• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Mikah

    Haha Jag gillade inte heller HK men jag köpte det rosa till Thindra, tror det kostade 169 kr. Sedan på kväller såg jag att det fanns röda i stället. Fleccefilt med HK såg jag inga däremot


    Smultronhjärta skrev 2007-10-17 10:07:19 följande:
    Det finns supersnygga fleccefiltar och påslakanset med Hello Kitty t.o.m jag som inte gillar HK tyckte att dessa var fina!
  • Smultronhjärta
    vetekatten skrev 2007-10-17 10:06:13 följande:
    Ytterligare en dum fråga men kan nån bara hinta om hur stort det verkligen är? Hur lång tid tar det att gå igenom hela varuhuset. Har ingen aning själv Kommer förmodligen bara att stå och stirra när vi kommer in. Några andra shoppingtips, ät-tips, ska man gå ut en sväng och tillbaka in igen, är det långa köer...?? Jag vill veta allt! Tack till er som redan svarat!
    Hehe ,kan säga att när jag tog med en kompis från Sthlm dit, hennes första ggg, så tyckte jag att hon borde vara van vid trängsel. ICKE - hon tyckte affären var en evighet lång och stor, somnade i bilen hem av utmattning! Mitt tips är att om man ska gå hela dagen - vilket behövs om man ska syna allt och inte vet var saker finns är att dela upp shoppingen. Avverka kläder och leksaker tex först,betala och gå ut med det passa på att käka lite och så in igen..Att ställa vagnen så att den blockerar gör bara att det blir trängre och att folk kan snatta saker ur din vagn..
  • Mikah

    Äta gör man utanför, Det finns två automatcafeer inne men det är ju mest kaffe dem har där. Är du vegitarian funkar Nihals mat bäst för där fanns nog tre veggorätter i alla fall hehe (min svägerska är veg)
    Hihi Gå och stirra funkar inte för då blir du påkörd i rumpan. Det är nog också något man ska förbereda sig på om man inte har varit där för påkörd blir man ofta.
    Om det blir kö när du är i affären så glöm för allt i världen inte stämpeln när du går ut igen så att du slipper köa. Man kan gå igenom halva och sedan kankse betala, och sedan lämpa av det i bussen om det går och sedan äta sedan går in i gen och ta andra halva och det som man har tvekat på innan.


    vetekatten skrev 2007-10-17 10:06:13 följande:
    Ytterligare en dum fråga men kan nån bara hinta om hur stort det verkligen är? Hur lång tid tar det att gå igenom hela varuhuset. Har ingen aning själv Kommer förmodligen bara att stå och stirra när vi kommer in. Några andra shoppingtips, ät-tips, ska man gå ut en sväng och tillbaka in igen, är det långa köer...?? Jag vill veta allt! Tack till er som redan svarat!
  • vetekatten

    Tusen tack för tipsen!
    Får noga preppa mig med listor för att inte bli helstirrig. Hittade en karta på www.gekas.se som jag ska försöka printa ut. Såg attdet fanns en hel del "Cars"-prylar där. Har en 5-åring som gillar filmen, kanske hittar ngt åt honom.
    Tack igen!


    Mamma till fyra
  • Jetli

    är det någon som vet om det går att få tag i en örontermometer på ullared. sort och vad den kostar??

  • Smultronhjärta
    Jetli skrev 2007-10-17 10:39:03 följande:
    är det någon som vet om det går att få tag i en örontermometer på ullared. sort och vad den kostar??
    Örontermometer finns - har själv köpt vår där, fanns några att välja på..Priset är jag inte säker på men om jag lyckas tränga mig till nedre plan idag ska jag kolla det
  • Mamma Fia

    Å ska åka till ullared på månadg med min pappa och syster och mina två döttrar. Älskar verkligen ullared/Gekås. Har haft semsetser Varberg 2 år på raken och då blev det många turer till gekås. Åh jag längtar till måndag så jag får shopa en massa. 

    Öron termometer vill jag oxå finns det?? 


    Älskar min familj. Emilia 050421 och Felicia 070302 är det bästa som finns!!!
  • obelix

    Jag köpte en örontermometer på gekås, tror den kostade 169:- men efteråt när vi va på sjukhuset en gång fick jag veta att man inte har samma till barn och vuxen. den till barn har mindre "pip" så man kommer in i örat riktigt med den vanliga till vuxna kommer man inte intill och då visar den inte rätt temp, den blir då lägre än vad den igentligen är eftersom det kommer massa lust emellan. hoppas ni fattar vad jag menar

  • Älskade Moa

    Hej. Jag och en kompis tänkte åka på Lördag 20/10. Tror ni det är mycke folk Då??
    Är det bättre att åka på Tisdagen v 44 istället, på lovet??

    Jag såg nån här ha en skiva där det stod Bebis På som va köpt i Ullared, vad var det för skiva??


    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4