• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Maria84
    ia31 skrev 2007-10-09 13:19:51 följande:
    Jie: alltså man gör samma misstag jämt man tänker inte lika klokt jämt ju...glömde tipsa om att man ska gå först till leksaksavdelningen....där är det direkt utplockatföresten gjorde ett fynd igår en populär sak som tog slut direkt va en son disney cars bilbana är det någon som har också köpt en sån? är det någon som vet hur mycket dom ligger på i handeln
     Nej men är nyfiken på vad du fick ge för den??
    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • Yezzica

    Skall ner till ullared i Nov. Är det nån som vet när dom börjar plocka fram julsakerna???
    Måste köpa på mig allt till julgran mm, första gången man skall fira jul hemma! Blir ju kul nu när man har barn=)

    Och om nån kan säga vilken tid som är bra att komma, skall man komma när det öppnar el 1 timma efter????

  • Jiie
    Yezzica skrev 2007-10-09 16:04:26 följande:
    Skall ner till ullared i Nov. Är det nån som vet när dom börjar plocka fram julsakerna???Måste köpa på mig allt till julgran mm, första gången man skall fira jul hemma! Blir ju kul nu när man har barn=)Och om nån kan säga vilken tid som är bra att komma, skall man komma när det öppnar el 1 timma efter????
    DOm har redan börjat plocka fram dom...

    Vi brukar alltid åka så vi är där på eftermiddagen istället.
    Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
  • ia31

    Maria84: Jag fick ge 349 kr för det vet inte om det är billigt eller inte men cars sakerna är annars jättedyrt så på tradera samma som låg på 700.......det verka va riktigt populär jag tog den sista

  • Maria84
    ia31 skrev 2007-10-09 16:09:23 följande:
    Maria84: Jag fick ge 349 kr för det vet inte om det är billigt eller inte men cars sakerna är annars jättedyrt så på tradera samma som låg på 700.......det verka va riktigt populär jag tog den sista
     Tack! Förmodligen är det billigare än vad det vore här hemma i vilket fall som helst.. Får slå en kik på den om det finns några kvar..

    Ska ju visserligen ta bebisavdelningen och leksaksavdelningen först, sen blir det race bort till barnklädesavdelningen
    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • ia31

    dom har en helavdelning med massa julsaker va där precis när dom öppnar

  • ia31

    Maria84 jo skulle tippa på det dubbla här hemma bra julklapp men jag vet inte om jag kan gömma den så länge tycker det är jobbigt i 3 månader vill att han ska leka med den ju hehe får väll köpa något annat...sen ett annat fynd gjorde jag med köpte ett jättttttestort helikopter hmm alltså sonens ögon höll på att ramla ut när han såg den....såg att du har en son med...
    fanns så mycket leksaker jag ville köpa men va tvungen att ta bort massa...alltså den nya leksaksavdelningen har blivit så grymt mycket bättre än förr

  • Maria84
    ia31 skrev 2007-10-09 16:20:51 följande:
    Maria84 jo skulle tippa på det dubbla här hemma bra julklapp men jag vet inte om jag kan gömma den så länge tycker det är jobbigt i 3 månader vill att han ska leka med den ju hehe får väll köpa något annat...sen ett annat fynd gjorde jag med köpte ett jättttttestort helikopter hmm alltså sonens ögon höll på att ramla ut när han såg den....såg att du har en son med...fanns så mycket leksaker jag ville köpa men va tvungen att ta bort massa...alltså den nya leksaksavdelningen har blivit så grymt mycket bättre än förr
     Låter väldigt lovande det! Rädd att det inte skulle finnas så mkt till honom, hade lite svårt att 
     hitta bra grejer till honom förra året där. Var rätt utplockat visserligen när vi kom dit men den här gången blir det som sagt leksaksavdelningen bland det första så då ska man väl inte missa en massa.. Men man kanske missar en massa kläder istället, så det blir knepigt hur man än vänder och vrider på det
    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • Beckiz86

    nagon som vet om Rockstar babies sakerna och doskalle grejor finns kvar ?? =)

    Om det gor det, vad fanns ? (nappar, filtar osv?)

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4