekås. Hoppas inte det är sååå mkt folk då. Vi tänkte eftersom det är en måndag och dessutom mitt i månaden så kanske det inte är sån rusning som det är ibland. Men vi får väl se.. =)

  • MallaMojs

    Hmm, jag ska ju dit med mina två bebisar, vi åker ner imorrn och ska shoppa tisdag och onsdag - vill INTE att det ska vara kaos då ju


    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • LillaJag79

    Jag ska dit på tisdag eller onsdag på eftermiddagen. Jag hoppas att det är lugnt då men det brukar inte vara så mycket om man kommer ner lite senare. Ska åka en dag i oktober också men då blir det en heldag.

  • hansu80

    Ja..det var en hel del människor där igår.. första gången jag var där. Vet inte vad jag tyckte, men själva utflykten dit var ok =).

    Störde mig på dem som medvetet kör kundvagnar och korgar rätt på en, som om det får mig att gå framåt snabbare när det är fullt med folk framför mig.. Står ju inte i vägen för att jag vill, utan för att jag helt enkelt inte kommer fram.

    Vi missade en hel del, för till slut kände vi bara att nu måste vi ut härifrån..

    Men..det blir nog någon mer resa dit ändå =)

  • Lillasysters

    Såg att det var någon som hade köpt åkpåse på gekås,hade dom en sån med flecce inåti åkpåsen i så fall vad kostade den och vilka färger fanns det,ska åka dit i början på oktober.

  • Tiniwinisen

    Jag köpte en med fleece inuti och jag köpte en beige. Men det fanns även svart och mörkblå. Den kostade 199 kr den med fleece inuti.
    Jag är supernöjd med den. Har iofs inte provat den än då bebeis ligger i magen än.. *ler*


    Lillasysters skrev 2007-09-16 14:45:37 följande:
    Såg att det var någon som hade köpt åkpåse på gekås,hade dom en sån med flecce inåti åkpåsen i så fall vad kostade den och vilka färger fanns det,ska åka dit i början på oktober.
  • Lillasysters

    Jag kan ju hålla med om att ibland är folk som galningar där och jag ska ha barnvagn med mig,nåt som jag kan bli iriterrad på är när folk ställer sina vagnar mitt i gångarna eller som en skrev att dom går på en eller som en gång när jag kollade på barnstrumpor så kom där en och puttade bort mig blev så förbannad och frågade vad hon höll på med.så man får vara försiktig när man går där.tycker också att ibland släpper dom in alldelles för mycket folk .Skrikandes

  • Lillasysters
     Är dom små i storlekarna eller?
    Jag har en Emmaljunga (marinblå),och har en tillhörande åkpåse men vill ha en med flecce inåti.
    Hoppas bara att det finns kvar när jag ska dit och då ska jag köpa en .Finns det ingen som har bild på åkpåsarna?
    Kram från Linda i malmö.
  • kattengustav

    Gå in i Jies galleri, jag vet att hon köpte en åkpåse där nere så kan du kolla hur den ser ut.
    När vi var den 7:e september var det jätte lite folk. Så lite folk har jag nog aldrig varit med om att det har varit.


    Lillasysters skrev 2007-09-16 14:52:41 följande:
     Är dom små i storlekarna eller?Jag har en Emmaljunga (marinblå),och har en tillhörande åkpåse men vill ha en med flecce inåti.Hoppas bara att det finns kvar när jag ska dit och då ska jag köpa en .Finns det ingen som har bild på åkpåsarna?Kram från Linda i malmö.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4